|
|
Het is nu 04 maart 2026, 08:12
|
hoi allemaal een nieuwe zeeuwse pieper hier
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: hoi allemaal een nieuwe zeeuwse pieper hier
worden er soms clubdagen georganiseerd in naam van dit forum ? zo ver ik weet niet ze zijn er wel is mee bezig geweest is denk dood gebloed dit zijn wel zoek dagen http://www.detectoramateur.nl/zoekdagen ... -2013.html
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 jan 2014, 23:34 |
|
 |
|
schoondikah
|
de ed schreef: mooi verhaal momenteel heeft me detector een ww2 fetisch, geen idee hoe maar hij vind alleen granaten hulzen bulletpoints en mortier fuses, ?? ben nog op zoek naar de knop dat ik ook weer wat anders vind geen ijzer op graven dan ga je wat anders vinden ik zoek door alle metalen hahahaha maar mijn detector heeft momenteel een duidelijke voorkeur voor granaten enz. een mooie pothelm zou ik dan weer blij van worden maar die zijn op een clubdag zou ik het niet willen noemen hoor, gewoon mensen die zin hebben kunnen komen, gaat dan wel over de meest extreem zuidelijke mensen en mensen uit belgie omgeving knokke, maldegem, gent denk dat ik wel een mooi plekje kan regelen om en nabij aardenburg, maar ps. ik wordt weer vader van het voorjaar  dus dat zal pas op zijn vroegst nazomer zijn
|
| 21 jan 2014, 23:50 |
|
 |
|
tntneon
Geregistreerd: 05 jan 2014, 11:53 Berichten: 1519 Woonplaats: zuidelijke nederlanden
|
hoi schoondikha , Ik snap dat heel zeker , m'n kleine is zelf nog maar net uit de pampers  , en doordat ze nu naar de kleuterklas gaat heb ik eindelijk wat tijd om de hobby's te doen . Laat me maar iets weten wanneer het gaat . groeten tntneon
_________________ Xp deus (2015) en backup : Garret 350 euro ace + pinpointer
|
| 22 jan 2014, 17:32 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
schoondikah schreef: de ed schreef: mooi verhaal momenteel heeft me detector een ww2 fetisch, geen idee hoe maar hij vind alleen granaten hulzen bulletpoints en mortier fuses, ?? ben nog op zoek naar de knop dat ik ook weer wat anders vind geen ijzer op graven dan ga je wat anders vinden ik zoek door alle metalen hahahaha maar mijn detector heeft momenteel een duidelijke voorkeur voor granaten enz. een mooie pothelm zou ik dan weer blij van worden maar die zijn op een clubdag zou ik het niet willen noemen hoor, gewoon mensen die zin hebben kunnen komen, gaat dan wel over de meest extreem zuidelijke mensen en mensen uit belgie omgeving knokke, maldegem, gent denk dat ik wel een mooi plekje kan regelen om en nabij aardenburg, maar ps. ik wordt weer vader van het voorjaar  dus dat zal pas op zijn vroegst nazomer zijn mooi dat je weer vader word van harte man word dit de 2 of 3 en geniet er van ja dat plek je wat je gaat regelen word dat een mijnen veld heel veel succes met het plekje hoop dat het gezellig word gr de ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 22 jan 2014, 18:04 |
|
 |
|
tntneon
Geregistreerd: 05 jan 2014, 11:53 Berichten: 1519 Woonplaats: zuidelijke nederlanden
|
ja idd gefeliciteerd 
|
| 22 jan 2014, 20:26 |
|
 |
|
schoondikah
|
bedankt mannen, en dit wordt mijn 2e, de plaats die ik zou willen regelen is in aardenburg nabij het romeins castelum, moet net nog even voor onderzoek doen, en de datum hmmm hou het wel op na de oogst in plaas van ervoor, dus najaar, eerder zit ik toch echt nog met de kleine 
|
| 22 jan 2014, 21:37 |
|
 |
|
tntneon
|
héél begrijpelijk , geniet maar eerst van je 2e kindje schoondikha we horen het wel
groeten John
|
| 22 jan 2014, 21:46 |
|
|