|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:06
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
SEF coil voor tesoro detectors
| Auteur |
Bericht |
|
jeroen V.
|
 SEF coil voor tesoro detectors
Hey,
Ik zag op het wereldwijde web dat er SEF schotels voor tesoro te verkrijgen zijn (vanaf deze maand). Wat is over het algemeen het verschil met standaard schotels? zou bijvoorbeeld de téjon aan gevoeligheid verliezen maar meer diepgang, stabiel makkelijk handelbaar, veel zwaarder of niet??
Bedankt!
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 21 maart 2011, 15:46 |
|
 |
|
Highlander
|
 Re: SEF coil voor tesoro detectors
hoi Jeroen, ik denk dat het belangrijkste verschil is dat je i.p.v de standaard cocentrische schotel die volgens mij op een tesoro zit daarvoor een cocentrische/Dubbel-D schotel krijgt, een Dubbel-D schotel kan beter omgaan met mineralisatie en daardoor op gemineraliseerde bodems een betere diepte bereiken:-) gr. highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 21 maart 2011, 16:42 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Is hier dan ook het omgekeerde dat op niet gemineraliseerde bodems de SEF/dubbel D schotel een kleiner dieptebereik heeft dan de standaard schotel?
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 21 maart 2011, 17:00 |
|
 |
|
lampie
|
Highlander schreef: hoi Jeroen, ik denk dat het belangrijkste verschil is dat je i.p.v de standaard cocentrische schotel die volgens mij op een tesoro zit daarvoor een cocentrische/Dubbel-D schotel krijgt, een Dubbel-D schotel kan beter omgaan met mineralisatie en daardoor op gemineraliseerde bodems een betere diepte bereiken:-) gr. highlander Volgens mij zit er gewoon een dubbel d schotel bij de Tesorohttp://www.detect.nl/detectoren/tesorogroet lambert 
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 21 maart 2011, 20:56 |
|
 |
|
Highlander
|
Hi Lambert bij de hollandia zit een Dubbel D schotel, de SEF is Dubbel-D en Cocentrisch in één schotel gr. highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 22 maart 2011, 08:52 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|