|
|
Het is nu 03 jun 2026, 11:31
|
Toch zoeken als het vriest
| Auteur |
Bericht |
|
lua
Geregistreerd: 20 apr 2008, 19:58 Berichten: 1940 Woonplaats: LUALAND
|
 Re: Toch zoeken als het vriest
Hey Dago, Als ik niet meer in de grond geraak ga ik terug in het water zoeken. Zodra die plassen ook zijn dichtgevroren, blijft er nog steeds de zoute noordzee. Het moet al echt heel hard vriezen vooraleer ik daar ook niet meer in kan. Over een zoekverslaving gesproken Groeten, LUA 
|
| 16 dec 2009, 12:40 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
lua schreef: Hey Dago, Als ik niet meer in de grond geraak ga ik terug in het water zoeken. Zodra die plassen ook zijn dichtgevroren, blijft er nog steeds de zoute noordzee. Het moet al echt heel hard vriezen vooraleer ik daar ook niet meer in kan. Over een zoekverslaving gesproken Groeten, LUA  LUA, En als de noordzee dichtgevroren is kun je nog altijd in je eigen tuin zoeken toch..? Of is het nog net zo ver..? Die bevriest zeker niet !!!!  JP 
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 16 dec 2009, 13:38 |
|
 |
|
robbie
Geregistreerd: 17 apr 2008, 20:43 Berichten: 176 Woonplaats: amersfoort
|
Gewoon deze op de rug en zoeken maarrrr
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 16 dec 2009, 20:57 |
|
 |
|
lua
|
J-P de zoeker schreef: lua schreef: Hey Dago, Als ik niet meer in de grond geraak ga ik terug in het water zoeken. Zodra die plassen ook zijn dichtgevroren, blijft er nog steeds de zoute noordzee. Het moet al echt heel hard vriezen vooraleer ik daar ook niet meer in kan. Over een zoekverslaving gesproken Groeten, LUA  LUA, En als de noordzee dichtgevroren is kun je nog altijd in je eigen tuin zoeken toch..? Of is het nog net zo ver..? Die bevriest zeker niet !!!!  JP  zo ver in't zuiden woon ik nu ook weer niet 
|
| 16 dec 2009, 23:15 |
|
 |
|
Grand Master
Geregistreerd: 05 okt 2009, 07:38 Berichten: 319 Woonplaats: Friesland
|
willem vd akker schreef: Heb vandaag nog op een akker gezocht. Kon met geen mogelijkheid de grond in komen. Heb met een zwarte spuitbus de plekken gemarkeerd. Zeg alleen niet welke akker  Willem vd Akker  Toch wel waterverf gebruikt he dan is het 
_________________ zoeken is zoeken als je -het- nog niet gevonden hebt - T'KOMT WEL-. gewoon doorzoeken
|
| 16 dec 2009, 23:32 |
|
 |
|
Grand Master
|
robbie schreef: Gewoon deze op de rug en zoeken maarrrr  krijg je ook van die rare plekken van in het gras  de boer denkt dan dat het wel heel plaatselijk zomer is
_________________ zoeken is zoeken als je -het- nog niet gevonden hebt - T'KOMT WEL-. gewoon doorzoeken
|
| 16 dec 2009, 23:34 |
|
 |
|
Grand Master
|
lua schreef: Hey Dago, Als ik niet meer in de grond geraak ga ik terug in het water zoeken. Zodra die plassen ook zijn dichtgevroren, blijft er nog steeds de zoute noordzee. Het moet al echt heel hard vriezen vooraleer ik daar ook niet meer in kan. Over een zoekverslaving gesproken Groeten, LUA  doe dan net als ik , hier kom ik de grond niet meer in  vrijdagavond vertrekken we naar Spanje, Costa del Sol, vandaag was het daar 19 graden , Groeten dick
|
| 16 dec 2009, 23:40 |
|
 |
|
dagobert
|
Grand Master schreef: lua schreef: Hey Dago, Als ik niet meer in de grond geraak ga ik terug in het water zoeken. Zodra die plassen ook zijn dichtgevroren, blijft er nog steeds de zoute noordzee. Het moet al echt heel hard vriezen vooraleer ik daar ook niet meer in kan. Over een zoekverslaving gesproken Groeten, LUA  doe dan net als ik , hier kom ik de grond niet meer in  vrijdagavond vertrekken we naar Spanje, Costa del Sol, vandaag was het daar 19 graden , Groeten dick Vergeet je detector niet mee te nemen. Fijne vakantie gewenst. Dagobert
|
| 16 dec 2009, 23:45 |
|
 |
|
lua
|
Grand Master schreef: lua schreef: Hey Dago, Als ik niet meer in de grond geraak ga ik terug in het water zoeken. Zodra die plassen ook zijn dichtgevroren, blijft er nog steeds de zoute noordzee. Het moet al echt heel hard vriezen vooraleer ik daar ook niet meer in kan. Over een zoekverslaving gesproken Groeten, LUA  doe dan net als ik , hier kom ik de grond niet meer in  vrijdagavond vertrekken we naar Spanje, Costa del Sol, vandaag was het daar 19 graden , Groeten dick mag ik mee, mag ik mee, mag ik aub mee 
|
| 16 dec 2009, 23:47 |
|
 |
|
Grand Master
|
lua schreef: Grand Master schreef: lua schreef: Hey Dago, Als ik niet meer in de grond geraak ga ik terug in het water zoeken. Zodra die plassen ook zijn dichtgevroren, blijft er nog steeds de zoute noordzee. Het moet al echt heel hard vriezen vooraleer ik daar ook niet meer in kan. Over een zoekverslaving gesproken Groeten, LUA  doe dan net als ik , hier kom ik de grond niet meer in  vrijdagavond vertrekken we naar Spanje, Costa del Sol, vandaag was het daar 19 graden , Groeten dick mag ik mee, mag ik mee, mag ik aub mee   van mij mag het dan heb ik daar een zoekmaatje .  ik denk van mijn vrouw niet , we gaan 14 dagen naar Toremolinos, je mag onderweg wel instappen we vertrekken om 05.15 uur van af schiphol , we komen toch bij je langs, ik boedoel , tja  wat is het nu lang of over , in ieder geval jouw kant op Het Zuiden ,  warme zuiden,ik kijk net naar buiten en zie dater nu hier al 20 cm sneeuw, o  ik verheug me alvast op de warmte. en dan het zoeken daarin , korte broek aan , lekker warm water, sorrry Lua ik ben nu een beetje flauw aan het doen,  Lua en allen die hier dit lezen .ik wens jullie allen een hele mooie kerst en een heel voorspoedig en vooral Gezond 2010 Dick
|
| 17 dec 2009, 08:46 |
|
|