|
|
Het is nu 03 jun 2026, 10:38
|
Oplossing gevraagd voor het interview
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Oplossing gevraagd voor het interview
Beste medezoekers,
Ik vraag mezelf echt af wat ik moet doen? Zoals jullie gelezen hebben,ben ik het forum interview begonnen.
Doe ik elke 14 dagen een interview. Dan zijn dat op jaar basis 26 personen. Dat vind ik persoonlijk te weinig op 1200 leden.
Dit zou betekenen dat vele mensen langer als een jaar moeten wachten.
Ik teken eerder bij elke week een interview. 52 personen per jaar. Lijkt mij beter?? Het forum groeit ook nog altijd he!!
Mocht er een moment komen dat iedereen aan de beurt is geweest. kan ik altijd nog andere vragen verzinnen. En weer opnieuw beginnen.
Graag jullie mening hier over. Ik vind dat iedereen aan de beurt moet komen. En wel op een schappelijk moment.
Ik verneem jullie mening wel. Alvast bedankt voor het mee denken.
Dagobert
|
| 15 dec 2009, 18:12 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
 Re: Oplossing gevraagd voor het interview
hoi dagobert 1 keer in de week moet kunnen gr. lucky nero 
|
| 15 dec 2009, 18:19 |
|
 |
|
viros
|
|
| 15 dec 2009, 18:24 |
|
 |
|
Joop
|
Ik zou niet te hoog grijpen bij eens in de 2 weken houd je het nog spannend, bij 1 keer in de week wordt het een gewoonte.... 
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 15 dec 2009, 18:27 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Ik ben het wel met joop eens. Een keer in de twee weken is meer dan voldoende en ik denk dat je dan een keuze moet gaan maken uit de actieve leden. Het is dan nog maar de vraag of je antwoord gaat krijgen op de vragen. Niet iedereen wil zichzelf bloot geven en dat is hun goed recht. Ik verzorg deze rubriek ook op het waterzoekersforum en geloof me het is best een opgave om iedereen aan het interviewen te krijgen. Als je mijn tip wil Gerard een keer in de 14 dagen, dan hou je het leuk en uitdagend om te lezen. groet Cees
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 15 dec 2009, 19:02 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Misschien is het handig dat hier een aparte rubriek voor komt. Voor zover dat nog niet besproken is 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 15 dec 2009, 19:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
1 per dag dan kom je er wel door heen dagobert
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 15 dec 2009, 19:40 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
ik zou adviseren 1 x in de twee weken... moet wel "leuk" blijven en geen verplichting worden  Willem vd Akker
|
| 15 dec 2009, 20:00 |
|
 |
|
Mat
|
En ik zou het lot laten bepalen wie er aan de beurt is. Zie op diverse fora's altijd dezelfde menssen aan bod komen. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 15 dec 2009, 20:23 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Je zou dat op kunnen lossen door een lijst te maken met wie al is geweest, maar zo snugger is Dago denk ik wel. Ik zeg eens in de twee weken, dan blijft het leuk om te lezen en blijft het leuk om te doen....
|
| 15 dec 2009, 20:26 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi all,. Ik ga met Joop en Hester mee eens in de 2 weken als je oud grijs en versleten bent Dago moet je er nog mee bezig zijn dus je hebt nog een half jaar grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 15 dec 2009, 20:37 |
|
 |
|
zandhaas
|
Mat schreef: En ik zou het lot laten bepalen wie er aan de beurt is. Zie op diverse fora's altijd dezelfde menssen aan bod komen. Gr Mat ik sluit me bij mat aan, misschien eerst diegenen nog nooit zijn geweest? ... count me off, ik ben al op een ander forum aan de beurt geweest 
|
| 15 dec 2009, 20:53 |
|
 |
|
zandhaas
|
[zelfde tekst dubbel gepost  , mag verwijderd worden]
Laatst bijgewerkt door zandhaas op 15 dec 2009, 23:06, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 15 dec 2009, 20:59 |
|
 |
|
dagobert
|
Ik ben eruit dankzij jullie. De meningen zijn zeer verdeeld dus ik ben tot een besluit gekomen.
De eerste 4 interviews plaats ik elke week. Daarna verleng ik het tot 1 maal in de 14 dagen.
