|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:01
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
dannyR
|
 Groetjes uit duitsland
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 29 okt 2013, 19:54 |
|
 |
|
Marco
|
 Re: Groetjes uit duitsland
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 29 okt 2013, 20:04 |
|
 |
|
Hans1971
|
Leuk Danny, pak maar wat moois nog 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 29 okt 2013, 20:07 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
straks word hij opgepakt 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 29 okt 2013, 20:18 |
|
 |
|
Arnaud
Geregistreerd: 28 aug 2013, 21:39 Berichten: 84 Woonplaats: NoordLimburg
|
Wat is dat links onder op de foto? Is dat zo'n regenboogschaaltje?
Wel lef om zo maar een akker in Duitsland op te lopen. Ik durf nergens ongevraagd op te lopen. Maar je hebt wel wat leuke dingetjes gevonden zo te zien.
_________________ Alexander de Grote zou volgens de "wilden" uiteindelijk slechts 1m grond bezitten...zijn graf!
|
| 29 okt 2013, 20:31 |
|
 |
|
Misfit
|
Arnaud schreef: Wat is dat links onder op de foto? Is dat zo'n regenboogschaaltje? Mmm... Een regenboog-spijkerbroek-knoopje waarschijnlijk 
|
| 29 okt 2013, 21:31 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Misfit schreef: Arnaud schreef: Wat is dat links onder op de foto? Is dat zo'n regenboogschaaltje? Mmm... Een regenboog-spijkerbroek-knoopje waarschijnlijk   ik denk zelfs 1tje van de Levis stam 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 29 okt 2013, 22:47 |
|
 |
|
dannyR
|
ben vandaag voor wat uurtjes in Birkenfeld geweest waar volgens de geschiedenis het vol zit van romeinse en keltische sporen.wel 2 sieraden gevonden die ik nog plaats, een paardenbroche en hangertje. maar van romeins nog kelten geen spoor,moet daarbij ook zeggen dat ik hooguit 4 uurtjes kan zoeken anders word het vrouwtje boos  wat begrijpelijk is daar we samen er even tussen uit zijn  maar bloed kruipt waar het niet gaan kan net als m'n piepstok wie weet pak ik nog wat leuks maar was zowiezo een leuke ervaring om hier me pieper uit te laten... keep in touch,hasta la pastaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 
|
| 30 okt 2013, 13:27 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Nog veel plezier daar!! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 30 okt 2013, 14:34 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Ben jij ver van het Teutoburgerwoud? Zou leuk zijn wanneer je daar ook eens even kon proberen 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 30 okt 2013, 14:47 |
|
 |
|
dannyR
|
jij wil zeker dat ik in de bak beland he!fijne gozer!  fijne nee radio,ligt behoorlijk uit de buurt, de tijd is helaas beperkt maar ga morgen lang een oude keltische route die ik heb gevonden die door het bos hier loopt, is 4,5 km en ga vroeg in de ochtend effe kieken... al met al leuke tijd hier en overmorgen al weer terug... fijne avond all 
|
| 30 okt 2013, 21:27 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Zou wel lachen zijn ja. Kan je een nieuw onderwerp openen: "Groetjes uit de Duitse gevangenis" Nee, serieus... Ik weet dat het in Duitsland vaak tamelijk beperkt is wat betreft zoek mogelijkheden. Heb je je zelf geinformeerd mbt de in jouw gebied geldende regels? Groeten en succes 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 30 okt 2013, 21:39 |
|
 |
|
dannyR
|
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 30 okt 2013, 21:42 |
|
 |
|
Achnaron
|
 niet verkeerd Danny zoekvakantie en leuke vondsten zo te zien. Veel plezier en succes nog even daar
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 31 okt 2013, 23:53 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|