|
|
Het is nu 20 apr 2026, 09:59
|
| Auteur |
Bericht |
|
J-P de zoeker
|
 Fibeltjes
Hallo zoekers,
Vandaag nog even aan het zoeken geweest. 2 fibeltjes gevonden een bronzen sleutel en nog een ander ding..
Groet JP
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 29 sep 2009, 18:32 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: Fibeltjes
Beetje zuur daaro??? Moet je die boer is een schep voor zijn knar geven. En zeggen dat ie niet zo veel stront op het land gooit.
Dagobert
|
| 29 sep 2009, 18:43 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
dagobert schreef: Beetje zuur daaro??? Moet je die boer is een schep voor zijn knar geven. En zeggen dat ie niet zo veel stront op het land gooit.
Dagobert Laat mezelf maar niet al te veel bij die boer zien... Kreeg niet echt gemakkelijk toestemming, en er was al zo'n andere halve zool geweest die gaten van een 30cm diep niet dicht gemaakt heeft.. Dat soort mannen verpesten het bij dit soort boeren, en daar is de rest dan helaas weer de dupe van.... Had al een flesje BB in de auto, voor het geval dat de boer boos het veld op zou komen, maar geen boer gezien....! Ohja! je moet wel erg veel geduld hebben op een terp hoor.................................................... JP 
|
| 29 sep 2009, 19:00 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28320 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ J-P de zoeker,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, toppie kerel,ik zie daar een Merovingische gelijkarmige fibula gefelis met deze mooie vondsten,zal deze thread verplaatsen "Dagtochten, zoekverhalen en dagvondsten" daar kun alles samen plaatsen wat er op die dag gevonden is . zou je a u b de gelijkarmige fibula inm de daarvoor bestemde rubriek apart plaatsen J-P de zoeker schreef: Laat mezelf maar niet al te veel bij die boer zien... Kreeg niet echt gemakkelijk toestemming, en er was al zo'n andere halve zool geweest die gaten van een 30cm diep niet dicht gemaakt heeft.. Dat soort mannen verpesten het bij dit soort boeren, en daar is de rest dan helaas weer de dupe van....
is goed dat je het aanhaald J P dagobert schreef: Beetje zuur daaro??? Moet je die boer is een schep voor zijn knar geven. die rotzakken wat de gaten niet dicht maken moet je met een schep een knar voor de kop geven want die verpesten het voor de andere en hoe je al zei,,,andere de dupe worden erdoor en als dat in zo,n tempo blijft doorgaan schat ik dat het over enkele jaren voor iedereen gedaan is.dan word direct de politie gebeld en je krijgt een bonnetje van €60 grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 29 sep 2009, 19:18 |
|
 |
|
dagobert
|
Dus nou heb jij al die gaten dicht gegooid???
Dagobert
|
| 29 sep 2009, 19:20 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
dagobert schreef: Dus nou heb jij al die gaten dicht gegooid???
Dagobert Idd Dago, de gaten die ik tegengekomen ben heb ik dichtgemaakt..... ! Valt je niks tegen hé ?!? JP
|
| 29 sep 2009, 19:24 |
|
 |
|
dagobert
|
J-P de zoeker schreef: dagobert schreef: Dus nou heb jij al die gaten dicht gegooid???
Dagobert Idd Dago, de gaten die ik tegengekomen ben heb ik dichtgemaakt..... ! Valt je niks tegen hé ?!? JP Nou,nog bedankt he Dagobert
|
| 29 sep 2009, 19:27 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
dagobert schreef: J-P de zoeker schreef: dagobert schreef: Dus nou heb jij al die gaten dicht gegooid???
