|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 13:24
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Ijs duiken
Beste medezoekers, Hierbij een filmpje van iemand die mis duikt. Dagobert http://www.youtube.com/watch?v=7QOLCGZB ... div-r-1-HM
Laatst bijgewerkt door dagobert op 10 feb 2010, 17:40, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 10 feb 2010, 15:25 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: Mis duiken
|
| 10 feb 2010, 17:39 |
|
 |
|
Bone Idle
Geregistreerd: 22 apr 2008, 22:04 Berichten: 598 Woonplaats: Heerenveen
|
 Re: Ijs duiken
_________________ De groeten van Loes......
|
| 12 feb 2010, 19:33 |
|
 |
|
Defixio
|
Klasse Dago! Die eerste staat boven "skok do wody" wat zou dat betekenen...duik na slok wodka?
|
| 12 feb 2010, 19:37 |
|
 |
|
dagobert
|
Proost Dick Dagobert Helaas houden die agenten dat apparaat zelf altijd vast.
|
| 12 feb 2010, 19:38 |
|
 |
|
Defixio
|
Citaat: Helaas houden die agenten dat apparaat zelf altijd vast. Soms wel soms niet Gerard, in mijn tijd als nacht chauffeur (7 jaar alleen in het weekeinde nachts gereden) heb ik tientallen keren moeten blazen. Bij de een mag je hem vast houden de ander niet. "Weet u hoe het werkt" vragen ze dan...mijn antwoord was standaard "Jawel ik blaas in het pijpje en u zegt -doorgaan doorgaan doorgaan- dan zegt u stop en kijkt op het apperaat en die geeft dan P aan en dan zegt u weer de p van prima en dan wensen wij elkaar een fijne nachtdienst" De een trok het wel de ander vond mij dan een smartass...
|
| 12 feb 2010, 19:44 |
|
 |
|
dagobert
|
Defixio schreef: Citaat: Helaas houden die agenten dat apparaat zelf altijd vast. Soms wel soms niet Gerard, in mijn tijd als nacht chauffeur (7 jaar alleen in het weekeinde nachts gereden) heb ik tientallen keren moeten blazen. Bij de een mag je hem vast houden de ander niet. "Weet u hoe het werkt" vragen ze dan...mijn antwoord was standaard "Jawel ik blaas in het pijpje en u zegt -doorgaan doorgaan doorgaan- dan zegt u stop en kijkt op het apperaat en die geeft dan P aan en dan zegt u weer de p van prima en dan wensen wij elkaar een fijne nachtdienst" De een trok het wel de ander vond mij dan een smartass... Bij mij hielden ze dat ding altijd vast. Anders had ik hem naar mijn oor gedaan met de woorden: Ma,kom me even halen. Ik heb te veel gezopen,en kan zelf niet meer rijden. Zou meneer agent leuk vinden. 
|
| 12 feb 2010, 19:47 |
|
 |
|
Defixio
|
Citaat: Bij mij hielden ze dat ding altijd vast. Anders had ik hem naar mijn oor gedaan met de woorden: Ma,kom me even halen. Ik heb te veel gezopen,en kan zelf niet meer rijden. ***proest*** 
|
| 12 feb 2010, 20:10 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|