|
|
Het is nu 04 jun 2026, 11:37
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 25 berichten ] |
|
Waarschuwing bij het versturen van vondsten !!!
| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
 Waarschuwing bij het versturen van vondsten !!!
hallo n.a.v deze quizzz viewtopic.php?f=178&t=39096waarbij Ad deze munt won en ik hem verstuurde naar zijn adres. nou 2 weken verder en Ad heeft nog steeds geen munt ontvangen tis de tweede keer dat ik dit meemaak en ik vertuur dus nooit meer vondsten via de post ik heb het vertrouwen verloren in de post ....... je hoort ook de gekste verhalen van het openen enz.. uiteraard krijgt Ad een andere 6 stuiverstuk van mij , maar die overhandig ik hem persoonlijk gr bubba 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 22 jul 2012, 17:16 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Waarschuwing bij het versturen van vondsten !!!
hoi bubbels,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ik heb het een keer meegemaakt dat iemand me wijs deed maken dat zijn gewonnen munt niet was aangekomen,theoretisch kan dat,maar niet 2 keer acher mekaar,ik schreef de betreffende persoon aan en sinds dien heb ik nooit meer wat van gehoord. hij had 2 munten achter elkaar gewonnen ,maar wou er nog meer en wou het deze manier proberen, MOOI NIET DUS maar er komen vaker spullen weg bij de post? grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 22 jul 2012, 17:38 |
|
 |
|
Marco
|
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 22 jul 2012, 18:08 |
|
 |
|
melpatcindy
|
coinhunter chris schreef: hoi bubbels,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ik heb het een keer meegemaakt dat iemand me wijs deed maken dat zijn gewonnen munt niet was aangekomen,theoretisch kan dat,maar niet 2 keer acher mekaar,ik schreef de betreffende persoon aan en sinds dien heb ik nooit meer wat van gehoord. hij had 2 munten achter elkaar gewonnen ,maar wou er nog meer en wou het deze manier proberen, MOOI NIET DUS maar er komen vaker spullen weg bij de post? grt Chris  dat zal deze keer niet van toepassing zijn chris ,dat gaat onze ad echt niet doen hoor  en over onze post gesproken denk elke keer is het alweer sinterklaas??????? altijd zwarte piet of een van zijn hulpjes aan de deur en ik neem het voor mijn eigen verantwoording deze uitspraak[zal wel weer discriminerend zijn schijt aan dus] die gasten vertrouw ik dus voor geen halve cent het komt ook vaak voor dat de post bij de buren ligt en dan weet je het ook nooit met bepaalde buren dat krijgen we nu van het uitkleden van de bedrijven kwaliteit wordt drie keer k.t gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 22 jul 2012, 18:12 |
|
 |
|
Hans1971
|
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 22 jul 2012, 18:18 |
|
 |
|
Ambianii
|
aangetekend? track & trace?
|
| 22 jul 2012, 18:35 |
|
 |
|
bubba
|
Ambianii schreef: aangetekend? track & trace? alles kan Ambi maar ik moet gewoon post kunnen versturen zonder mij zorgen te hoeven maken of er wel vertrouwd mee om word gegaan . maargoed , tis de wereld waar wij tegenwoordig in leven he gr bubba 
|
| 22 jul 2012, 19:07 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Wat ik bij voorwerpen doe met een andere vorm dan een standaard brief is harde kartonnetjes voor en achter sturen. Dan voel je niet direct dat er bijvoorbeeld een munt in zit 
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 22 jul 2012, 19:51 |
|
 |
|
Travis
|
Zoals Bubba zegt alles kan pastoor kan ook maar mag niet
|
| 22 jul 2012, 20:11 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
OPLOSSING BUBBA BRENG HEM ZELF NAAR ADBAS TOE KLOTE POST JA ik heb ook 1 keer meeegemaakt md stuk opgestuurt komt hij terug voet afdrukken op de doos doos ook stuken md ookweer stuk wat een eters 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 22 jul 2012, 20:13 |
|
 |
|
bubba
|
jeroen V. schreef: Wat ik bij voorwerpen doe met een andere vorm dan een standaard brief is harde kartonnetjes voor en achter sturen. Dan voel je niet direct dat er bijvoorbeeld een munt in zit  was ingepakt in een bubbeltjes-enveloppe en de munt zat in een plat doosje (dus niet als munt herkenbaar) maargoed als men het open maakt , helpt natuurlijk niets he kon er wel een verfbom in doen die afgaat bij openen , maar of ADbas daar blij mee had geweest gr bubba 
|
| 22 jul 2012, 20:58 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
dat is mooi beroerd bubba. gelukkig zelf nooit meegemaakt,ook niet vanuit engeland.
maar ja de post is niet meer zoals het vroeger was. een postbode is geen postbode meer .
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 22 jul 2012, 21:10 |
|
 |
|
jeroen V.
|
bubba schreef: jeroen V. schreef: Wat ik bij voorwerpen doe met een andere vorm dan een standaard brief is harde kartonnetjes voor en achter sturen. Dan voel je niet direct dat er bijvoorbeeld een munt in zit  was ingepakt in een bubbeltjes-enveloppe en de munt zat in een plat doosje (dus niet als munt herkenbaar) maargoed als men het open maakt , helpt natuurlijk niets he kon er wel een verfbom in doen die afgaat bij openen , maar of ADbas daar blij mee had geweest gr bubba  Dat is raar dat men die dan open doet. Dan is het dus echt random brieven open doen? Dat heb ik nog niet mee gemaakt. Wel bij dikkere enveloppen en pakketjes vanuit de USA, maar dat is dan aan de douane omdat ze steeds geld moeten verdienen. Zelfs bij geschenken van WO2 veteranen moest ik flink wat euro's neertellen 
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 22 jul 2012, 21:26 |
|
 |
|
dolfijn1985
|
Je hoort idd steeds vaker rare verhalen random de post. Zoals dat er postzakken gevonden worden in de sloot enzo... 
|
| 23 jul 2012, 07:35 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
post is post niet meer tegenwoordig. Wij wonen bijna aan het einde van een doodlopende straat het gebeurt hier regelmatig dat post bij onze buren wordt afgeleverd zodoende kunnen ze dan de bocht afsnijden.
