|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:05
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 1 franc Napoleon 1811
een goede morgen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, hier een vondst van alweer een aantal jaren terug,een 1 franc van Napoleon uit 1811,jammer dat hij door de ploeg is geraakt. bijzonderheden; in het begin sprong ik een gat in de lucht als ik zo,n dergelijk muntje vond  nu is het wat meer gematigd doordat mijn interesse ergens anders liggen. maar ben toch blij als er eentje onder mijn schotel terecht komt,zijn toch zilveren munten die je niet dagelijks vind grt coinhunter chris-kerkrade 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 23 jul 2008, 09:13 |
|
 |
|
Octavianvs
|
 Re: 1 franc Napoleon 1811
Knappe munt Chris Ik heb net dezelfde gevonden, alleen is die van mij een jaartje ouder. groeten oct
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 08 aug 2008, 20:50 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Octavianvs,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bedank voor je reactie Octavianvs schreef: Ik heb net dezelfde gevonden, alleen is die van mij een jaartje ouder. dank voor de felis,die van jou is ook top,bedankt dat je hem wilde plaatsen grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 09 aug 2008, 12:42 |
|
 |
|
The twins
Geregistreerd: 23 sep 2008, 06:47 Berichten: 1021 Woonplaats: kartonnen doos
|
hoeveel mm doornede is zo1????????????????????? 
_________________ ga nu naar http://www.thetwins.nl
|
| 18 okt 2008, 17:04 |
|
 |
|
bacchus
|
|
| 29 okt 2008, 21:00 |
|