| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Blisstool
Defixio schreef: Citaat: gewoon goed zoeken met de riemen [ metaaldetector ] die je hebt
zoeken is niet moelijk je kan het wel moelijk maken
elke metaaldetector heeft zo zijn voor en nadeel. Als je dat weet is zoeken niet moelijk
lobo voor de stort enz voor enz elke zoeker laat wat liggen Mooi gesproken door onze filosoof De Ed!  ja maurits wie niet dom is moet slim zijn
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 24 jan 2010, 21:33 |
|
 |
|
Highlander
|
volgens de website van Dj Laan kost hij 399 euro met 3 jaar garantie hier de specificaties: Specificaties: Techniek: VLF Frequentie: 8,5 kHz Werkwijze: Motion Toonhoogte: Multitoon metaalselectie Grondbalans: Handmatig of automatisch 3- standen schakelaar met 3 vooringestelde grondinstellingen Stabiel op terreinen met zwaar gemineraliseerde grond Zoekschijf 28cm / 11” DD zoekschijf Metaalselectie: Instelbare mate van metaalselectie van klein ijzer (ferro) en non-ferro met een lage geleidingswaarde (meestal vervuild terrein) Instelbare breedte metaalselectie Instelbare diepte metaalselectie Metaaldetectie: Snelle metaaldetectie Snelle hersteltijd na “overload” Snelle recoverytijd Treshold: Instelbare basistoon regeling Volume: Instelbare volume regeling Hoofdtelefoon aansluiting: invoerplug van 3,5mm stereo Externe adaopter voor het gebruik van een hoofdtelefoon met 6,35mm plug Voeding: Voorzien van 12V 2500mAh oplaadpack met lader goed voor circa 25-50 uur zoeken op één accu lading. Voorzien van LED indicator voor de batterij/accu conditie min:35mA, max:100mA - Consumption: min: 35mA, max: 100mA Behuizing: Lichtgewicht en sterk ABS. Constructie: Geheel demontabel en verstelbaar Steel: Ergonomisch gevormd handvat en armsteun Gewicht: 1900 gram (kompleet) Garantie: 3 jaar schriftelijk
_________________ Gr. Highlander
|
| 24 jan 2010, 21:35 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4275 Woonplaats: leiden
|
Defixio schreef: Citaat: gewoon goed zoeken met de riemen [ metaaldetector ] die je hebt
elke metaaldetector heeft zo zijn voor en nadeel. Als je dat weet is zoeken niet moelijk
lobo voor de stort enz voor enz elke zoeker laat wat liggen Mooi gesproken door onze filosoof De Ed!  De Ed for president Mijn md is ook geen "topper" maar heb wel al topvondsten....  Willem vd Akker
|
| 24 jan 2010, 21:50 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
hier een plaatje en testen op youtube http://www.youtube.com/watch?v=tlwpxY6Q0rggr bubba 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 24 jan 2010, 21:52 |
|
 |
|
ernie
|
hij word nu vergeleken met de top van minelab ,xp en tesoro maar vergeet niet dat dit een detector is van onder de 500 euro. en voor dat geld heb je denk ik een goede detector , al was ik niet erg te spreken over de eerste blisstool van ongeveer 1,5 jaar geleden omdat hij nogal onrustig was maar dat zou veranderd worden en dat is blijkbaar ook gebeurd.
mvg ernie
|
| 24 jan 2010, 23:01 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Bah wat een lelijk ding 
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 24 jan 2010, 23:05 |
|
 |
|
ernie
|
tja je hoeft er ook niet de modeshow mee te lopen.
gr ernie
|
| 24 jan 2010, 23:13 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Nee klopt ernie. Maar het blijft een lelijk ding! En ik geloof er in dat die goed kan zijn, ook al ken ik het niet! Alles wat uit oostbloklanden komt is goedkoper dan dat je exact hetzelfde voorwerp hier moet maken, met exact dezelfde kwaliteit! En tegenwoordig kennen ze daar ook al wat van kwaliteit produceren!
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 24 jan 2010, 23:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
je moet wel weer graven
jammer
|
| 24 jan 2010, 23:39 |
|
 |
|
Joop
|
ernie schreef: hij word nu vergeleken met de top van minelab ,xp en tesoro maar vergeet niet dat dit een detector is van onder de 500 euro. mvg ernie Laten we niet te hard van stapel lopen.... Volgens de test op www.detectortest.info is hij zeker niet vergelijkbaar met de top. Het is eerder een goede middenklasse detector, maar dan wel goedkoop.
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 24 jan 2010, 23:55 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi joop dat je er ook weer bij ben
|
| 25 jan 2010, 00:09 |
|
 |
|
lampie
|
Heb het filmpje gezien is niet echt een detector om een tang mee te zoeken groet lambert 
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 25 jan 2010, 15:35 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4275 Woonplaats: leiden
|
lampie schreef: Heb het filmpje gezien is niet echt een detector om een tang mee te zoeken groet lambert  Ja, maar wie wilt er ook een ouwe tang vinden  Willem vd Akker
|
| 25 jan 2010, 16:05 |
|
 |
|
Marco
|
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 25 jan 2010, 16:08 |
|
 |
|
zwaaijunk
|
Bedankt voor alle reacties na mijn vraag. Heb afgelopen dagen behoorlijk wat info verkregen betreffende de Blisstool (los van de tips hier; thanks). Heb daarnaast paar betrouwbare lui uit Engeland gesproken (niet-verkopers), zij kwamen met de nieuwe versie ltc48x tot werkelijk bizarre bevindingen, zelfs op sterk gemineraliseerd terrein. Geen beginnersding echter, de afstelling schijnt nauw te luisteren. Zal van de grondjes in NL gaan afhangen denk ik zo.
