|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:21
|
olielampje MET STEMPEL/fortis lamp, Loesche type IX
| Auteur |
Bericht |
|
Hans1971
|
 Re: olielampje MET STEMPEL/fortis lamp
Legionair schreef: Jammer genoeg heb ik alleen de onderkant Hans en ben niet creatief genoeg om er een bovenkant op te kleien. Mocht jij die creafiteit wel hebben dan is er een mogelijkheid om een mooi handeltje op te starten Misschien ook een leuke waarschuwing naar de andere forumleden: weest voorzichtig met het aankopen op internet. Er zijn vele aanbieders die of niet weten wat ze aanbieden of bewust de boel in de maling nemen en daarmee ook onze mooie hobby/passie naar de galle miezen helpen. Hebben jullie vragen over items waarvoor je belangstelling hebt, geef me gerust een PB-tje en ik kijk ernaar en je krijgt een eerlijk antwoord. Groetjes, Henk Dat is mooi Henk. Zelf heb ik al eens een pijlgewichtset gekocht, maaruh helemaal nep. Had er gelukkig niet de hoofdprijs voor betaalt 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 28 sep 2010, 20:03 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Hans1971 schreef: Legionair schreef: Jammer genoeg heb ik alleen de onderkant Hans en ben niet creatief genoeg om er een bovenkant op te kleien. Mocht jij die creafiteit wel hebben dan is er een mogelijkheid om een mooi handeltje op te starten Misschien ook een leuke waarschuwing naar de andere forumleden: weest voorzichtig met het aankopen op internet. Er zijn vele aanbieders die of niet weten wat ze aanbieden of bewust de boel in de maling nemen en daarmee ook onze mooie hobby/passie naar de galle miezen helpen. Hebben jullie vragen over items waarvoor je belangstelling hebt, geef me gerust een PB-tje en ik kijk ernaar en je krijgt een eerlijk antwoord. Groetjes, Henk Dat is mooi Henk. Zelf heb ik al eens een pijlgewichtset gekocht, maaruh helemaal nep. Had er gelukkig niet de hoofdprijs voor betaalt  Waarschijnlijk overkomt het ons allemaal een keer, dus ook mij en nog wel in mijn eigen vakgebied. Ik kocht een bronzen beeldje bij een vrij bekende handelaar toentertijd op Ebay. hij bood een Hercules-beeldje aan met zo'n 6 of 8 foto's maar geen éne van een zijkant. ik had toen al beter moeten weten maar waarschijnlijk overheerste de hebzucht!!!!!! Ik was de hoogst biedende en na betaling kreeg ik het ding thuis. Een totale vervalsing. Nu gebruik ik het beeldje om bezoekers duidelijk te maken waar ze op moeten letten bij het kopen van bronzen beeldjes om niet op hun bek te gaan. Misschien een goede tip voor de forumleden: bekijk alle foto's goed en kijk ook na wat de aanbieder verder aanbied, vaak kun je dan al zien of je met een serieus iemand te doen hebt of een gelegenheidsverkoper met weinig tot geen kennis van het aangebodene. Doe er je voordeel mee!!! Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt Hans dat ik er gelijk een waarschuwing voor de andere forum-leden aangeknoopt heb. Hartelijke groet, henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 28 sep 2010, 20:32 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Hans1971 schreef: Legionair schreef: Jammer genoeg heb ik alleen de onderkant Hans en ben niet creatief genoeg om er een bovenkant op te kleien. Mocht jij die creafiteit wel hebben dan is er een mogelijkheid om een mooi handeltje op te starten Misschien ook een leuke waarschuwing naar de andere forumleden: weest voorzichtig met het aankopen op internet. Er zijn vele aanbieders die of niet weten wat ze aanbieden of bewust de boel in de maling nemen en daarmee ook onze mooie hobby/passie naar de galle miezen helpen. Hebben jullie vragen over items waarvoor je belangstelling hebt, geef me gerust een PB-tje en ik kijk ernaar en je krijgt een eerlijk antwoord. Groetjes, Henk Dat is mooi Henk. Zelf heb ik al eens een pijlgewichtset gekocht, maaruh helemaal nep. Had er gelukkig niet de hoofdprijs voor betaalt  de deksel heb je al gehad nu de rest zelf vinden
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 28 sep 2010, 20:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
JE MOET HELEMAAL NIKS KOPEN ALS JE ER GEEN VERSTAND VAN HEB
|
| 28 sep 2010, 20:37 |
|
 |
|
Hans1971
|
de ed schreef: JE MOET HELEMAAL NIKS KOPEN ALS JE ER GEEN VERSTAND VAN HEB Sorry Ed. Zal het niet meer doen. En Henk, geeft niet hoor, zolang we elkaar maar kunnen waarschuwen.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 28 sep 2010, 20:41 |
|
 |
|
Legionair
|
de ed schreef: JE MOET HELEMAAL NIKS KOPEN ALS JE ER GEEN VERSTAND VAN HEB EDWIN DAN WERD ER IN NEDERLAND GEEN FLIKKER MEER VERKOCHT En dan is de economie helemaal naar de kloten vooral met die gasten die nu waarschijnlijk ons nieuwe kabinet gaan vormen 
|
| 28 sep 2010, 20:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Legionair schreef: de ed schreef: JE MOET HELEMAAL NIKS KOPEN ALS JE ER GEEN VERSTAND VAN HEB EDWIN DAN WERD ER IN NEDERLAND GEEN FLIKKER MEER VERKOCHT En dan is de economie helemaal naar de kloten vooral met die gasten die nu waarschijnlijk ons nieuwe kabinet gaan vormen  ALS IKHET NIET WEET KOOP IK HET NIET 
|
| 28 sep 2010, 20:50 |
|
 |
|
Legionair
|
Legionair schreef: de ed schreef: JE MOET HELEMAAL NIKS KOPEN ALS JE ER GEEN VERSTAND VAN HEB EDWIN DAN WERD ER IN NEDERLAND GEEN FLIKKER MEER VERKOCHT En dan is de economie helemaal naar de kloten vooral met die gasten die nu waarschijnlijk ons nieuwe kabinet gaan vormen  Hoezo Ed, nog nooit iets gekocht 
|
| 28 sep 2010, 21:02 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|