Dagobert Idd Dago, de gaten die ik tegengekomen ben heb ik dichtgemaakt..... ! Valt je niks tegen hé ?!? JP Nou,nog bedankt he Dagobert Eikel!!!! 
|
| 29 sep 2009, 19:28 |
|
 |
|
bacchus
|
|
| 29 sep 2009, 19:36 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 29 sep 2009, 19:39 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 29 sep 2009, 20:02 |
|
 |
|
dagobert
|
15 jaar!! Dan moet die zoeker er heel wat leuk spul gevonden hebben?? Misschien wel meerdere keren goud? Dagobert
|
| 29 sep 2009, 20:13 |
|
 |
|
kleidigger
|
Dat zal dan die postbode/melkman wel geweest zijn waar jullie het in Engeland al over hadden.... Goed afzoeken jongens! Topstekkie!! 
|
| 29 sep 2009, 21:56 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
kleidigger schreef: Dat zal dan die postbode/melkman wel geweest zijn waar jullie het in Engeland al over hadden.... Goed afzoeken jongens! Topstekkie!!  Zou kunnen, die gast betaald de boeren hier zodat hij er alleen kan zoeken..... Opzich slim idee, maar erg jammer voor ons natuurlijk.......
|
| 29 sep 2009, 22:03 |
|
 |
|
viros
|
JP............................school????????????????????????????????????????????????????????// mvg Edje 
|
| 29 sep 2009, 22:04 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 29 sep 2009, 22:12 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Ik vroeg me al af wat die BB inhield,maar nu snap ik het  . Trouwens JP,wil je die sleutel even appart in Middeleeuwen plaatsen.Er is best wel wat over te vetellen. Alvast bedankt  . Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 29 sep 2009, 22:18 |
|
 |
|
Adbas
|
het lijkt wel of je ze in de zoutzuur hebt gegooid JP toch nog een mooi gelijkarmig fibeltje. je kan beter goud vinden grt ad
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 29 sep 2009, 23:05 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
edje schreef: JP............................school????????????????????????????????????????????????????????// mvg Edje  Heee Edje! Nou kijk: het zit zo.. Moet maandag en dinsdags naar school en de rest van de week werk ik bij een installatiebedrijf.. ( op kantoor dus kan forum in de gaten houden ) Die maandag en dinsdag mogen we zelf indelen, we moeten gewoon eens in de zoveel tijd een project over een bepaald onderwerp inleveren. Maar de projecten kunnen we in een veel kortere tijd doen dan de tijd die we ervoor krijgen. We hebben alleen maar maandag het 3e en 4e en dinsdag het 4 en 5e uur les. Dus dat betekend als je mooi optijd naar school toe gaat en dan een mooie ruk ( niet verkeerd denken Dago  )aan je project doet. Je mooi vroeg naar huis toe kan, en dat komt mooi uit als het mais eraf is en er een leuke plek is waar JP ff kan zoeken.... Helaas hebben we nu wel HBO wiskunde op het rooster gekregen op maandag tot half 5. Dus kan vanaf deze week alleen maar dinsdagmiddag zoeken. Tjaaa: een klein gelukje als je nog een paar dagen op school zit hé......... Groeten JP 
|
| 30 sep 2009, 08:05 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
van Otterloo schreef: Ik vroeg me al af wat die BB inhield,maar nu snap ik het  . Trouwens JP,wil je die sleutel even appart in Middeleeuwen plaatsen.Er is best wel wat over te vetellen. Alvast bedankt  . Grt, Addie. Zal het vanmiddag plaatsen!! 
|
| 30 sep 2009, 08:06 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
Idd Wiebren, Vanaf nu standaard in de auto liggen, voor het geval er boze boeren komen........ hahahahahahhaha zaterdag word nat tijdens het zoeken Wiebren
|
| 30 sep 2009, 17:09 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 30 sep 2009, 18:33 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 30 sep 2009, 18:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
J-P de zoeker schreef: Idd Wiebren, Vanaf nu standaard in de auto liggen, voor het geval er boze boeren komen........ hahahahahahhaha zaterdag word nat tijdens het zoeken Wiebrenen dan op ze kop slaan lijkt me wel leuk 
|
| 30 sep 2009, 18:41 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
Ben je dronken Ed ???? JP 
|
| 30 sep 2009, 18:50 |
|
|