|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:19
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Kan ik dit spul gebruiken voor het conserveren van brons?
| Auteur |
Bericht |
|
archeonist
|
 Kan ik dit spul gebruiken voor het conserveren van brons?
Het is namelijk speciaal voor hout, dus vandaar mijn vraag. Bovendien is het nogal giftig zoals op het etiket te lezen valt (niet op de foto), ik vraag me dus af of het wel natuurlijke was is Groet, Archeonist
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 17 apr 2010, 20:34 |
|
 |
|
la taupe
|
 Re: Kan ik dit spul gebruiken voor het conserveren van brons?
Geen enkel probleem Archeonist!!! Ik gebruikte net dezelfde twee jaar terug toen m'n Rennaissance op was, ruikt nog lekker op de koop toe. Het enige nadeel vind ik dat de was vrij snel gaat smelten als het "geboende" bovootje te dicht bij een spotlicht staat.
|
| 17 apr 2010, 20:42 |
|
 |
|
la taupe
|
En het is zeer zeker natuurlijke bijenwas, maar aangelengd met een synthetische anti-stoller zodat je er in koudere temperaturen niet mee in je broek hoeft te lopen alvorens het te gebruiken 
|
| 17 apr 2010, 20:43 |
|
 |
|
archeonist
|
Hoi La Taupe, Dank je voor je opmerking. Het oplosmiddel is natuurlijk wat het zo giftig maakt, ik ga er direct gebruik van maken. Bedankt! 
|
| 17 apr 2010, 21:49 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|