|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:35
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|
Nieuwe metaaldetector gekocht!!
| Auteur |
Bericht |
|
vickhermsen
|
 Nieuwe metaaldetector gekocht!!
Hoi allemaal, Ik heb net een white coinmaster gekochten en een denarius koptelefoon! Bn er heel erg blij mee! Heeft iemand nog tips ofzoiets? Mvg Vick 
|
| 19 jul 2011, 12:32 |
|
 |
|
Travis
|
 Re: Nieuwe metaaldetector gekocht!!
vickhermsen schreef: Hoi allemaal, Ik heb net een white coinmaster gekochten en een denarius koptelefoon! Bn er heel erg blij mee! Heeft iemand nog tips ofzoiets? Mvg Vick  Ja....aanzetten voor het zoeken 
|
| 19 jul 2011, 12:36 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja moooi man je zij het al top
Heeft iemand nog tips ofzoiets
ja gauw batterijen in doen en zoeken maar
veel succes
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 19 jul 2011, 12:36 |
|
 |
|
vickhermsen
|
ik heb een duit pfennig uit 17?? , 5 cent uit 1975 & een vingerhoedje mn eerste fotos volgen nog? mvg Vick
|
| 19 jul 2011, 17:11 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
vickhermsen schreef: ik heb een duit pfennig uit 17?? , 5 cent uit 1975 & een vingerhoedje mn eerste fotos volgen nog? mvg Vick ok vic  k mooi gouw die fffffoto s laten zien
|
| 19 jul 2011, 17:12 |
|
 |
|
Herman Bos
|
Gefeliciteerd met de aankoop, Ik heb ook een whytes een tip voor jke. als je een goed signaal heb en je komt er achter dat bij het pinpointen de munt steeds op een iets andere plaats ligt doe dan het volgende eens. nadat je gepinpoint hebt haal dan de zoekschijf iets verder van de grond en pinpoint dan nog eens vaak zal je zien dat hij dan een iets andere lokatie aangeeft. Ik doe dit eigenlijk constant, werk als een speer. Ik heb zelf een spectra en daar heb ik de zelfde ervaring mee. Groet Herman
_________________ Zoek met een Deus en een minelab Remember the best DISCRIMINATION is your digger!
|
| 22 sep 2011, 19:45 |
|
 |
|
vickhermsen
|
Oke Herman, bedankt voor de tip! Get Vick
|
| 22 sep 2011, 21:27 |
|
 |
|
Adje
Geregistreerd: 07 sep 2010, 17:10 Berichten: 92 Woonplaats: Rotterdam
|
Herman Bos schreef: Gefeliciteerd met de aankoop, Ik heb ook een whytes een tip voor jke. als je een goed signaal heb en je komt er achter dat bij het pinpointen de munt steeds op een iets andere plaats ligt doe dan het volgende eens. nadat je gepinpoint hebt haal dan de zoekschijf iets verder van de grond en pinpoint dan nog eens vaak zal je zien dat hij dan een iets andere lokatie aangeeft. Ik doe dit eigenlijk constant, werk als een speer. Ik heb zelf een spectra en daar heb ik de zelfde ervaring mee. Groet Herman Gouden tip Herman, die wist ik nog niet ! Verder weet ik dat je alleen ijzer moet discrimineren, toon natuurlijk aan en op maximale sterkte ! Ik heb mijn coinmaster al aardig door (hij is ook niet moeilijk te bedienen en te begrijpen) en hij vindt ook alles. Vind het daarom zonde om naar een andere te zoeken. Eigenlijk hoeft pinpointen niet met de coinmaster, want als de munt in het midden van de schijf is, geeft de coinmaster tijdens de links-rechts-beweging altijd de helderste en hardste piep. Pinpointen doe je dan, door dicht bij de grond snel te bewegen. Als ijzer groot is en diep ligt, piept de coinmaster over een groot bereik met dezelfde piep, alsof het geen ijzer is. Als je de piep 40 cm boven de grond nog hoort dan zal je iets heel groots op moeten graven, wat wel op een meter diep kan liggen (bijv. landbouwwerktuig, motorblok, bagagedrager), maar kan ook van koper zijn, zoals dat bordje dat op meer dan een halve meter lag. Met regenachtig weer met lang nat gras en langs het water op het strand is af te raden, heb je constant valse piepjes (maar daar hebben de duurste md's ook last van). Lukt wel als je langzamer heen en weer beweegt en sterkte 2 omlaag zet. IK ZIE JE VONDSTEN TEGEMOET, SUCCES !
|
| 27 okt 2011, 19:26 |
|
 |
|
vickhermsen
|
Oke Adje bedankt voor de tips! Grt Vick
|
| 27 okt 2011, 20:19 |
|
 |
|
vandelft
|
bevalt die coinmaster nu nog steeds en hoe bevalt ie dan tot nu toe?
_________________ "Geduld heeft grenzen, als je die overschrijdt, wordt het lafheid."
|
| 31 okt 2012, 20:52 |
|
 |
|
vickhermsen
|
hij bevalt bij mij heel goed 
|
| 14 nov 2012, 10:42 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
Hoi feli met je aankoop, ik heb zelf ook de denarius hoofdtelefoon van clearsignal gehad, ga er maar voorzichtig mee om,ik heb een breuk in de kabel gehad,tijdens garantie,gerepareerd en na 10 keer zoeken weer kapot,geen garantie meer.
Gr Paul
|
| 14 nov 2012, 14:42 |
|
 |
|
vickhermsen
|
Paul bedankt voor het advies! ik ben er sowieso altijd voorzichtig mee grt Vick
|
| 14 nov 2012, 14:51 |
|
 |
|
deepscandd1400
|
ben er nu achter (na 4 jaar) dat als je de sens op 80/90 procent je veel minder ijzer opgraaft maar ook veel rustiger het word in je kop telefoon...
|
| 22 nov 2012, 22:32 |
|
 |
|
Misfit
|
Citaat: ben er nu achter (na 4 jaar) dat als je de sens op 80/90 procent je veel minder ijzer opgraaft maar ook veel rustiger het word in je kop telefoon... Dat lijkt me geen best advies... Zoals onze forum-goeroe De Ed altijd zegt: "van ijzer wordt je wijzer". IJzer horen is geen probleem, en rustig aan je koptelefoon betekend ook dat je gewoon diepte hebt verloren. Ik zou zeggen: Ten alle tijde zo hoog mogelijk die sens, en pas terug gaan draaien als het een kwetterende brei is ipv losse signalen.
|
| 22 nov 2012, 23:04 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja paul van ij zer word je wijzer als je wist hoe veel ik op graaf zelf op het strand heb ik het ook wel is dan weet ik dat het ijzer is en tocht graaf ik het op ik ben het zo gewend
|
| 23 nov 2012, 00:26 |
|
 |
|
Adbas
|
jij kunt het volume van ijzer uitzetten ed  dan graaf je heel wat minder op. grt ad
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 23 nov 2012, 02:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Adbas schreef: jij kunt het volume van ijzer uitzetten ed  dan graaf je heel wat minder op. grt ad ja dat weet ik adbas op een akker waar ik van weet dat het ijzer nieks is dan graaf ik niet op ijzer wand daar word je niet wijzer van  vraag het maar is aan md gek ons rich hij heb het er nog over gr de ed
|
| 23 nov 2012, 08:16 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|