Dagobert
|
| 15 dec 2009, 21:19 |
|
 |
|
viros
|
|
| 15 dec 2009, 21:25 |
|
 |
|
dagobert
|
 Wat moet ik dan?? Dagobert
|
| 15 dec 2009, 21:28 |
|
 |
|
viros
|
|
| 15 dec 2009, 21:30 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 15 dec 2009, 21:34 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ dago,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, van harte gefeliciteerd met dit indrukwekkend en prachtig interview ik ben weer trots op je als vanouds deze topic is weer een aanwinst voor ons nog jong forum een klein nadeel is (tenminste dat vind ik ) dat de geïnterviewde het stokje mag door geven,krijgen we er dan niet een beetje van vriendjespolitiek door zou je zelf niet bepalen wie je voordraagt,,,,,,,ja ik weet is een moeilijk thema beschouw het A.U.B. niet als een bevel,maar als voordracht grt chris  NOGMAALS IK VIND HET GEEN GOED IDEE OM HET STOKJE OVER TE LATEN GEVEN DOOR DE GEÏNTERVIEWDE STEL BERTONINUS KIEST MIJ,IK KIES JOPPIE,JOPPIE LUCKY NERO,LUCKY NERO,AUREUM,AUREUM BACCHUS,,BACCHUS EDJE,EDJE JVLIVS ENZV,,ENZV,,,ZO HOU JE HET INTERVIEW EEN JAAR IN LIMBURG EN DAT KAN NIET DE BEDOELING ZIJN IK ZAL MET BUBBA OVERLEGGEN WAT TE DOEN IK BEN VOOR DAT JIJ DE MENSEN UIT KIEST GRT CHRIS 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 15 dec 2009, 21:41 |
|
 |
|
dagobert
|
coinhunter chris schreef: hoi @ dago,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, van harte gefeliciteerd met dit indrukwekkend en prachtig interview ik ben weer trots op je als vanouds deze topic is weer een aanwinst voor ons nog jong forum een klein nadeel is (tenminste dat vind ik ) dat de geïnterviewde het stokje mag door geven,krijgen we er dan niet een beetje van vriendjespolitiek door zou je zelf niet bepalen wie je voordraagt,,,,,,,ja ik weet is een moeilijk thema beschouw het A.U.B. niet als een bevel,maar als voordracht grt chris  NOGMAALS IK VIND HET GEEN GOED IDEE OM HET STOKJE OVER TE LATEN GEVEN DOOR DE GEÏNTERVIEWDE STEL BERTONINUS KIEST MIJ,IK KIES JOPPIE,JOPPIE LUCKY NERO,LUCKY NERO,AUREUM,AUREUM BACCHUS,,BACCHUS EDJE,EDJE JVLIVS ENZV,,ENZV,,,ZO HOU JE HET INTERVIEW EEN JAAR IN LIMBURG EN DAT KAN NIET DE BEDOELING ZIJN IK ZAL MET BUBBA OVERLEGGEN WAT TE DOEN IK BEN VOOR DAT JIJ DE MENSEN UIT KIEST GRT CHRIS  Mooi dat je dit aan haalt Chris Ik zal er persoonlijk op toezien dat dit niet gebeurt Chris. Ik heb nu 3 personen. En ik kan niet zeggen dat dit vriendjes politiek was. Gaat goed dus. Dagobert
|
| 15 dec 2009, 21:55 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 15 dec 2009, 21:59 |
|
 |
|
dagobert
|
coinhunter chris schreef: Komt helemaal goed man. Wat je alleen niet kan tegenhouden is dat er geen lezers uitgekozen worden. Dus het zal altijd wel een persoon zijn die actief is op het forum. Ik zal het zo ie zo in de gaten houden. Dat het niet vriendje naar vriendje wordt. Dagobert
|
| 15 dec 2009, 22:06 |
|
 |
|
zandhaas
|
dagobert schreef: Wat je alleen niet kan tegenhouden is dat er geen lezers uitgekozen worden. Dagobert lezers zijn volgens mij niet voor niets geen posters.... lijkt me geen probleem
|
| 15 dec 2009, 22:26 |
|
 |
|
bennie
|
Mat schreef: En ik zou het lot laten bepalen wie er aan de beurt is. Zie op diverse fora's altijd dezelfde menssen aan bod komen. Gr Mat Zit wat in 
|
| 15 dec 2009, 23:02 |
|
 |
|
dagobert
|
Heb net met Chris gebeld. De stok mag niet overgegeven worden aan een vriendje. Zo blijft het bescheiden en leuk. Heb niet voor niets de vraag gesteld. Wie is of zijn je zoekmaten Dagobert
|
| 15 dec 2009, 23:10 |
|
|