|
|
|
|
|
|
Het is nu 21 apr 2026, 03:44
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
 lekker weertje vandaag
Het weer was lekker de geluiden uit de detector waren ook goed maar het materiaal wat ik opgroef was nou weer niet iets om over naar huis te schrijven veel brokken brons maar helemaal niks van te maken weer volgende keer beter zullen we maar hopen al bij al een lekkere dag op het veld geweest
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 03 feb 2011, 19:07 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: lekker weertje vandaag
john b schreef: Het weer was lekker de geluiden uit de detector waren ook goed maar het materiaal wat ik opgroef was nou weer niet iets om over naar huis te schrijven veel brokken brons maar helemaal niks van te maken weer volgende keer beter zullen we maar hopen al bij al een lekkere dag op het veld geweest Maar wel om over op het forum te schrijven. Koperboer is er weer blij mee John. Dagobert
|
| 03 feb 2011, 19:09 |
|
 |
|
Maurits
|
ff lekker buiten in het veld is ook iets waard john.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 03 feb 2011, 20:57 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooie zin dit maar het materiaal wat ik opgroef was nou weer niet iets om over naar huis te schrijven maar het materiaal wat ik opgroef was nou weer niet iets om over naar huis te schrijven
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 03 feb 2011, 21:05 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|