|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 14:46
|
ben ik de enige die 'niks'vindt?
| Auteur |
Bericht |
|
giro
|
 Re: ben ik de enige die 'niks'vindt?
Goed topic dit Ken ook het gevoel, machteloos rond rijden opzoek naar nieuwe plekken terwijl je al je tijd eigenlijk wil investeren in het zoeken zelf. Dan een hele zaterdag zoeken op velden waarvan je het idee hebt dat het goed moet zijn. Resultaat : enkele verrotte duiten en centen, verder veel troep. Gek word je daarvan! Maar zoals vele al roepen is het een hobby en ben je weer heerlijk buiten geweest! Afgelopen zaterdag kunnen zoeken op een veldje waar ik al 5 jaar smachtend langs reed, je voelt hem al aankomen....... sommige dromen zijn bedrog. En een volgende keer op een stek waar niets boeiends verwacht ineens een topper. Gewoon volhouden ! Greetz Giro.
|
| 15 maart 2010, 10:45 |
|
 |
|
sjoho
|
We houden zeker vol  . Wat jij schrijft is ook zeker herkenbaar, Giro. Na al die jaren weet je dat je jezelf nooit rijk moet rekenen, maar vaak heb je er wel een goed gevoel bij. Als je dan niets vindt is dat wel weer even slikken, zeker als je geen alternatief hebt. Ik heb trouwens de lat ook niet zo vreselijk hoog liggen, als ik maar met 1 dingetje thuis kom dat de moeite is om op het forum te plaatsen 
|
| 15 maart 2010, 12:36 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Hoi Sjo.
Om te beginnen is alles de moeite waard om te plaatsen........meer als 1300 leden maar het gross denk dat zijn vondsten ondermaats zijn NIET waar!!!!!!!!!!!
Helaas is het zo dat niet ieder veld wat geeft maar als je lang genoeg probeerd kom je vanzelf weer op een stekkie die wat prijs wilt geven.
Ik zelf ben al tevreden als ik een leuk knoopje /gespje vind en laat me niet gek maken door al dat moois wat hier langs komt.
Je moet maar zo denken geduld en volharding word vanzelf wel een keer beloond niet meteen maar op een onverwacht moment sta je weer te glunderen op het veld.
Tip: Probeer eens bij een bij jou bekende boer op zijn gras land te zoeken ook daar blijven vondsten komen .
Kop op Sjo en hou vol het is een te mooie hobby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 15 maart 2010, 15:10 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
niet klagen dat doe ik wel
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 15 maart 2010, 17:42 |
|
 |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
Ik heb dit ook de laatste tijd.
Zaterdag eerst op een stort gezocht,niets. Toen een mooie plek in een stadscentrum waar wat gegraven was,de buit een vingerhoedje (wel een mooie harde nog).
Maar goed het zal wel weer eens komen.
|
| 15 maart 2010, 19:05 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Ik plaats de vondsten niet eens meer  alleen maar van die verrotte duiten en ander schroot (leeuwen centjes/halve centjes)tis helemaal niets tot nu toe. Maar ik geef niet op  ,en blijf gewoon door de klei heen banjeren gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 15 maart 2010, 21:44 |
|
 |
|
sciroccog60
Geregistreerd: 03 okt 2009, 22:07 Berichten: 151 Woonplaats: bovensmilde
|
ja wat een verschil ik zoek nu een maand of 4 vergeleken anderen wat ik lees 25jaar ben donders blij met me vondsten maar dat zal dan wel veranderen in de loop van de jaren
maar ja ik ben inieder geval dol gelukkig met een scherpe duit (nog wel)
mvg hans
|
| 16 maart 2010, 01:34 |
|
|