|
|
Het is nu 03 jun 2026, 22:52
|
| Auteur |
Bericht |
|
MDgek
|
 Re: heb ik dat?
dan wordt het nu tijd voor de rest van het verhaal, Met dank aan Jan Willem. en nu de rest: Ik doe een paar trage stappen naar m'n auto. "Hoe is het mogelijk zeg", denk ik, "en wat een belachelijk actie van die zoeker, die maakt zo het hele zoekwereldje kapot, wat een kl.....k!!!" Op eens hoor ik een diepe lage lach achter me waarbij hij zijn hand op mijn schouder legt. "Nee joh gek, tuurlijk mag je gaan zoeken. Je bent de eertste en waarschijnlijk ook niet de laatste!!! Het zal wel weer druk worden op m'n erf dit weekend. Hoop dat je veel leuke dingen vindt." Met een pijnlijke glimlach op m'n mond reageerde ik: "Moet bekennen dat ik er met boter en suiker ingetrapt ben en ik ben blij dat ik hier weer welkom ben. Nou dan ga ik en bedankt!!!" Met grote stappen ga ik naar m'n stekkie en denk: in de maling genomen door een boer.....heb ik dat!!.""
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
Laatst bijgewerkt door MDgek op 15 okt 2010, 19:02, in totaal 2 keer bewerkt
|
| 15 okt 2010, 18:56 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 15 okt 2010, 18:58 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
MDgek schreef: dan wordt het nu tijd voor de rest van het verhaal, Met dank aan Jan Willem. en nu de rest: Ik doe een paar trage stappen naar m'n auto. "Hoe is het mogelijk zeg", denk ik, "en wat een belachelijk actie van die zoeker, die maakt zo het hele zoekwereldje kapot, wat een kl.....k!!!" Op eens hoor ik een diepe lage lach achter me waarbij hij zijn hand op mijn schouder legt. "Nee joh gek, tuurlijk mag je gaan zoeken. Je bent de eertste en waarschijnlijk ook niet de laatste!!! Het zal wel weer druk worden op m'n erf dit weekend. Hoop dat je veel leuke dingen vindt." Met een pijnlijke glimlach op m'n mond reageerde ik: "Moet bekennen dat ik er met boter en suiker ingetrapt ben en ik ben blij dat ik hier weer welkom ben. Nou dan ga ik en bedankt!!!" Met grote stappen ga ik naar m'n stekkie en denk: in de maling genomen door een boer.....heb ik dat!!."" Je hebt de boel mooi in de zeik genomen Ries  (dat is lachen als een boer met kiespijn) Mooie actie 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 15 okt 2010, 18:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja dat is jan willem weer
ik trap er niet meer in
alls wat hij doet geloof ik niet meer
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 15 okt 2010, 19:01 |
|
 |
|
dagobert
|
Wat een lullo ben jij zeg.  En ik maar denken dat je niet meer op de beste stekkie mocht komen. Voor straf krijg je geen biertje van mij morgen. Als je tenminste naar de DDA zoekdag gaat? Dagobert
|
| 15 okt 2010, 20:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 15 okt 2010, 23:31 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
|
| 16 okt 2010, 08:47 |
|
 |
|
dagobert
|
dagobert schreef: Wat een lullo ben jij zeg.  En ik maar denken dat je niet meer op de beste stekkie mocht komen. Voor straf krijg je geen biertje van mij morgen. Als je tenminste naar de DDA zoekdag gaat? Dagobert Zeg Richard, Heb jij van mij een biertje gekregen?? Dagobert
|
| 16 okt 2010, 21:34 |
|
 |
|
MDgek
|
bijna Gerard, bijna. Het is dat ik weg moest hahaha maar komt nog wel. was trouwens leuk je weer gesproken te hebben. 
