|
|
Het is nu 04 maart 2026, 17:05
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
Knallende kanaries : dankzij jullie bijdragen.......
| Auteur |
Bericht |
|
detector.be
|
 Knallende kanaries : dankzij jullie bijdragen.......
Velen onder jullie zullen zich de acktie voor Floor op dit forum nog wel herinneren. In dit filmpje zien jullie Floor aan het werk met haar laatste aanwinst. Mede dankzij jullie bijdragen kon haar mama dit apparaat aankopen. Hiervoor wil Floor jullie nogmaals van harte danken. http://www.youtube.com/watch?v=vJw8zr5s ... ture=share
Laatst bijgewerkt door detector.be op 10 mei 2012, 09:27, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 09 mei 2012, 23:04 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 Re: Knallende kanaries : dankzij jullie bijdragen.......
Nogmaals, heb dat al eerder geroepen, en blijf van mening dat er veel lof uit gaat naar ieder die deze actie heeft gesteund, of aan deze actie heeft meegewerkt. Dit geeft een gekooide kanarie weer de vrijheid om zonder (of met een minimum aan hulp van anderen) zelfstandig een leven te kunnen leven. Kan alleen maar zeggen  allen!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 09 mei 2012, 23:33 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28578 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 09 mei 2012, 23:36 |
|
 |
|
Travis
|
Laatst bijgewerkt door Travis op 10 mei 2012, 15:59, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 10 mei 2012, 15:00 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Travis schreef: En natuurlijk worden al deze mensen in deze regeringen heel goed betaald  tsja....... zwijg maar weer..... hier in nl hetzelfde wij hadden hier harry potter aan de macht, die verhoogde eerst de salarissen van ministers, deelde vervolgens mede dat de salari van het gewone volk niet verhoogd mochten worden. Sterker nog, harry potter maakte van zijn eigen salaris een norm, Niemand in het land mocht meer verdienen dan hij. Om nog maar te zwijgen van de belachelijke wachtgeld regeling hier in NL voor ministers in ruste...... Als het besturen van het land ECHT jouw drijfveer is kun je dat ook doen tegen een minimum salaris met daarbij een SCHAPPELIJKE onkostenvergoeding. Durf te wedden dat als bovenstaande ingevoerd word dat er dan pas mensen in den haag komen die het echt goed met het volk voor hebben. allemaal zakkenvullers zijn het! ik zwijg maar weer geloof ik.....
|
| 10 mei 2012, 15:14 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
maar we gaan offtopic, dit topic ging over de knallende kanaries.
|
| 10 mei 2012, 15:15 |
|
 |
|
Travis
|
Muta Abundantia schreef: maar we gaan offtopic, dit topic ging over de knallende kanaries. groot gelijk Hes.....mag verwijderd het bovenstaande
|
| 10 mei 2012, 15:19 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Blij dat het Floor lukt om met technische innovaties wat beter en makkelijker door het leven te kunnen gaan. Trots dat wij als BVW daar een bijdrage aan hebben mogen en kunnen leveren. Het ga je goed Floor 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 10 mei 2012, 16:21 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 12 mei 2012, 16:18 |
|
 |
|
Maurits
|
Wat een fantastisch apparaat zeg! Een klein voordeel is dat Floor in deze tijd leeft, er zijn tenminste aanpassingen te koop. In de middeleeuwen was je slechter af. Die lach op haar snuit daar vrolijk je van op! Dank voor het delen Rob!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 12 mei 2012, 16:50 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Maurits schreef: Wat een fantastisch apparaat zeg! Een klein voordeel is dat Floor in deze tijd leeft, er zijn tenminste aanpassingen te koop. In de middeleeuwen was je slechter af. Die lach op haar snuit daar vrolijk je van op! Dank voor het delen Rob! ja dat is mooi zo vrolijk je van op en ik zag net nog een vogel die was heel geeeel vast een Knallende kanarie maus
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 12 mei 2012, 17:03 |
|
 |
|
Maurits
|
Had die vogel een geweer of iets bij zich?
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 12 mei 2012, 17:05 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Maurits schreef: Had die vogel een geweer of iets bij zich? ha ik weet het al het was hans in leiden die heeft ook zo gele politie jas
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 12 mei 2012, 17:17 |
|
 |
|
Maurits
|
|
| 12 mei 2012, 17:22 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|