|
|
Het is nu 04 jun 2026, 03:44
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
coinhunter cris mag ik jou bedanken
| Auteur |
Bericht |
|
bacchus
|
 coinhunter cris mag ik jou bedanken
hallo allemaal hoi Cris ik wil je bedanken voor de denarius,mooie munt viewtopic.php?f=300&t=37606grt john
|
| 25 nov 2012, 09:08 |
|
 |
|
sjoho
|
 Re: coinhunter cris mag ik jou bedanken
Heb je die gekregen van Chris? 
|
| 26 nov 2012, 16:20 |
|
 |
|
bacchus
|
sjoho schreef: Heb je die gekregen van Chris?  jazeker 
|
| 26 nov 2012, 17:19 |
|
 |
|
sjoho
|
Dat is een heel mooi gebaar 
|
| 26 nov 2012, 18:19 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 26 nov 2012, 20:19 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi John,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, deze heeft hij niet gekregen van mij,maar verdiend John is altijd meteen bereid om te helpende hand toe te rijken zonder van tevoren eisen te stellen en op dat gebied blinkt hij echt uit  en dat siert hem met andere dingen die hij doet ben ik het vaak minder eens,maar dat maakt dat ieder individu verschillend is en op zijn eigen manier apart is grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 nov 2012, 15:52 |
|
 |
|
Mako
Geregistreerd: 29 jun 2009, 12:56 Berichten: 452 Woonplaats: aruba
|
Hij is een Topgozer, heb wat hij me gestuurd heeft in het "kashi di pronk" liggen
_________________ "" Assum est, inquit, versa et manduca."
|
| 27 nov 2012, 20:59 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
Mako schreef: Hij is een Topgozer, heb wat hij me gestuurd heeft in het "kashi di pronk" liggen vergeet niet dat van jou kant ook mooie dingen naar Holland(Kerkrade) zijn gekomen ,vooral die haaienkaak,mijn zoontje heeft er een paar weken geleden een 10 mee gescoort  op school doordat hij een spreekbeurt over haaien had gehouden grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 28 nov 2012, 17:54 |
|
 |
|
bacchus
|
coinhunter chris schreef: hoi John,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, deze heeft hij niet gekregen van mij,maar verdiend John is altijd meteen bereid om te helpende hand toe te rijken zonder van tevoren eisen te stellen en op dat gebied blinkt hij echt uit  en dat siert hem met andere dingen die hij doet ben ik het vaak minder eens,maar dat maakt dat ieder individu verschillend is en op zijn eigen manier apart is grt Chris  goed gezegd Cris beter kan ik het niet beschrijven
|
| 29 nov 2012, 19:51 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|