|
|
Het is nu 21 apr 2026, 07:01
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
zandhaas
|
 zandhaas op zoektocht
zandhaas maakt weleens vaker een zoektochtje, en vindt dan ook weleens wat het meeste is dan standaard spul wat hier wel vaker voorbij komt, en zandhaas vind het niet noodzakelijk om dat ook nog eens tentoon te stellen. vandaag had zandhaas wat tijd om te zoeken, dus eerst zoeken naar een lege akker. balen joh, op de wat interessantere akkers staat nog steeds die @#$% mais maar er was nog een akkertje vrij waar meestal wel wat vroeg 20e eeuws vanaf komt en inderdaad vond hij. en dus dacht hij " ach laat ik eens posten wat ik vanmiddag gevonden heb, dan weet iedereen ook weer dat zandhaas toch ook nog weleens wat uit de grond peutert". dus bij deze  13½ cent, halve kleine paardenbel, groot oogje (paardenbel?), half hulsje 1941, binnenwerk mondharmonica, wat porselein, wat versiersels, en een fiks ding volgens mij van een landbouwerktuig (cultivator-mes ofzo), en uiteraard de nodige zooi maar die ga ik toch echt niet posten  uiteindelijk gangbare vondsten, niets wat in mijn vitrine komt (zie 3/11 daarvan in avatar), maar in elk geval komen 2 muntjes ervan in mijn muntcabinet.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 30 sep 2011, 18:17 |
|
 |
|
MDgek
|
 Re: zandhaas op zoektocht
je veldje komt wel, zal niet lang meer duren Haas. Je hebt in iedergeval deze buit al te pakken. 
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
|
| 30 sep 2011, 18:56 |
|
 |
|
zandhaas
|
ja gekkie, die @#$% mais hier moet er onderhand af  dan zie ik deze ook maar alvast als training voor "de strijd" 
|
| 30 sep 2011, 19:47 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
toch zilver
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 30 sep 2011, 19:49 |
|
 |
|
zandhaas
|
goede trainingsresultaten dan toch ed 
|
| 30 sep 2011, 19:56 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja geen bommen
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 30 sep 2011, 19:57 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Zo'n zilver duppie maakt de dag toch weer goed 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 30 sep 2011, 20:14 |
|
 |
|
zandhaas
|
de ed schreef: ja geen bommen dat niet  (komt er toch niet in hier  ) maar ik verrek wel van de spierpijn na de zomerakkerstop en deze akker waar 20cm diep de cultivator over is geweest 
|
| 30 sep 2011, 20:22 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11171 Woonplaats: Maastricht
|
Leuke vondsten Zandhaas. Die oorlogscent is van super kwaliteit nog nooit gezien. Normaal rot. En leuk dat dubbeltje. Mooie avatar trouwens! Complimenten... Groeten, Cyril
|
| 30 sep 2011, 22:05 |
|
 |
|
zandhaas
|
Trash schreef: Die oorlogscent is van super kwaliteit nog nooit gezien. Normaal rot. ik haal ze wel vaker naar boven van leuke kwaliteit. deze is inderdaad wel 1 van de netsten, dubbelzijdig ook nog. mja, met de authentieke blauwgrijze kleur zullen ze waarschijnlijk niet gevonden worden.
|
| 01 okt 2011, 00:52 |
|
 |
|
archeonist
|
Zandhaas, heb je een linkje naar je vitrine, die wil ik wel eens van dichtbij bekijken 
|
| 01 okt 2011, 07:19 |
|
 |
|
Hans1971
|
zandhaas schreef: Trash schreef: Die oorlogscent is van super kwaliteit nog nooit gezien. Normaal rot. ik haal ze wel vaker naar boven van leuke kwaliteit. deze is inderdaad wel 1 van de netsten, dubbelzijdig ook nog. mja, met de authentieke blauwgrijze kleur zullen ze waarschijnlijk niet gevonden worden. Zo vind ik ze af en toe, die blauw grijze kleur komt aardig in de buurt. Je heb in ieder geval lekker even kunnen uitwaaien.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 01 okt 2011, 09:02 |
|
 |
|
zandhaas
|
archeonist schreef: Zandhaas, heb je een linkje naar je vitrine, die wil ik wel eens van dichtbij bekijken  nee ik heb geen link, sorry. (ben maar een bescheiden manneke, en ik vind ook nooit iets noemenswaardigs  ) je (en de meesten) bent altijd welkom om kennis te komen maken, en meteen even mijn vitrine te bekijken  @Hans1971 ja, die komt inderdaad behoorlijk in de buurt. prachtig 
|
| 01 okt 2011, 10:54 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|