|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 14:46
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Roadster1978
Geregistreerd: 25 jul 2013, 15:57 Berichten: 3 Woonplaats: Alkmaar
|
 Hallo allemaal
Dacht stel me ook even voor, 35 lentes jong, uit het mooie Noord-Hollandse Alkmaar. Zelf nog maar een paar maandjes verslaafd geraakt aan het zoek virus, maar mede door de goede topics/informatie op dit forum veel opgestoken!
Ik loop af en toe mee met een maat die het zoekvirus al jaartjes heeft en ook lid is van dit forum. Al wat leuke munten gevonden en hoop mede door dit forum, van jullie gevorderden, hier en daar wat extra op te steken!
Zelfs mijn 10 jarige zoontje vind het zoeken nu erg interessant worden, dus besloten voor hem ook maar een junior detector te kopen dit weekend
Hoop binnenkort wat mooie vondsten met jullie te kunnen delen!
Ps.. Pure akker/Landzoeker
Mvg,
Matthijs
_________________ Ik zoek met de C.Scope 6MXi (net aangeschaft)
|
| 15 aug 2013, 22:01 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
 Re: Hallo allemaal
Hoi Matthijs, Ik heb je zojuist al even via Pb gesproken  Dit is een mooie binnenkomer In ieder geval van harte welkom op ons forum en leuk, dat je, via je maat, de weg naar ons forum hebt gevonden. Ik wens je hier veel lees,- en plaatsplezier en wens jou veel succes samen met je zoontje met deze hobby ! Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 15 aug 2013, 22:23 |
|
 |
|
Roadster1978
Geregistreerd: 25 jul 2013, 15:57 Berichten: 3 Woonplaats: Alkmaar
|
Merci Ramsburg!
Ik hoop jullie op korte termijn een aantal van mijn vondsten te kunnen berichten! Net mijn nieuwe C.Scope 6MXi uitgepakt! Liep eerder met de Fisher 1270-X, die ik nu in de verkoop heb.
_________________ Ik zoek met de C.Scope 6MXi (net aangeschaft)
|
| 15 aug 2013, 22:28 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 Matthijs op het forum. Laat je nieuwe MD maar eens los op de velden en akkers. 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 16 aug 2013, 15:03 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|