|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 03:38
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
Voor degeen die het wil lezen.
| Auteur |
Bericht |
|
Mat
|
 Voor degeen die het wil lezen.
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 22 maart 2013, 14:28 |
|
 |
|
Misfit
|
 Re: Voor degeen die het wil lezen.
Leuk dat ze zeggen dat de zoeker alleen uit was op de geldelijke waarde ervan... Volgens mij is de 'expert' in kwestie in het dagelijks leven de eigenaresse van een kunsthandel, dus die zou niet geinteresseerd zijn in de waarde ? 
|
| 22 maart 2013, 16:01 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
Ja Madelinus voelt zich hopelijk niet aangesproken. Was het niet zo dat Madelinus bij deze instantie zijn zwaard heeft afgegeven???? Tenminste hij wordt met naam en toenaam genoemd op de site van deze commerciele archeologische instelling. http://www.hazenbergarcheologie.nl/unie ... n-woerden/Rare wereld 
_________________ Soms...........
|
| 22 maart 2013, 16:34 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
Misfit schreef: Leuk dat ze zeggen dat de zoeker alleen uit was op de geldelijke waarde ervan... Volgens mij is de 'expert' in kwestie in het dagelijks leven de eigenaresse van een kunsthandel, dus die zou niet geinteresseerd zijn in de waarde ?  http://www.miekezilverberg.com/
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 22 maart 2013, 17:42 |
|
 |
|
Madelinus
ERELID
|
Wiebren schreef: Ja Madelinus voelt zich hopelijk niet aangesproken. Was het niet zo dat Madelinus bij deze instantie zijn zwaard heeft afgegeven???? Tenminste hij wordt met naam en toenaam genoemd op de site van deze commerciele archeologische instelling. http://www.hazenbergarcheologie.nl/unie ... n-woerden/Rare wereld   Ik voel mij niet aangesproken.
_________________ Niet uit het veld te slaan.
|
| 22 maart 2013, 18:57 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
MOOI MAT 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 22 maart 2013, 20:24 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Madelinus schreef: Wiebren schreef: Ja Madelinus voelt zich hopelijk niet aangesproken. Was het niet zo dat Madelinus bij deze instantie zijn zwaard heeft afgegeven???? Tenminste hij wordt met naam en toenaam genoemd op de site van deze commerciele archeologische instelling. http://www.hazenbergarcheologie.nl/unie ... n-woerden/Rare wereld   Ik voel mij niet aangesproken. MOOI PIETER JE HEB HELEMAAL GELIJK
|
| 22 maart 2013, 20:25 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Volgens mij wil hij ook eerder het punt maken van zoekers die illegaal op opgravingen zoeken. En dat vondsten van akkers, stort etc... gemeld moeten worden. Anders zou hij niet zeggen dat een zoeker de vondst mag houden, lijkt me?
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 22 maart 2013, 20:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
MAT DE ECHTE SCHAT GRAVER DAAR GAAT HET OM WAT ,DOET JE DAAT TEGEN EN IK SNAP DE VOS WEL ALS JE OP EEN GRAVING DOET EN JE KOMT EEN DAG ER NA EN ALLES IS EEN GATEN KAAS JA DAN WORDT JE OOK ZO
MAAR ER ZIJN VEELEN GOEDE ZOEKES
MOET JE DIE DAN OVER EEN KAM SCHEREN DE ED ZEGT NEE
IK HEB MET LIEF DE 7 JAREN LANG GEGRAVEN OP ALPHEN ALLES IS AAN GEMELD BIJ FRITS KLEIN HUIS EN DAT ALLES BIJ MIJN THUIS MET ANDEREN ZOEKER GEDAAN OOK PIETER WAS ER
WAS EEN FEEST VOOR ONS EN FRITS
DUS WAAR HEBBEN WE HET OVER
DUS VOS IK ZOU WEL IS MET JE WILLEN PRATEN DAN KOMT ALLES GOED
GR DE ED
|
| 22 maart 2013, 20:36 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
de ed schreef: MAT DE ECHTE SCHAT GRAVER DAAR GAAT HET OM WAT ,DOET JE DAAT TEGEN EN IK SNAP DE VOS WEL ALS JE OP EEN GRAVING DOET EN JE KOMT EEN DAG ER NA EN ALLES IS EEN GATEN KAAS JA DAN WORDT JE OOK ZO
MAAR ER ZIJN VEELEN GOEDE ZOEKES
MOET JE DIE DAN OVER EEN KAM SCHEREN DE ED ZEGT NEE
IK HEB MET LIEF DE 7 JAREN LANG GEGRAVEN OP ALPHEN ALLES IS AAN GEMELD BIJ FRITS KLEIN HUIS EN DAT ALLES BIJ MIJN THUIS MET ANDEREN ZOEKER GEDAAN OOK PIETER WAS ER
WAS EEN FEEST VOOR ONS EN FRITS
DUS WAAR HEBBEN WE HET OVER
DUS VOS IK ZOU WEL IS MET JE WILLEN PRATEN DAN KOMT ALLES GOED
GR DE ED Zo is dat Ed 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 22 maart 2013, 20:43 |
|
 |
|
ronald
|
Ja, en daar is alles mee gezegd Ronald
|
| 22 maart 2013, 22:50 |
|