|
|
Het is nu 03 jun 2026, 14:19
|
Oplossing gevraagd voor het interview
| Auteur |
Bericht |
|
Ceesou
ERELID
|
 Re: Oplossing gevraagd voor het interview
bennie schreef: Mat schreef: En ik zou het lot laten bepalen wie er aan de beurt is. Zie op diverse fora's altijd dezelfde menssen aan bod komen. Gr Mat Zit wat in  Maar dat zijn ook vaak de mensen die actief zijn op een forum door regelmatig te reageren en te plaatsen. Ook daaronder en daarmee wil de motivatie van Dagobert niet beinvloeden zijn er leden die niet reageren op een dergelijk verzoek en/of niet mee willen werken. Dat laatste kan, het eerste tja.... Ik verzorg een dergelijke rubriek op een ander forum en weet er genoeg van om erover mee te kunnen praten. Het is wel een leuk initiatief van Dagobert en daar moeten we hem in steunen 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 15 dec 2009, 23:12 |
|
 |
|
dagobert
|
Ceesou schreef: bennie schreef: Mat schreef: En ik zou het lot laten bepalen wie er aan de beurt is. Zie op diverse fora's altijd dezelfde menssen aan bod komen. Gr Mat Zit wat in  Maar dat zijn ook vaak de mensen die actief zijn op een forum door regelmatig te reageren en te plaatsen. Ook daaronder en daarmee wil de motivatie van Dagobert niet beinvloeden zijn er leden die niet reageren op een dergelijk verzoek en/of niet mee willen werken. Dat laatste kan, het eerste tja.... Ik verzorg een dergelijke rubriek op een ander forum en weet er genoeg van om erover mee te kunnen praten. Het is wel een leuk initiatief van Dagobert en daar moeten we hem in steunen  De voorkeur gaat altijd naar mensen die regelmatig reageren en plaatsen. Dit zou de mensen moeten motiveren om ook te plaatsen. Komen ze ook aan de beurt. Daarom wou ik eerlijk gezegd dat het elke week geplaatst zou worden. Dan komen vanzelf ook de wat minder bekende mensen aan de beurt. Dagobert
|
| 15 dec 2009, 23:20 |
|
 |
|
Mat
|
Kijk, Als je naar iemands profiel kijkt, dan zie je gelijk hoeveel % aan berichten zo iemand heeft. Als dit te weinig is, dan neem je een ander. Gewoon een percentage afspreken. Denk dat het anders moeilijk wordt voor neutraal hierin te blijven Dit zie ik namelijk op div. andere fora's waar gelijk de vriendjes worden uitgenodigd.. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 16 dec 2009, 11:27 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
wat ook het overwegen waard is is nieuwe leden te intervieuwen. Het geeft ze een warm welkom en maakt ze meteen betrokken bij het forum.
|
| 16 dec 2009, 11:38 |
|
 |
|
Mat
|
Muta Abundantia schreef: wat ook het overwegen waard is is nieuwe leden te intervieuwen. Het geeft ze een warm welkom en maakt ze meteen betrokken bij het forum. Hoi Muta, Ja, Dat zou ook een oplossing kunnen zijn,maar als je ziet dat 80% gewoon eens een keer is komen kijken, dan denk ik dat dit meer toeval is dan interesse. GR Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 16 dec 2009, 12:15 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Waarom niet zelf kiezen wanneer je ze plaatst? Is veel spannender... De ene keer zijn het er 2 op 1 week, de andere keer wacht je gewoon een maand 
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 16 dec 2009, 12:43 |
|
 |
|
dagobert
|
Beste medezoekers,
Jullie kunnen van mij aannemen dat alles goed komt. Door jullie reacties is besloten dat het interview eens in de 14 dagen geplaatst wordt.
Dat zijn dan 26 personen per jaar. In de toekomst zou dit misschien 1 maal per week kunnen zijn?
In het interview vraag ik op een gegeven moment wie is of zijn jou zoekmaten. Deze persoon/personen mogen dan niet de volgende zijn in het volgende interview. Ik zal dat nog vermelden in het interview zelf.
Nieuwe mensen/leden zitten naar mijn mening niet meteen op een interview te wachten. Zij willen eerst een beetje de kat uit de boom kijken of dit forum bij hen past. En dat zou het voor hun niet prettig zijn om gelijk met allerlei vragen bekogeld te worden.
Lijkt mij meer als logische dat de actieve leden een voorkeur hebben. Alleen het moeten dan geen vriendjes van zijn.
Wat ik al eerder aangaf,...........het is begonnen bij Bertoninus(Bert). Die gaf aan mij door het naar het midden van het land te sturen. Daarna is het naar het noorden gegaan. Dus het gaat tot nu toe erg goed zonder dat er vriendjes politiek bij komt kijken.
Mensen,...............het komt goed.
Dagobert
|
| 16 dec 2009, 14:46 |
|
 |
|
dagobert
|
Beste medezoekers,
Zoals we niet allemaal weten zijn er ook leden die niet of weinig zoeken,maar toch een geziene gast zijn op dit forum. Zo heb je archeologen/verzamelaars/boeken verzamelaars(omtrent onze hobby,s). En misschien nog vele andere leden die met onze hobby verwant zijn.
Ook deze leden hebben recht op een interview als zij dit zelf willen?
Daarom het volgende: Er is dus al iemand geweest die aangaf dat hij niet of nooit zoekt met een metaaldetector. Maar toch graag geïnterviewd wou worden. Dat interview heb ik reeds afgenomen. En is klaar om geplaatst te worden. Ik heb jullie om raad gevraagd om het interview elke week of elke twee weken te plaatsen? Dit wordt dus elke twee weken.
Nu lijkt het mij een goed idee om af en toe een extra interview in te lassen voor mensen/leden die niet zoeken. Met jullie toestemming wou ik vanavond het eerste interview plaatsen van iemand die niet of nauwelijks zoekt.
Ben jij ook een persoon die niet zoekt met een metaaldetector? Maar toch regelmatig op dit forum te vinden is. Geef dan via pb een bericht aan mij(Dagobert). Dat neem ik van jou ook een interview af,.......maar dan op jou gebied. Geef in de pb dan wel aan wat jou functie is!!
Dagobert
|
| 17 dec 2009, 16:42 |
|
|