|
|
Het is nu 03 jun 2026, 10:47
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
SOMS KRIJG IK ER EEN PUNTHOOFD VAN
| Auteur |
Bericht |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
 SOMS KRIJG IK ER EEN PUNTHOOFD VAN
Hoi allemaal,. Modarator zijn is soms niet leuk,..soms krijg je er een punthoofd van,. ik kijk net op de klok het is nu bijna 11 uur,..ik ben al van half 9 vanmorgen aan het forummen,..wat krijg ik per uur nee het val wel mee hoor,..af en toe  gelukkig zijn het fijne gasten hier op het forum grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 27 okt 2009, 23:58 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: SOMS KRIJG IK ER EEN PUNTHOOFD VAN
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 28 okt 2009, 00:09 |
|
 |
|
viros
|
|
| 28 okt 2009, 00:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Bertoninus schreef: Hoi allemaal,. Modarator zijn is soms niet leuk,..soms krijg je er een punthoofd van,. ik kijk net op de klok het is nu bijna 11 uur,..ik ben al van half 9 vanmorgen aan het forummen,..wat krijg ik per uur nee het val wel mee hoor,..af en toe  gelukkig zijn het fijne gasten hier op het forum grt bert o bert je heb nog geluk dat ik nog werkt anders zag je om het uur een dierentuin
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 28 okt 2009, 00:15 |
|
 |
|
Mako
Geregistreerd: 29 jun 2009, 12:56 Berichten: 452 Woonplaats: aruba
|
mocht je ooit in de buurt zijn, kom even langs, je bent bij deze uitgenodigd.:) 
_________________ "" Assum est, inquit, versa et manduca."
|
| 28 okt 2009, 00:26 |
|
 |
|
aureum
|
Bertoninus schreef: Hoi allemaal,. Modarator zijn is soms niet leuk,..soms krijg je er een punthoofd van,. ik kijk net op de klok het is nu bijna 11 uur,..ik ben al van half 9 vanmorgen aan het forummen,..wat krijg ik per uur nee het val wel mee hoor,..af en toe  gelukkig zijn het fijne gasten hier op het forum grt bert dat klopt bert....helemaal kerel.... maar dat krijg je omdat je je datzelf aandoet.....je wil soms te veel DTMs achtermekaar in te veel verschillende rubrieken doen.....en dan vergaat en vergeet je de tijd..... maar dat hebben we boeken gekken allemaal...denk ik...... en het is als je een dtm wil geven blijf je zoeken tot je het gevonden hebt...en dan vliegen de uren voorbij.... maar dan klopt de DTM wel 100% en daar zijn we je ook allemaal zeer dankbaar voor... mvg leon
|
| 28 okt 2009, 00:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dat heb ik altijd met zoeken Leon loop ik al een uur staat hij niet aan
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 28 okt 2009, 00:40 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
|
| 28 okt 2009, 01:47 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
Wat dacht je van een plaatsje in de hemel en een gouden horloge Je bent goed bezig Bert Grt Aardvark 
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 28 okt 2009, 06:53 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Hoi allemaal,..ik ben er weer bovenop na die 15 uur van gisteren,. wat een maraton,..phoe phoe Edje,..je kan het niet met zoeken vergelijken als je gaat zoeken heb je noch een kans op een mooie vondst en je beoefent een mooie hobby,. dit kost klauwen vol geld,..en massa`s inergie,..vraag maar eens aan Leon of Wessel ik weet het is vrijwilligers werk,maar af en toe vraag je je af waar je het voor doet,. maar dat is een negatieve gedachte,..die snel weer verdrongen word door het positieve en dat is,  ................proberen met z`n allen der een mooi forum van te maken gtr Bert
|
| 28 okt 2009, 10:39 |
|
 |
|
woesel
|
Wat bedoel je met soms Bert. Als je zo door gaat is het blijvend ,kijk mij eens naar een paar jaar forummen. Ja mensen mij pik je er wel uit tijdens het forum feest ,zijn het niet mijn klompen dan is het wel mijn punthoofd
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 28 okt 2009, 12:28 |
|
 |
|
Bertoninus
|
|
| 28 okt 2009, 12:53 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
onze Bert , als baby 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 28 okt 2009, 21:32 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|