|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 13:56
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Detector hobbyist de dupe door DeEd
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Detector hobbyist de dupe door DeEd
Beste medezoekers, Kwam dit verhaal tegen van een hobbyist. Moest gelijk aan DeEd denken. Dagobert Omschrijving : ik had dinsdag nog vrij, na eerst het s,morgens nog wat om huis te hebben geklusts, ben ik het s,middags nog een paar uurtjes gaan zoeken eerst in een speeltuin die altijd druk bezocht word ,toen daar teveel kinderen opdoken ben ik in een bos wezen zoeken!! vond in dat bos ook een heuse munt schat van wel 3 `GOUDEN-SCHRIKKERS` hahaha! man die sjookelade munten moesten verboden worden!!!!!!!!!!!...(he pietje....?!!) maar des al niet te plus toch lekker veel gevonden gister o.a 8,38 euro , enkelle rotte duitse 2 mark stukken leuk leerbeslag enz effin kijk ze grtn pe!! Klik hier voor link: http://home.vondsten.nl/vondsten/38534/ ... &VID=&TRK=
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 01 okt 2009, 22:29 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
 Re: Detector hobbyist de dupe door DeEd
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 01 okt 2009, 23:58 |