|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 13:35
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 KAARSENSNUITER...klaar
Hallo allemaal
een jaar geleden deze kaarsensnuiter gevonden helaas ontbreekt er het nodigge aan
kan iemand mij vertellen hoe oud hij is
bvd grt bert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 18 apr 2008, 11:43 |
|
 |
|
Bertoninus
|
 Re: KAARSENSNUITER
Hallo allll
hier de zelfde kaarsensnuiter maar nu klaar helemaal geretaureerd
grt bert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 19 apr 2008, 23:34 |
|
 |
|
dagobert
|
Zo vanaf de foto gezien moet je toch wel een kronkel in je kop hebben om zo,n vakwerk neer te zetten zeg? Ik zie niet eens dat hij gerestaureerd is. Dit is echt vakwerk!!!!!!! Wil graaag weten wie dit heeft gedaan  Mag hij voor mij ook is wat moois maken. In een woord, topwerkGroetjes, Dagobert Ps. Ik denk 17e 18e eeuw
|
| 19 apr 2008, 23:39 |
|
 |
|
Bertoninus
|
dagobert schreef: Zo vanaf de foto gezien moet je toch wel een kronkel in je kop hebben om zo,n vakwerk neer te zetten zeg? Ik zie niet eens dat hij gerestaureert is. Dit is echt vakwerk!!!!!!! Wil graaag weten wie dit heeft gedaan  Mag hij voor mij ook is wat moois maken. In een woord, topwerkGroetjes, Dagobert hallo Dagobert dat doe ik zelf al heeeeel lang zelf als je wat hebt laat het maar weten via een PB geen probleem grt Bert
|
| 19 apr 2008, 23:43 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: KAARSENSNUITER...klaar
Maare, vakmensen zoals jij vragen natuurlijk een hele zak gouden triensen? Of valt dat wel mee? En ik heb trouwens die babaar binnengekregen. Nog bedankt  Ik zal er erg zuinig op zijn Groetjes, Dagobert
|
| 19 apr 2008, 23:52 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|