|
|
Het is nu 21 apr 2026, 05:35
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 22 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28321 Woonplaats: Kerkrade
|
 VANDAAG = KELTENDAG
een gezellige avond met lekker voetbal op de tv,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, vandaag was het Keltendag zoals vaak ook fragmenten van Kelten , een kraal en een middeleeuwse penningkje bijzonderheden:ik heb nog nooit zo,n boer gezien die zo kwaad was , in het ingezaaide gedeeldte zaten talloze diepen gaten ZOIETS HEB IK NOG NOOIT GEZIEN en ook nog niet eens de moeite genomen om ze dicht gegooid
dat moeten mensen zijn geweest die nog nooit een MD in de handen hebben gehad en zijn waarschijnlijk ergens uit een inrichting zijn ontsnapt
het Keltisch spul ligt hoodzakelijk aan het oppervlak en met een veeg met je voet ligt het muntje meestal vrij , maar omdat er ontzettend veel ijzer ligt kwam er geen einde aand het graven van kuilen van die idioten,,,in al die jaren heb ik nog nooit en never zo een verwoest veld gezien , er leek een b 52 bommemwerper overeenheen gevlogen te zijn.
ondanks mijn goede vangst van die dag is dit toch een zwarte bladzijde in mijn zoek logboek , ik kan dit maar zeer slecht verwerken beste zoekvrienden deze gasten zorgen dat het weleens gedaan kan zijn met onze fatastische hobby grt Chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 29 maart 2011, 20:22 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
 Re: VANDAAG = KELTENDAG
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 29 maart 2011, 20:25 |
|
 |
|
Travis
|
Nou ,met zo'n mooie munten had ik het toch beter verwerkt Chris 
|
| 29 maart 2011, 20:27 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7037 Woonplaats: Silversun
|
Leg het naast je neer Chris wil niet hebben dat je een vroegtijdige dood sterft door toe doen van een ander,dit fenomeen zal nooit of te nimmer verdwijnen rotte figuren zullen het altijd verknallen Maar een troost  je hebt weer een mooie buit gescoord gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 29 maart 2011, 20:34 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
zulke keltiche munten vinden dat vind ik toch heel bijzonder de gaten in akkers is eigenlijk heel normaal tegenwoordig wordt met de maand erger lijkt het wel als ik erlangs kom schuif ik ze meestal maar even dicht zo goed en kwaad als dit kan
|
| 29 maart 2011, 20:42 |
|
 |
|
dagobert
|
Mooie munten zeg En ja,..........als je dit soort personen nou eens zou betrappen. Dagobert
|
| 29 maart 2011, 20:46 |
|
 |
|
jeroen V.
|
In ieder geval mooie munten!!! Wel jammer van de bommenwerpers Groeten
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 29 maart 2011, 20:52 |
|
 |
|
ronald
|
Ja, baart me ook zorgen die kuilen. Maar gisteravond ergens geweest waar de gaten wel netjes dichtgegooid waren Maar Chris, je hebt in ieder geval nog een hele mooie buit Mvg.
|
| 29 maart 2011, 21:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bijzonderheden:ik heb nog nooit zo,n boer gezien die zo kwaad was , in het ingezaaide gedeeldte zaten talloze diepen gaten ZOIETS HEB IK NOG NOOIT GEZIEN en ook nog niet eens dicht gegooid o chris heb ik wel meer me gemaak net waT je zegt beginnenlingen ja ik schrikt je rot als je het ziet doen ik het 15 jaren geleden voor het eerste zag ben ik gelijk weer weg gegaan 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 29 maart 2011, 21:13 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
hoi chris dat zijn weer mooie vondsten,daar had ik nog wel een verlofdag voor over. ja en wat betreft de gaten in de akkers,je komt het steeds vaker tegen gr. lucky nero 
|
| 29 maart 2011, 21:22 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
zitten toch weer een paar toppertjes bij pik  , en je hebt gelijk over die mafketels die de gaten niet dichtgooien , eigenlijk moeten we de m.d van die gasten afnemen en voor altijd van de akkers VERBANNEN  . gr.joppie
|
| 29 maart 2011, 21:26 |
|
 |
|
Tonnie
|
oooo wat gaaf dat blijft een droom wat zou het een keer tof zijn op een kelt, in de verzameling te hebben Groetjes Tonnie
|
| 29 maart 2011, 21:38 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hallo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, jongens bedank voor de fijne ractie's weer laten we het maar hebben over het positive , maar ik moest het effen kwijt mannen Tonnie schreef: oooo wat gaaf dat blijft een droom wat zou het een keer tof zijn op een kelt, in de verzameling te hebben Groetjes Tonnie Tonnie stuur me een pbtje en ik stuur je een Kelt op grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 29 maart 2011, 21:43 |
|
 |
|
Arno Haas
Geregistreerd: 22 maart 2009, 17:19 Berichten: 474 Woonplaats: Kerkrade
|
dat is goed wat je da schreef chris ze leren ut nooit 
_________________ Als een echte haas, een dag niet gegraven, is een dag niet geleefd
|
| 29 maart 2011, 22:53 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 29 maart 2011, 22:54 |
|
 |
|
Marco
|
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 29 maart 2011, 23:51 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 30 maart 2011, 08:19 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
smakelijk eten voor nu of later,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, jongens een dankjeweltje voor het effen reageren in deze thread zal enkele apart gaan plaatsen die de moeite weaard zijn grt Chris 
|
| 30 maart 2011, 17:46 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7087 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 30 maart 2011, 19:00 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7595 Woonplaats: Deventer
|
FF niet gezien,maar wat een berg kelten zeg  Wat een mazzel hebben jullie daar aan de goede kant van de rivieren . Kelten zul je hier zelden of nooit vinden,gefeliciteerd Chris 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 31 maart 2011, 21:30 |
|
 |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
|
| 01 apr 2011, 13:29 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
Super vondsten Chris en je verhaal komt jammer genoeg al te bekend voor. Zoals zo vaak in het leven delven de goeden het onderspit door de lamzakken.
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 01 apr 2011, 16:57 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 22 berichten ] |
|