heb van meerdere vernomen dat natuurmonumenten vergunningen afgeeft om te kunnen zoeken op hun terrein,nou ben ik net klaar met een bijzonder naar telefoongesprek met ene erik de haan van natuurmonumenten plassen/vecht.
ben in contact gekomen met deze heer nadat ik gisteren me netjes gemeld heb op het hoofdkantoor van natuurmonumenten,werd mij verteld dat je gewoon effe een vergunning aan kon vragen en er voor elke regio een contact is. nou was mijn intresse voor het gooi en omstreken maar kreeg het nummer van de heer de haan die dus voor een andere regio is..
maar wat is dat voor een vent vraag ik me? had nog niet de vraag gesteld en hij hoorde metaaldetector en was meteen klaar, komt niets van in,wat denk je wel niet,wat in de grond zit moet daar blijven en is van de eigenaar en niet van mij etc,etc,etc.
scheelde weinig of de vonken vliegen in het rond en waren we aan het bakkeleien aan de phone,wat een eigeheimer zeg!
einde verhaal komt niets van in en kon het proberen voor de regio gooi maar wat betreft hem komt daar niets van,toch weet ik dat er mensen zijn die zo'n vergunning hebben dus vraag me ernstig af aan welke criteria een moet voldoen om daar op een normale manier voor in aanmerking te komen.of is dit ook weer vriendjespolitiek
natuurmonumenten...pffffffffffffffffffff