Bommetje:
Las even wat antwoorden terug. Er zijn (blijkbaar) nog mensen die met een lobo zoeken. Laatstgenoemde veels te dure tesoro-jongen is afgelopen zondag samen met de XP Deus op zwaar vervuild terrein op pad geweest (zeg maar een typische plek waar de lobo z'n best zou moeten doen). De lobo deed niet zo z'n best. Sterker nog, de lobo zou je eigenlijk niet meer in je assortiment willen hebben. Of is de Deus gewoon te goed?
Het laatste is wel zo de trend.
Maarrrr.........................we hebben het in deze over de Blistool. Zij die daar blij van worden na daadwerkelijke gebruikerservaringen, laat het hier weten!
groet van Z.J.
|
| 28 jan 2010, 01:00 |
|
 |
|
lampie
|
Beste zwaaijunk , ik vindt nu je doet er zoveel verstand van te hebben ook maar eens wat vondsten moet laten zie voor dat je een detector afkraakt . met vriendelijke groeten lambert zwaaijunk schreef: Bedankt voor alle reacties na mijn vraag. Heb afgelopen dagen behoorlijk wat info verkregen betreffende de Blisstool (los van de tips hier; thanks). Heb daarnaast paar betrouwbare lui uit Engeland gesproken (niet-verkopers), zij kwamen met de nieuwe versie ltc48x tot werkelijk bizarre bevindingen, zelfs op sterk gemineraliseerd terrein. Geen beginnersding echter, de afstelling schijnt nauw te luisteren. Zal van de grondjes in NL gaan afhangen denk ik zo.
Bommetje:
Las even wat antwoorden terug. Er zijn (blijkbaar) nog mensen die met een lobo zoeken. Laatstgenoemde veels te dure tesoro-jongen is afgelopen zondag samen met de XP Deus op zwaar vervuild terrein op pad geweest (zeg maar een typische plek waar de lobo z'n best zou moeten doen). De lobo deed niet zo z'n best. Sterker nog, de lobo zou je eigenlijk niet meer in je assortiment willen hebben. Of is de Deus gewoon te goed?
Maarrrr.........................we hebben het in deze over de Blistool. Zij die daar blij van worden na daadwerkelijke gebruikerservaringen, laat het hier weten!
groet van Z.J.
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 28 jan 2010, 02:01 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
de lobo z'n best zou moeten doen). De lobo deed niet zo z'n best. je moet hem wel aan zetten gr de ed 
|
| 28 jan 2010, 13:31 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
zwaaijunk schreef: Bedankt voor alle reacties na mijn vraag. Heb afgelopen dagen behoorlijk wat info verkregen betreffende de Blisstool (los van de tips hier; thanks). Heb daarnaast paar betrouwbare lui uit Engeland gesproken (niet-verkopers), zij kwamen met de nieuwe versie ltc48x tot werkelijk bizarre bevindingen, zelfs op sterk gemineraliseerd terrein. Geen beginnersding echter, de afstelling schijnt nauw te luisteren. Zal van de grondjes in NL gaan afhangen denk ik zo.
Bommetje:
groet van Z.J. Ik zou zeggen,laat eens wat zien dan. Waarom heeft de LOBO dan zo zwaar gefaald,en is volgens jou dan de DEUS zo superieur  . Begrijp me goed ik wil zelf ook een DEUS aan te schaffen,maar ik hoor er alleen maar slechte dingen over. gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 28 jan 2010, 18:27 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Hahaha inderdaad mensen, de lobo is hééél erg slecht, zeker op zwaar vervuilde Romeinse akkers!  Jullie tonen jullie kennis hier wel eventjes hoor! Jarenlange gebruikers ervaringen huppekee van tafel geveegd Succes met de Blisstool boys 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 28 jan 2010, 18:52 |
|
 |
|
detector.be
|
Bij de laatste test op de testbaan nam de blisstool de muntschat op 40 cm boven het grondoppervlak. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. Ongelofelijke diepgang op (grotere ) voorwerpen. Alle testen zoals steeds met discriminatie van een grote ijzeren romeinse spijker. Een aanrader voor het zoeken naar muntschatten.
|
| 29 jan 2010, 01:31 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
detector.be schreef: Bij de laatste test op de testbaan nam de blisstool de muntschat op 40 cm boven het grondoppervlak. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. Ongelofelijke diepgang op (grotere ) voorwerpen. Alle testen zoals steeds met discriminatie van een grote ijzeren romeinse spijker. Een aanrader voor het zoeken naar muntschatten. De muntschat ligt op 36 cm  ,en je pakt m op 40 cm boven het grondoppervlakte  dat is 76 cm . Is dat niet een beetje erg diep gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 29 jan 2010, 01:46 |
|
 |
|
detector.be
|
Als we testen zijn we minstens met zijn vieren of vijven. Dus geen foefkes of verkooppraatjes. Waarom zou ik of de anderen daarover liegen. Ongelovige thomassen vind je overal. 70 cm is dertig cm grond en 40 cm lucht. Dat wil niet zeggen dat hij 70 cm diep gaat.
|
| 29 jan 2010, 12:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Waarom heeft de LOBO dan zo zwaar gefaald, simpel hij stond niet aan gr de ed
|
| 29 jan 2010, 13:18 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Hoi Er zijn zoveel goede detectors te koop mensen..."de beste" detector is nog altijd dat ene modelletje waar jij je goed bij voelt! Grt 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 29 jan 2010, 19:26 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
lobo voor de stort enz voor enz elke zoeker laat wat liggen Mooi gesproken door onze filosoof De Ed!   dan je wel maus
|
| 24 jan 2011, 18:05 |
|
|