_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
31 aug 2010, 22:26
Travis
Re: welkom terug engelandvaarders
juist ed,welkom terug.....en met volle vondstentassen
01 sep 2010, 06:29
bacchus
Geregistreerd: 01 maart 2009, 11:04 Berichten: 3001 Woonplaats: Kerkrade
ja ik ben ook benieuwd naar de toppers die we te zien krijgen.
bacchus.
_________________ Vulpem pilum mutat, non mores
01 sep 2010, 06:31
giro
kom op jongens knallen met die vondsten!!!!!
Welkom terug
01 sep 2010, 09:32
walfridus
hallo allemaal erg lekker geslapen was om half 1 thuis,lekker op mijn bedje heerlijk naast mijn meisi. heb een erg leuk en gezellige rally gehad in engeland. erg gelachen en nog veel meer gezocht . erg grote akkers weer was perfect alleen eerste dag regen en een keer tussen door een buitje.
vondsten 1 hamer ,zegelstempeltje,zilveren stripje,armenpenning had op de laaste dag nog een denarius .
edje bedankt voor deze mooie trip
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien. _________________ Xp deus 2
01 sep 2010, 10:14
Hans1971
Was om 00:15 uur thuis, lekker geslapen in een eigen bed, zonder snurkende kerels om je heen. Ben nu lekker mijn vondsten aan het reinigen.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
01 sep 2010, 11:46
dagobert
Weekeind was weer top te noemen. Er zijn door verschillende Engelandvaarders vele leuke vondsten gedaan maar toch viel het enigszins tegen dit jaar. >aar de gezelligheid mag van mij weer een 10 krijgen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 84 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum