|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:00
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
 slot reinigen
Hoi allemaal, Ik vond deze week een slot, omdat dit slot mss wel is oud kan zijn wil ik hem verder reinigen. Ik heb eerst de oppervlakkige roest er voorzichtig afgeklopt met een hamer, maar hoe moet het nu verder? Het slot is overigens van ijzer: viewtopic.php?f=118&t=29463 Hoop dat iemand het weet Gr, yannick
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 16 jul 2011, 16:53 |
|
 |
|
Anoniem
|
 Re: slot reinigen
nadat de oppervlakkige roest er van af was 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 16 jul 2011, 16:54 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Voor zover ik het kan zien lijkt het mij een vroeg 19e eeuws slot. Wat bertreft het reinigen kun je er misschien nog iets met de polijstborstel van maken en daarna koken in parafine. Mocht je hiertoe besluiten Yannick, kijk dan wel uit en bescherm je ogen en handen. Die zijn namelijk altijd belangrijker dan de vondst  . Grt, Addie  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 17 jul 2011, 20:55 |
|
 |
|
Anoniem
|
van Otterloo schreef: Voor zover ik het kan zien lijkt het mij een vroeg 19e eeuws slot. Wat bertreft het reinigen kun je er misschien nog iets met de polijstborstel van maken en daarna koken in parafine. Mocht je hiertoe besluiten Yannick, kijk dan wel uit en bescherm je ogen en handen. Die zijn namelijk altijd belangrijker dan de vondst  . Grt, Addie  . Bedankt Addie 
|
| 18 jul 2011, 18:01 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|