Re: Mini engelandvaarderstripje
ja was weer een topweekend ..

vrijdagmiddag 16,00 opgestapt in loppem ..en 2uurtjes later konden we al genieten van een geweldige warme maaltijd op de ferry

friet met stoverij en een of andere zure zooi..nou dat hebben ze geweten op dat eiland ook ,,pfffffffff wat un stank 3dgn aan een stuk..kliet een scheet op een veld.. en edje liep 100 meter achter me .en zag hem opkijken

..op de hotelkamer mocht absoluut niet gerookt worden .of de boel ontplofte..wat un stank in combinatie met een vrachtwagen bier op

..mn eerste pijn in mn buik kreeg ik wanneer we voor het hotel stonden..man man wat heb ik gelachen

ik zeg nog weet je zeker dat het hier is..whahaha ..mn duivekot is schoner dan die bouwval..afijn binnen kon ook geen paard schade maken ..en de penetrante geur overklaste onze scheten

afijn 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed..

ik zag ze al kijken ..wie gaat hier naast elkaar liggen he ..afijn ik zeker niet. naast 1 van die geile kereltjes

maar de baas kwam met een oplossing .dr stond nog een losse matras op de gang .en die konen we ook gebruiken ..dus edje met zn ballen op de grond .lua in de 2 en ik in de 1

opgelost....smorgens een overheerlijk ontbijtje..diepvries ei ..met 2 sneetjes oud brood en 2plakjes sjitkaas

dan op naar de boer .super aardige kerel .en een mooie vrouw ook

..searching after coins zegde hem niks en we trokken ons plan maar..1e veld de man 3kilo losse flodders en toch ook wat muntjes..dan tegen de middag kwam de boer ons ophalen .en bracht ons naar 2 megavelden op top van het landschap

we waaide beina uit ons kleren daar .maar mn eerste signaal was wel gelijk zilver

we hebben dr best veel muntjes gevonden maar allemaal vrij recent..moe en voldaan net voor een grote bui waren we terug in het hilton

s.avonds restaurantje gepakt en daarachter naar de kareokebar..de man een vrachtwagen bier genuttigd en nog mogen genieten van een optreden van lua (wild thing)

s,anderdaags naar een welverdiende nachtrust. op naar de boer die ons weer naar 2 andere megavelden bracht..eerste veld was niet veel ..dan maar proberen op veld 2..had daar dan nog de stommiteit om iets te beloven als dr iemand een hammered kon vinden..en ja hoor god straft onmiddellijk..want naa een kwartier hoorde ik een luid geroep achter me ,en werden dr obscene gebaren naar me gedaan

lua hat beet en niet veel later edje ook ,,dus nu stonden dr al 2 naar me te zwaaien

maar gelukkig het laatste uurtje had ik dan ook prijs..

het werdt tijd ook want dr begonnen al diverse kwaaltjes bij me optetreden

maar wat wil je na zulke zware dgn..al bij al was ik toch dit weekend de coinmaster met 19 muntjes

om 1600 richting ferry gereden en naar weer een foute bestelling

heeft lua mij weer veilig om 10uur s,avonds afgezet in loppen.

.lua super gereden het zou niks voor mij zijn dat rijden in engeland
edje /lua manne het was weer super gezellig en heb weer veel genoten

hopelijk mogen we dit nog vele malen meemaken .zo,n super weekend
hier nog een fototje van mijn vondsten
gr rakker