|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:55
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Ceesou
ERELID
|
 goud ringetje
Gisteren even gezocht in het water. Het wordt alweer wat frisser, maar dat mocht de pret niet drukken. 9 muntjes a € 1,21 div sleutels wo twee bosjes 1 kruisje nep 2 oorbellen kitch 1 ring zilver en........ 1 ring goud 14 kt en 1,82 gram Morgen weer de akker op dus wie weet groet Cees
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 28 okt 2009, 09:13 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 Re: goud ringetje
Ha die Ceesou,. Mooi ringetje kerel mooi bewerkt,.vandaar dat hij niet zo zwaar is,.. maar dat maakt niet uit het is er wel weer een ja het word er nu langsaam koud aan,..maar een echte deihard gaat gewoon door fijn dat je het ons laat zien grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 28 okt 2009, 10:22 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Ik zoek de hele winter gewoon door, ook in het water. 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 28 okt 2009, 12:39 |
|
 |
|
Edwin-h
|
Super erg mooi ik moet mijn eerste goud nog vinden Edwin
|
| 12 nov 2009, 16:05 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 12 nov 2009, 16:39 |
|
 |
|
Bone Idle
Geregistreerd: 22 apr 2008, 22:04 Berichten: 598 Woonplaats: Heerenveen
|
Prachtring Ceesou, stond er toevallig geen auto in de buurt waar die sleutels op pasten? Met welke detector zoek jij in het water? Groeten, Dick
_________________ De groeten van Loes......
|
| 12 nov 2009, 18:55 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Bone Idle schreef: Prachtring Ceesou, stond er toevallig geen auto in de buurt waar die sleutels op pasten? Met welke detector zoek jij in het water? Groeten, Dick Begonnen met de white surfmaster 2 toen de tesoro tigershark daarna de cz 21 (wat een drama) en nu weer de tigershark 
|
| 12 nov 2009, 19:41 |
|
 |
|
indian
Geregistreerd: 11 sep 2008, 20:53 Berichten: 558 Woonplaats: Hardenberg
|
OOOOK een mooie hoor, lekker he dat goud, je hebt het gelijk dan niet meer zo koud proficiat Indian...ugh
_________________ desiderum constans cavo thesarus grandis et infinitus humus transissulanos
|
| 25 feb 2010, 20:41 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Magneetvisser schreef: Hallo, Ik heb sinds kort een magneet gekocht en wou hem weleens uitproberen. Dus ik naar de dichtsbijzeinde vaart gereden. Ik gooi mijn magneet in het water en ik haal eerst allemaal ijzeren stukjes en nagels naarboven. Ik gooi hem er nog een keer in en haalde hem weer op er zat een raar stuk ijzer aan, later bleek dat het ook nog open kon en er kwam een soort van priem uit. mijn vondst heeft een mooi handvat en op het eind een ijzeren klompje(precies hetzelfde wat op het einde van de zit. wie weet wat het is? Welkom op dit forum  ,ik zou zeggen maak eens een foto en plaats die dan in de juiste SUBFORUM  en onze experts kunnen je dan misschien er iets over vertellen. gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 25 feb 2010, 22:17 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Het bericht van Magneetvisser heb ik afgesplitst en verhuisd.
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 25 feb 2010, 23:25 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|