|
| 16 okt 2010, 22:16 |
|
 |
|
dagobert
|
MDgek schreef: bijna Gerard, bijna. Het is dat ik weg moest hahaha maar komt nog wel. was trouwens leuk je weer gesproken te hebben.  We hebben wel even een tijd bij geklets ja. Even gelachen en sterke verhalen over en weer. Die boeren hebben het maar moeilijk met ons als zoeker  Of is het andersom Dagobert
|
| 16 okt 2010, 22:19 |
|
 |
|
zandhaas
|
ja lekker voor de gek gehouden maar ik zit nog altijd met die boer die zijn toch wel interessante land "gereserveerd" houdt uitsluitend voor 1 familielid  en eerlijk gezegd loop ik toch ook steeds vaker tegen terughoudenheid aan door ervaringen met andere zoekers, waar gelukkig toch nog wel doorheen tekomen is.
|
| 16 okt 2010, 22:34 |
|
 |
|
dagobert
|
zandhaas schreef: ja lekker voor de gek gehouden maar ik zit nog altijd met die boer die zijn toch wel interessante land "gereserveerd" houdt uitsluitend voor 1 familielid  en eerlijk gezegd loop ik toch ook steeds vaker tegen terughoudenheid aan door ervaringen met andere zoekers, waar gelukkig toch nog wel doorheen tekomen is. Gewoon gaan zoeken daar. Je kunt hard rennen, anders had je jezelf geen zandhaas genoemd. Dagobert
|
| 16 okt 2010, 22:36 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
dagobert schreef: zandhaas schreef: ja lekker voor de gek gehouden maar ik zit nog altijd met die boer die zijn toch wel interessante land "gereserveerd" houdt uitsluitend voor 1 familielid  en eerlijk gezegd loop ik toch ook steeds vaker tegen terughoudenheid aan door ervaringen met andere zoekers, waar gelukkig toch nog wel doorheen tekomen is. Gewoon gaan zoeken daar. Je kunt hard rennen, anders had je jezelf geen zandhaas genoemd. Dagobert Er zijn inderdaad mensen die dat zouden doen. Of het handig is om te doen waag ik te betwijfelen, want het bevestigd alleen het verkeerde beeld van de zoeker dat heerst.
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 16 okt 2010, 23:09 |
|
 |
|
dagobert
|
Muta Abundantia schreef: dagobert schreef: zandhaas schreef: ja lekker voor de gek gehouden maar ik zit nog altijd met die boer die zijn toch wel interessante land "gereserveerd" houdt uitsluitend voor 1 familielid  en eerlijk gezegd loop ik toch ook steeds vaker tegen terughoudenheid aan door ervaringen met andere zoekers, waar gelukkig toch nog wel doorheen tekomen is. Gewoon gaan zoeken daar. Je kunt hard rennen, anders had je jezelf geen zandhaas genoemd. Dagobert Er zijn inderdaad mensen die dat zouden doen. Of het handig is om te doen waag ik te betwijfelen, want het bevestigd alleen het verkeerde beeld van de zoeker dat heerst. Was als grapje bedoeld Muta. Heb een  gebruikt. Dagobert
|
| 16 okt 2010, 23:14 |
|
 |
|
zandhaas
|
ik pakte het zoiezo al op als geintje ik zoek toch altijd alleen met toestemming. en ooooooiiit mag ik daar, dat weet ik zeker maar niet als hij €100/ha vraagt 
|
| 17 okt 2010, 00:03 |
|
 |
|
melpatcindy
|
EXPLORER schreef: als eerste gaan we morgen ook €15 betalen om te zoeken en als tweede heb je die gek toch zo gevonden zoveel gouden munten worden er nu ook weer niet gevonden!! kop op man! onze tijd komt wel. ps hoe laat moet ik morgen bij je zijn? gr martijn heb je het al gehoord??????????????????????????? martijn betaald nu al 200 euri  voor 1hectare grond na het vinden van een  gouden ring moet nu niet echt gekker worden he
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 18 okt 2010, 21:41 |
|
 |
|
MDgek
|
scherp opgemerkt. ik kan nu zeker fluiten naar mijn stekkie : 
|
| 18 okt 2010, 21:45 |
|
 |
|
melpatcindy
|
MDgek schreef: scherp opgemerkt. ik kan nu zeker fluiten naar mijn stekkie :  nee hoor ff 210 euri bieden maar wel gelijk ff een contract laten opstellen bij de notaris gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 18 okt 2010, 21:47 |
|
|