|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:05
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 25 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
lizzie
|
 vakantie....
Ik ga begin juli op vakantie naar duitsland voor 5 daagjes... vlakbij hamburg de heide op... nu ben ik benieuwd.... gaan jullie nog op vakantie? en wat zijn de planne... luieren... actief... klimmen of zwemmen? 
|
| 17 jun 2008, 22:21 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 Re: vakantie....
wij gaan de eerste twee weken van augustus ... zoals elk jaar www.bongerd.nllekker twee weekjes voor de tent zitten en verder helemaal NIETS doen. Rennen doe ik de rest van het jaar wel.
|
| 17 jun 2008, 22:46 |
|
 |
|
lizzie
|
 lekker man... ik ga ook weinig doen... no kids... geen kerel... ik en een vriendin... lekker nixe en shoppe... 
|
| 17 jun 2008, 22:50 |
|
 |
|
kwolle
|
Dit jaar een weekje naar Frankrijk met mn 'zoekmaat'. Zee-egeltjes zoeken in Normandie en een paar dagen naar de grotten van Dordogne. De schilderijen bekijken van de rendierjagers uit den laatsten ijstijd ! De overige drie weken van de vakantie zal ik door brengen met mijn vrouw en drie kinderen. In het najaar hebben we nog een weekje geboekt voor ons twee , bij familie in Denemarken. Gaan we grafheuvels plunderen... En dan zijn de ''vakantiedagen'' meer dan op jammer genoeg... 
|
| 17 jun 2008, 23:28 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
Lekker 4 weken Italie,gewoon niks doen, lekker luieren op het strand(s'middags dan he) in de vroege morgen het strand afschuimen met de detector en misschien soms ook eens op een avond Dit jaar zitten we in de buurt van Rimini heerlijk op een camping in een huisje met alle gemakken voorzien. Vorig jaar zaten we een stuk zuidelijker richting de bosbranden ook op een camping. Ik las ook over de bongerd. Een prima camping in Tuitjenhorn waar wij ook 3 jaar achter elkaar hebben gestaan. Enne wie nemen allemaal de detector mee????? 
_________________ Soms...........
|
| 18 jun 2008, 00:11 |
|
 |
|
dagobert
|
Voor ons word het de canarische weilanden. Wie weet? Wij hebben nooit plannen. We zien wel waar het schip strand. Misschien gaan we wel weer naar dezelfde plek als de vorige keer waar ik met snorkelen een stuk of 100 steentijd vondsten heb opgedoken. Pijlpunten,bijteltjes,scabbers(of hoe die dingen ook heten),boortjes,enz... Was wel een feest daar!! Alleen het meenemen vond ik best wel eng omdat het toch vondsten waren die ouder dan 50 jaar zijn.
Als we nu zouden gaan weet ik dat ik wel 200 tot 300 vondsten zou doen omdat ik die andere vondsten in 3 dagen had gevonden.
We kijken wel wat we doen. En anders volgend jaar weer.
Dagobert
|
| 18 jun 2008, 00:24 |
|
 |
|
lizzie
|
Laatst bijgewerkt door lizzie op 18 jun 2008, 17:58, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 18 jun 2008, 12:08 |
|
 |
|
kees
|
vergeet niet mijn weekje vissen eey of had ik dat nog niet verteld and what about rügen?? lekker in de krijtrotsen hakken klinkt niet verkeerd dagobert 
|
| 18 jun 2008, 16:01 |
|
 |
|
Dwayne
Geregistreerd: 28 apr 2008, 20:52 Berichten: 107 Woonplaats: Bij Mederiacum
|
Hoi, Ik ga met mijn ouders en zusje 2 weken naar tunesie, Het word (hopelijk) een actieve vakantie, we gaan iig op een kameel rijden en een nacht in een tent in de sahara doorbrengen. Zelf ben ik aan het sparen voor een reis naar Rusland, maar dat is voor volgend jaar. 
|
| 18 jun 2008, 18:38 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hoi allen, Dit jaar zal na vele jaren eens een jaar zijn dat we niet met vakantie gaan. Reden: Mijn zoon. Hij is 15 en bederft ons ieder jaar weer de vakantie. Normaal gaan we naar midden Italie. (Familie). Enkele km. boven Pescara aan de Adriatische Zee. Het is er prachtig en ik zie graag mijn familie!!!! We zullen hem ook niet hier bij Oma of een tante achterlaten, dan gaat ie daar de boel terroriseren. Tja, ik wacht nog 3 jaar en dan trap ik hem de deur uit!!!!! En dan hebben we eindelijk rust!!!! Dan maar hier wat luieren / vissen en af en toe mischien war strandzoeken. Voor allen die wel ergens naar te gaan: Een zeer fijne vakantie toegewenst!!!! Allen de groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 18 jun 2008, 20:04 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
hahaha , wat een mafketel is die knakworst ook he haha je kunt je zoon wel een paar weken in boebbaland parkeren hoor jvlivs ik zorg wel dat hij zich niet verveelt dan kunnen jullie alsnog op vakantie gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 18 jun 2008, 20:18 |
|
 |
|
Michel
|
Ik ben het hele jaar met vakantie in Baasrode aan de Schelde !  Wat moet een mens meer hebben: Een kalm dorp, af en toe zon, water en mooie landschappen !!! Michel 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 18 jun 2008, 20:25 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Wauw! is inderdaad mooi!
