|
|
Het is nu 04 jun 2026, 09:06
|
MIJN KELTISCHE MUNTEN ZIJN VERKOCHT!
| Auteur |
Bericht |
|
Ambianii
|
 MIJN KELTISCHE MUNTEN ZIJN VERKOCHT!
Beste zoekcollega`s, Gisterenmorgen...de dag na de veiling van paul`s zijn munten,kreeg ik het verlossende telefoontje! De GEMEENTE MAASTRICHT is accoord gegaan met mijn vraagprijs van mijn 8 1/2 munten (3 goud ,6 zilver) Ook krijg ik gratis exacte copieen van de munten van mij....ik ben zeer tevreden zullen jullie begrijpen. Ook weet ik te vertellen dat de munten van paul gelukkig zijn gekocht door het Limburgs Museum in Venlo dit in samenwerking met de gemeente maastricht!!!!!!!!!!!!!...maw; de munten zullen onderling uitleenbaar zijn en uiteindelijk weer belanden in maastricht! Dat is dan ook de plek waar ze horen en ben blij dat die van mij dan ook binnen de gemeente maastricht zullen blijven. dit weer even om de boel op de hoogte te houden en Paul...kerel Proost!!!...ik zal jouw sympatie en ontdekking nevernooit vergeten...je bent een topper Mvg Ambianii
|
| 01 jun 2011, 12:47 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
 Re: MIJN KELTISCHE MUNTEN ZIJN VERKOCHT!
Mooi gedaan Rich daar horen ze ook thuis mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 01 jun 2011, 12:50 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 01 jun 2011, 12:50 |
|
 |
|
Travis
|
Bertoninus schreef: Mooi gedaan Rich daar horen ze ook thuis mvg Bert Jazeker ,mooi 
|
| 01 jun 2011, 12:55 |
|
 |
|
Mat
|
Had van jou niks anders verwacht. Deze horen toe in een Nederlands museum. En wat is er beter dan ook een samenwerking tussen Nederlandse muzeums? De Kelt die die verloren was, of begraven heeft, draait zich nu met een glimlach om in zijn graf. Hij zal verder vredig slapen, aangezien zijn vermogen nu in goede handen is. Goed gehandel Rich en Paul. Verder heb ik ook geprobeerd om de paarden te verkopen, maar niemand die een bod hierop doet. Wel een goed bericht hierover, de studenten in Amersfoort zijn nu toch bezig met het wassen van de botten en mischien dat ze later dan toch nog een goede plaats krijgen. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
Laatst bijgewerkt door Mat op 01 jun 2011, 13:19, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 01 jun 2011, 13:12 |
|
 |
|
Ambianii
|
Super he !!!!....ja,ik ben onwijs blij dat het allemaal goed afloopt....ik blijf een archeoloog in mijn hart en nieren. in Maastricht horen ze!!!...mooie woorden trouwens Mat mvg ambianii (een noordfranse stam ten zuid-westen der Eburonen en Germanen  )
|
| 01 jun 2011, 13:18 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ rich,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, goed gedaan jongen heb respect voor je hoe je met deze balast om je been bemt om gegaan,je hebt nooit wat geclaimd en je heb je nooit op de voorgrond geposeerd je kunt trots zijn op je bescheidenheid en dat siert je en bent tevens een voorbeeld voor andere hoe het wel moet trouwens had je Paul gezien op TV1,nog effen kan hij naar Hollywood grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 01 jun 2011, 14:02 |
|
 |
|
Mat
|
coinhunter chris schreef: hoi @ rich,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, goed gedaan jongen heb respect voor je hoe je met deze balast om je been bemt om gegaan,je hebt nooit wat geclaimd en je heb je nooit op de voorgrond geposeerd je kunt trots zijn op je bescheidenheid en dat siert je en bent tevens een voorbeeld voor andere hoe het wel moet trouwens had je Paul gezien op TV1,nog effen kan hij naar Hollywood grt Chris  Heeft mij wel weer een beeldbuis gekost. Kop paste niet op die 1 meter en 7 cm breedbeeld. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 01 jun 2011, 14:23 |
