|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:21
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
vogel
Geregistreerd: 01 jan 2009, 15:16 Berichten: 101 Woonplaats: Bij Utrecht
|
 overzicht romeins spul
Vondsten uit Houten en Alphen van jaren geleden.
gr Vogel
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 21 apr 2010, 11:19 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: overzicht romeins spul
mooi zo traan flesje top mooi heel
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 apr 2010, 12:03 |
|
 |
|
Maurits
|
Zo hee een heel glas...
Ed goed gezien...deze flesjes worden vaan traan flesjes genoemd. Reden was dat ze veelal in graven werden aangetroffen- men nam aan- dat hier tranen in waren geweend. Dit is een aanname en nergens op gebaseerd, waarschijnlijk toch flesjes waar een geurtje in zat. maar je zal het maar heel vinden zeg!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 21 apr 2010, 17:38 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Maurits schreef: Zo hee een heel glas...
Ed goed gezien...deze flesjes worden vaan traan flesjes genoemd. Reden was dat ze veelal in graven werden aangetroffen- men nam aan- dat hier tranen in waren geweend. Dit is een aanname en nergens op gebaseerd, waarschijnlijk toch flesjes waar een geurtje in zat. maar je zal het maar heel vinden zeg! ja Maurits ik ben geen man van school wel van goed opletten en veel boeken bekijken en genieten van het leven ook al is dat met veel zorgen 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 apr 2010, 17:42 |
|
 |
|
Maurits
|
Citaat: ook al is dat met veel zorgen Jij zorgen!? Geldzorgen zeker...we houden op het forum wel een inzameling voor je...ik heb nog wat oud ijzer... 
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 21 apr 2010, 17:52 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|