|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 14:25
|
Waarschuwing voor de supermagneet/magneetvissers.
| Auteur |
Bericht |
|
Hans1971
|
 Re: Waarschuwing voor de supermagneet/magneetvissers.
XpSven schreef: is die medezoeker Hans ? Toen hij het weekend erna bij ons kwam, liet hij ons zien wat je hem had aangedaan. Je moest je schamen Maurits  Ja, was auw. Heb er echt waar weken last van gehad. Maar is allemaal goed gekomen.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 11 jun 2011, 22:34 |
|
 |
|
Hans1971
|
Maurits schreef: Ja ik weet dat hij daarna overal zijn broek liet zakken...heb je er een kusje op gegeven?  Dat is verboden maus, Sven is nog minderjarig Net als die jongetjes van vanmiddag 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 11 jun 2011, 22:35 |
|
 |
|
Maurits
|
Citaat: :lol:  Dat is verboden maus, Sven is nog minderjarig  Net als die jongetjes van vanmiddag   Lijperd!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 11 jun 2011, 22:53 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
sjonge valt er een beetje regen, staan die homo's te schuilen! 
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 11 jun 2011, 23:09 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Travis schreef: de ed schreef: Travis schreef: en ook uitkijken voor fietsers als je gooit en voor bunkers   ....ed daar kan ik niet mee lachen  ik vondhem wel leuk sorrie Travis ja ik heb hem nog voor je gekocht ikzou het niet zo snel opgeven gewoon met een bootje jammer dat je zo ver weg woond dan hadden we je wel geholpen
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 jun 2011, 23:48 |
|
 |
|
Travis
|
Ik ken niemand met een bootje Ed. Spijtig ja,zo'n lekkere gestroomlijnde magneet ...en toch vast Heb getrokken in alle richtingen maar helaas....zit vlgs. mij toch gevangen in een gaffel ofzo.Ik denk dat er nog een paar meter touw aanzit.Ik ga eens terug met Sven ,die haalt em wel eruit voor me die atleet 
|
| 12 jun 2011, 06:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zeker gaan doen 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 12 jun 2011, 08:38 |
|
|