|
 |
|
Ambianii
|
Hahaha ..gekke Matje Chris..Thx voor je mooie woorden beste gozer...hahahahahah PAUL?..HOLLYWOOD?? Ik ga nu kijken op L1!!! doei en tot in mijn moestuin Chris..heeft geen haast,leuk detail...18e en 17e eeuwse scherven en een luikse liard uit 1751 op het oog! met de detector de hele boel afgezocht; nada/niks meer 
|
| 01 jun 2011, 14:26 |
|
 |
|
sjoho
|
|
| 01 jun 2011, 15:46 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1651 Woonplaats: Noord-holland
|
Jij ook van harte Richard  . Ik had precies hetzelfde gedaan. Groeten, Nandus
|
| 01 jun 2011, 17:27 |
|
 |
|
dagobert
|
Mooi om te horen dat jou munten ook naar een museum gaat. Ik heb toch zoiets van,.............een bepaalde vondst hoort uiteindelijk in zijn eigen omgeving thuis. Jammer dat het zo ver weg ligt anders had ik die hele akker op zijn kop gezet. Dagobert
|
| 01 jun 2011, 18:39 |
|
 |
|
Hoth
|
Mooi Rich :-) Gr, Patrick PS: We zien elkaar te weinig 
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 01 jun 2011, 18:57 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
Hoi Richard, je had me gister al gebeld en uit mijn schoonheidsslaapje gewekt Proficiat met de verkoop, goed gedaan kerel. Tot gauw, Grt Robbie
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 01 jun 2011, 19:01 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Mooie actie 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 01 jun 2011, 19:15 |
|
 |
|
Ambianii
|
Thx voor de bloemen mensen...het is een memorabele week voor keltisch nederland/limburg mvg rich 
|
| 01 jun 2011, 20:54 |
|
 |
|
Hans1971
|
Keurige actie met louter winnaars. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 01 jun 2011, 20:56 |
|
 |
|
paul
|
Hey Ambianni, Tja Richard waar moet ik met mijn verhaal beginnen? Allereerst van harte,van harte,van harte proficiat met de verkoop van jouw munten aan de gemeente Maastricht. Gisteravond tijdens het telefoongesprek werd ik overladen met een vreugdevol gevoel, toen je me vertelde dat mijn geveilde munten via Venlo uiteindelijk weer terug komen in Maastricht, THE PLACE TO BE, THERE WERE THE COINS BELONGS. Ondanks een zakelijk verschil met de gemeente Maastricht ben ik altijd blijven hopen dat de munten uiteindelijk toch in Maastricht zouden terugkomen en dat komt nu uit. Verder alle lof voor jou hoe jij je in deze kwestie hebt opgesteld tav de gemeente met de onderhandelingen en het traject van mijn munten naar het veilinghuis toen (helaas) de onderhandelingen met mij en de gemeente spaak is gelopen. Ik ga ervan uit dat jouw replica's net zo mooi worden als die van mij,maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan want ze worden via hetzelfde procede gemaakt door de vakmensen van Restaura. Wanneer zijn ze klaar???? Wat betreft het filmen en uitzenden ervan, ik heb diverse filmcontracten aangeboden gekregen, HOLLYWOOD, HERE I COME en ik ga voor minimaal 16 oscars Nogmaals Richard een zeer welgemeende proficiat en nogmaals thanks for the fairplay Met hartelijke zoekgroeten, De super trotse Paul
|
| 01 jun 2011, 21:31 |
|
 |
|
Ambianii
|
