Logo
Het is nu 04 maart 2026, 06:53

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 moest toch de beurs trekken 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht moest toch de beurs trekken
zondag zegt me vrouw je laptop maakt een raar geluid die zal wel gaan overlijden
en ja hoor maandag morgen begon het gezeik iedere paar min afsluiten uit zich zelf met veel pijn en moeite het een en ander nog kunnen redden aan bestanden en foto,s en op het eind ging het niet meer maar het meeste heb ik gelukkig terug
vandaag maar een nieuwe laptop gehaald en gelijk maar een 17 inch want de ogen worden ook minder met de jaren hahaha

je kan het wel gelijk zien mooie letters typen die gelijk
en ik weet ook de foto,s alweer te vinden

Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

05 jan 2011, 17:10
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: moest toch de beurs trekken
Nou voor 550 naar 500 das toch 50 in de zak...nu nog ff Linux erop en gaan met die banaan... :lol:

05 jan 2011, 18:13
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Bericht Re: moest toch de beurs trekken
Bekend verhaal John :roll: :roll:

Vanmorgen wilde ik voor een klant wat foto's schieten met mijn HP-Photosmart spiegelreflex camera en al direct bij de eerste foto hoorde ik een geluid alsof er een lamp sprong. Die lamp was dan ook gesprongen maar bleek wel de flitser van de camera te zijn. Daarna viel er geen fatsoenlijke foto meer mee te schieten, dus maar op pad om een nieuwe camera te bemachtigen en dan val je van de éne in de andere verrassing. Maar goed er is nu een andere camera maar ik moet er nog echt aan wennen en ben ook nog niet tevreden met de kwaliteit van de foto's en vooral niet met al die rompslomp die het allemaal oplevert.
De Romeinen werkten al volgens vaste stramienen en maten, de hedendaagse industrie schijnt dat niet meer voor elkaar te kunnen krijgen. Of zit er iets anders achter ?????
Het zijn in ieder geval dingen waar ik nooit vrolijk van word, en dan heb ik het niet over de kosten.

05 jan 2011, 18:29
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]