Als de munt niet aangetekent verstuurd is kun je weinig, heb je hem wel aangetekent verstuurd dan kun je melding maken start de postale recherche een onderzoek.
Heb dat eerder gezien toen ik in de telecom werkte en er met de regelmaat van de klok telefoonkaarten uit de post verdwenen. Daar hebben ze uiteindelijk de boosdoener te pakken gekregen.
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 23 jul 2012, 17:22 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
acht muta het is ook niet zo erg het geld kon je tocht niet meer uit geven was out geld 
|
| 23 jul 2012, 17:50 |
|
 |
|
Mat
|
Muta Abundantia schreef: post is post niet meer tegenwoordig. Wij wonen bijna aan het einde van een doodlopende straat het gebeurt hier regelmatig dat post bij onze buren wordt afgeleverd zodoende kunnen ze dan de bocht afsnijden.
Als de munt niet aangetekent verstuurd is kun je weinig, heb je hem wel aangetekent verstuurd dan kun je melding maken start de postale recherche een onderzoek.
Heb dat eerder gezien toen ik in de telecom werkte en er met de regelmaat van de klok telefoonkaarten uit de post verdwenen. Daar hebben ze uiteindelijk de boosdoener te pakken gekregen. Klopt, heb hiier nog een paar duizend van die telefoonkaarten liggen. Ik heb die toen in die jaren nog gespaard, was toen ook een rage. Maar die zijn allemaal via de legale weg gekregen hoor. Ik heb hier zelfs nog een paar zeer zeldzame liggen, oa. de testkaart van de PTT toen nog. Maar volgens mij zijn daar geen verzamelaars meer van. Gr Mat Gr mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 23 jul 2012, 20:02 |
|
 |
|
Adbas
|
de munt is terecht  ik ging naar de markt om een vis te kopen, en eenmaal thuis deze schoongemaakt en wat denk je. hij kwam eruit rollen nee zo leuk was het niet, dat zou een sprookje kunnen zijn de envelop was foutief bezorgd op het adres van mijn pas overleden buurman en nadat de spullen uit de woning gehaald, via een omweg alsnog bij mij bezorgd. ik was al blij dat ik ,m gewonnen had, zwaar teleurgesteld dat hij zoek was geraakt, kwaad op tante post en nu neemt niet weg dat de post weer ,s in de fout ging en het dus opletten is wat en hoe je iets verstuurd. grt. ad
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 28 jul 2012, 01:35 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
 mooi Ad
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 28 jul 2012, 02:04 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
coinhunter chris schreef: hoi bubbels,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ik heb het een keer meegemaakt dat iemand me wijs deed maken dat zijn gewonnen munt niet was aangekomen,theoretisch kan dat,maar niet 2 keer acher mekaar,ik schreef de betreffende persoon aan en sinds dien heb ik nooit meer wat van gehoord. dat is wat ik bedoel met mijn bovenstaand bericht kan altijd dat er iets zoekt raakt bij TNT ,maar wat ik in mijn bericht schreef is N.V.T. op jou geval, ik had een eikel die dacht slim te zijn om te zeggen dat hij 2 maal mijn munt niet had ontvangen geloof me in de afgelopen jaren heb ik 100de dingen verstuurd namens 'ons forum' en er is nog nooit iets aangekomen wat te maken had met het bestaande bericht en daarom vond ik het al vreemd  zo,n berichten gaan zijn eigen leven leiden op ervaringen van mensen die dit al eens hebben meegemaakt en daar heb ik alle begip voor maar gelukkig uit eigen ervaring nog nooit op de persoon na die me letterig en figuuurlijk naaien wou DUS EIND GOED ALLES GOED IS DIT GEVAL grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 28 jul 2012, 02:14 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 28 jul 2012, 10:05 |
|
 |
|
Mako
Geregistreerd: 29 jun 2009, 12:56 Berichten: 452 Woonplaats: aruba
|
hier nog erger, vrienden hebben munten en hebbedingetjes: t-shirts, strips enzo opgestuurd nooit aangekomen, opengemaakt, of opengescheurd dingetjes eruit en retour afzender met sorrie kunnen het adres niet lezen, we hebben hier een heel network van vrienden die of naar nederland gaan , of naar aruba komen, die nemen alles fijn mee
_________________ "" Assum est, inquit, versa et manduca."
|
| 28 jul 2012, 15:37 |
|
 |
|
Ambianii
|
tuurlijk man...het is een dievengilde daar bij jou...allemaal laffe honden..de neus is wit van het poeder...hahaha....wel lekker makkelijk te zien 
|
| 28 jul 2012, 18:23 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
JA ZE GAAN VAN GLEUF NAAR GLEUF 
|
| 28 jul 2012, 18:39 |
|
 |
|
bubba
|
Gelukkig maar AD veel plezier ermee kerel gr bubba 
|
| 28 jul 2012, 20:05 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 25 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|