|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:38
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
detector.be
|
 de postbode
Twee vriendinnen bespreken elkaars liefdesleven.
De eerste is tevreden, maar de tweede moppert en vindt het geslachtsdeel van haar partner veel te klein.
De eerste raadt haar aan het es buiten de deur te zoeken en vertelt haar vriendin dat je aan de maat van de schoenen kunt zien hoe groot de persoon geschapen is: grote schoenen, grote Sjako!!
De vrouw bekijkt de volgende dag de schoenen van de melkboer: niks bijzonders. Daarna die van de groentenman: ook niks. Dan
komt de postbode, nou, die heeft me daar een paar schuiten aan!
Ze nodigt hem uit voor een kop koffie, daarna biedt ze hem een borrel aan. Als ze vraagt of hij zin in sex heeft staat hij al boven!
Ze ligt op hem te wachten in bed, hij heeft moeite om het boordje van zijn overhemd los te krijgen.
" Wat duurt het toch lang?" " Ach", zegt de postbode, " 't is altijd wat met die uniformen, overhemd 3 maten te klein, schoenen 5 maten te groot!"
|
| 18 jun 2011, 20:59 |
|
 |
|
Travis
|
 Re: de postbode
|
| 18 jun 2011, 21:12 |
|
 |
|
Maurits
|
 Re: de postbode
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 18 jun 2011, 22:06 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|