ik ben er ff erg stil van Paul...er is een schrijver aan jou voorbijgegaan blijkbaar! Heel veel dank voor jouw mooie woorden en dat jij en anja en kids voor mij bekenden en vrienden zijn geworden Ik ga nog even terug naar mijn bezoek, maar ik kom er op terug Mvg Rich
|
| 01 jun 2011, 23:27 |
|
 |
|
paul
|
Ambianii schreef: ik ben er ff erg stil van Paul...er is een schrijver aan jou voorbijgegaan blijkbaar! Heel veel dank voor jouw mooie woorden en dat jij en anja en kids voor mij bekenden en vrienden zijn geworden Ik ga nog even terug naar mijn bezoek, maar ik kom er op terug Mvg Rich en een fotograaf zie http://www.muntenbodemvondsten.nl/index ... =47591.120greets
|
| 01 jun 2011, 23:37 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 01 jun 2011, 23:49 |
|
 |
|
bacchus
|
paul schreef: Hey Ambianni, Tja Richard waar moet ik met mijn verhaal beginnen? Allereerst van harte,van harte,van harte proficiat met de verkoop van jouw munten aan de gemeente Maastricht. Gisteravond tijdens het telefoongesprek werd ik overladen met een vreugdevol gevoel, toen je me vertelde dat mijn geveilde munten via Venlo uiteindelijk weer terug komen in Maastricht, THE PLACE TO BE, THERE WERE THE COINS BELONGS. Ondanks een zakelijk verschil met de gemeente Maastricht ben ik altijd blijven hopen dat de munten uiteindelijk toch in Maastricht zouden terugkomen en dat komt nu uit. Verder alle lof voor jou hoe jij je in deze kwestie hebt opgesteld tav de gemeente met de onderhandelingen en het traject van mijn munten naar het veilinghuis toen (helaas) de onderhandelingen met mij en de gemeente spaak is gelopen. Ik ga ervan uit dat jouw replica's net zo mooi worden als die van mij,maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan want ze worden via hetzelfde procede gemaakt door de vakmensen van Restaura. Wanneer zijn ze klaar???? Wat betreft het filmen en uitzenden ervan, ik heb diverse filmcontracten aangeboden gekregen, HOLLYWOOD, HERE I COME en ik ga voor minimaal 16 oscars Nogmaals Richard een zeer welgemeende proficiat en nogmaals thanks for the fairplay Met hartelijke zoekgroeten, De super trotse Paul hoi paul doe er iets moois mee,je hebt het dik verdiendt 
|
| 02 jun 2011, 11:29 |
|
 |
|
Madelinus
ERELID
|
Toch mooi dat ze in Maastricht blijven  . Zijn er trouwens nog andere zoekers die er daar gevonden hebben en zijn die ook beschreven? (misschien trap ik nu een open deur in)
_________________ Niet uit het veld te slaan.
|
| 02 jun 2011, 12:47 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
Madelinus schreef: Toch mooi dat ze in Maastricht blijven  . Zijn er trouwens nog andere zoekers die er daar gevonden hebben en zijn die ook beschreven? (misschien trap ik nu een open deur in) Hoi er zijn er zeker door anderen gevonden,volgens mij ook gedeeltelijk vermeld, maar ik denk niet alles/iedereen, Gr Alfa
|
| 02 jun 2011, 19:50 |
|
 |
|
paul
|
Mat schreef: coinhunter chris schreef: hoi @ rich,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, goed gedaan jongen heb respect voor je hoe je met deze balast om je been bemt om gegaan,je hebt nooit wat geclaimd en je heb je nooit op de voorgrond geposeerd je kunt trots zijn op je bescheidenheid en dat siert je en bent tevens een voorbeeld voor andere hoe het wel moet trouwens had je Paul gezien op TV1,nog effen kan hij naar Hollywood grt Chris  Gr Mat Hoi Mat, Het is inderdaad zeer breed uitgemeten geweest maar daar was ook de vondst na en sommige toestellen waren daar inderdaad niet tegen bestand Hihihihihihihi groetjes en totziens, Paul
|
| 02 jun 2011, 20:35 |
|
|