|
|
Het is nu 04 jun 2026, 16:53
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Fisher Goldbug Pro, iemand ervaring?
| Auteur |
Bericht |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
 Fisher Goldbug Pro, iemand ervaring?
Hallo, ik ben vanplan om een Fisher Goldbug Pro aan te schaffen maar heb er absoluut geen ervaring mee Heb er al veel goeie dingen over gehoord, eigenlijk nog niets slechts Iemand? Mvg, ronnymacaroni 
_________________ Als het maar oud is!
|
| 10 sep 2011, 22:11 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6425 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
 Re: Fisher Goldbug Pro, iemand ervaring?
schop 
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 11 sep 2011, 09:49 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
Pegasus22 schreef: Ik weet dat de goldbug pro overeenkomsten heeft met de teknetics g2. In grote lijnen is het dezelfde detector. Waarom er dan een prijsverschil is mag Joost weten. Het schijnt dat de teknetics t2 beter geschikt is voor Europese grond, maar dat kun je volgens mij afdoen als verkoop priet praat. In Engeland is de teknetics t2 een populaire detector. Deze schijnt goed te reageren op allerlei non ferro objecten. Je kan ijzer horen als een lage brom, en de rest van de signalen geeft een vollere toon. Recovery schijnt goed te zijn, maar dat is deels ook gebaseerd op lucht testen. Dat betekent in mijn jargon dus niet accuraat. Op de ingotest kwam de Goldbug pro er goed uit, maar dit is dan wel met de DD schotel, en de sens. op max. Dit gaat misschien niet altijd lukken op je zoekstekken. Voor de prijs is het niet een verkeerde detector denk ik. Je hebt alleen geen mogelijkheid om veel dingen te regelen. Je zal moeten vertrouwen op de instellingen van de fabrikant. Het is een nieuwe, en het proberen waard misschien. Maar zoals elke detector; hij ligt je of niet.  
|
| 11 sep 2011, 17:39 |
|
 |
|
ronnymacaroni
|
Niemand meer? 
|
| 11 sep 2011, 17:39 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
stuur eens een pb naar detector be die heeft ereen gehad/of heeft er nog een als ik het goed heb. gr. lucky nero 
|
| 11 sep 2011, 17:43 |
|
 |
|
ronnymacaroni
|
lucky nero schreef: stuur eens een pb naar detector be die heeft ereen gehad/of heeft er nog een als ik het goed heb. gr. lucky nero  Oké 
|
| 11 sep 2011, 20:21 |
|
 |
|
detector.be
|
Het klopt dat ik de Goldbug heb, maar wegens omstandigheden heb ik er nog niet veel mee gezocht. Maar de indrukken die ik tot nu toe heb zijn zeer positief. Volgens pegassus 22 zou de T2 in England een goed verkochte detector zijn. Op al de zoekwedstrijden die ik mee heb gelopen in England heb ik slechts sporadisch een T2 gezien. De meest gebruikte detectors in England zijn : de explorer, de etrac en de xp goldmaxx. In de benelux zouden er ook 450 t2 verkocht zijn. Ik vraag mij af wie die gekocht heeft ,want je ziet ze bijna nooit.
|
| 12 sep 2011, 10:07 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|