|
| 18 jun 2008, 21:29 |
|
 |
|
lizzie
|
zoals zo vaak zijn de plannen gewijzigd... doordat we toch oppas voor de dieren konden krijgen gaat all1 de jongste naar zn vader en de oudste en jongste met ons mee naar -> http://www.tiscover.at/at/guide/58156at ... /pict.html 
|
| 25 jun 2008, 19:51 |
|
 |
|
Michel
|
Oooh !!! ontgoochelend, ik dacht dat we naturistenfoto's konden verwachten bij de terugkeer van verlof....flauw hé 
|
| 25 jun 2008, 19:56 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
|
| 25 jun 2008, 21:10 |
|
 |
|
lizzie
|
Dat gaat zeker lukken...  als ik ooit de kans krijg om te verhuizen naar oostenrijk.. dan twijfel ik geen moment..  ik ben verliefd op dat land... 
|
| 25 jun 2008, 22:44 |
|
 |
|
woesel
|
Deze jongen gaat twee weekjes naar italie. Ik ben er nog nooit geweest en ik laat me door het land verrassen. ik zag dat wiebren zijn detector mee neemt ,maar levert dit geen problemen op in dit land? Want anders wil ik het beestje hier ook graag wel eens uitlaten. 
|
| 25 jun 2008, 23:08 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja oostenrijk mooi land je hebt daar veel en grote stenen gr de ed ps ik heb het hele jaar al vakantie 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 25 jun 2008, 23:15 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Jvlivs schreef: Hoi allen, Dit jaar zal na vele jaren eens een jaar zijn dat we niet met vakantie gaan. Reden: Mijn zoon. Hij is 15 en bederft ons ieder jaar weer de vakantie. Normaal gaan we naar midden Italie. (Familie). Enkele km. boven Pescara aan de Adriatische Zee. Het is er prachtig en ik zie graag mijn familie!!!! We zullen hem ook niet hier bij Oma of een tante achterlaten, dan gaat ie daar de boel terroriseren. Tja, ik wacht nog 3 jaar en dan trap ik hem de deur uit!!!!! En dan hebben we eindelijk rust!!!!Dan maar hier wat luieren / vissen en af en toe mischien war strandzoeken. Voor allen die wel ergens naar te gaan: Een zeer fijne vakantie toegewenst!!!! Allen de groeten, John. Wel eerst de deur open doen Johny grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 25 jun 2008, 23:43 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
Ha Woesel, in Italie zoek ik gewoon op het strand hoor. We zitten vaak in het abruzzo zeg maar het Italiaanse deel van Italie, weinig toeristen. En ik weet dat 30% van de bevolking daar een jacht geweer heeft, das volgens mij niet zo gezond om daar te gaan zoeken Nee zonder gekheid, in sommige delen van Italie mag je gewoon wel zoeken met een detector alleen gaat het mij niet lukken om toestemming te vragen daar, mijn Italiaans gaat echt niet verder dan een menukaart in een pizzeria. 
_________________ Soms...........
|
| 26 jun 2008, 00:27 |
|
 |
|
woesel
|
O.k dan Wiebren ,wel dan denk ik dat ik de zoekstok ook maar mee neem. Zelf zit ik vrij noordelijk ,namelijk het ledromeer en hier slenter ik dan maar een beetje langs de stranden van de meren. Eigenlijk ben ik totaal niet een strand zoeker ,maar ach voor de verandering moet dit toch kunnen. Wie weet vind ik nog wel een leuk sierraadje voor mijn vrouw. en voor de rest lekker 
|
| 26 jun 2008, 09:02 |
|
 |
|
Dwayne
Geregistreerd: 28 apr 2008, 20:52 Berichten: 107 Woonplaats: Bij Mederiacum
|
Hoi, Ik heb vorige vakantie in Italië ook mijn detector meegenomen (regio met veel Etruskisch). Heb ongeveer 2 uurtjes op een akker gezocht langs een drukke weg, heb ik geen problemen mee gehad. Overigens niet veel gevonden op een oud mobieltje, wat romeinse stukjes dakpan en een oorlogs m1 carbine hulsje na 
|
| 26 jun 2008, 11:34 |
|
 |
|
lizzie
|
 ik heb eens een filmpje gemaakt van waar wij vaak heen gaan.. http://nl.youtube.com/watch?v=mhre-0vH0to
|
| 26 jun 2008, 20:43 |
|
 |
|
lizzie
|
|
| 01 jul 2008, 09:07 |
|
|