|
|
Het is nu 23 apr 2026, 12:47
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
Kano-middagje met Detector
| Auteur |
Bericht |
|
Axel
|
 Kano-middagje met Detector
Even middagje met de kano t water op. Natuurlijk de waterdetector mee. Wat oud guldengeld gevonden, 2 zilveren ringen en dikke zilveren armband. Heerlijk die vrijheid op het water 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Mvg Axel
|
| 05 jul 2014, 15:30 |
|
 |
|
Axel
|
 Re: Kano-middagje met Detector
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 05 jul 2014, 15:30 |
|
 |
|
Madelinus
ERELID
|
Maak je wel je gaatjes dicht 
_________________ Niet uit het veld te slaan.
|
| 05 jul 2014, 16:41 |
|
 |
|
woesel
|
|
| 05 jul 2014, 18:10 |
|
 |
|
Axel
|
Madelinus schreef: Maak je wel je gaatjes dicht   Bodem is al gatengaas op sommige plekken, lopen redelijk wat waterzoekers
|
| 05 jul 2014, 20:26 |
|
 |
|
Axel
|
Ze zijn wezen baggeren  , kan voordeel en nadeel zijn. Vind weer jaren 80 spul en oude guldens, maar het zilver ligt zo lang dat het redelijk aantastig heeft. Alleen de zilveren armband en de ring met steentjes is nog goed zilver, dat zeeuwse knopje is nagenoeg opgevreten.
|
| 05 jul 2014, 20:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi  ook weer kaas op de bodem
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 05 jul 2014, 20:46 |
|
 |
|
Henri
|
leuke vondsten Axel  , jammer dat die ring met het zeeuwse knopje rot is ik wil binnenkort een keer waterzoeken in de meren bij giethoorn, even kijken waar het niet zo diep is aangezien m'n detector niet waterdicht is. 
_________________ Xp goldmax Tesoro Tejón Tesoro compadre Minelab unox 800
|
| 12 jul 2014, 08:39 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11172 Woonplaats: Maastricht
|
Relaxed ziet het eruit, mooi avontuur... En lekker gevonden! Groeten, Trash
|
| 12 jul 2014, 20:15 |
|
 |
|
Axel
|
Henri schreef: leuke vondsten Axel  , jammer dat die ring met het zeeuwse knopje rot is ik wil binnenkort een keer waterzoeken in de meren bij giethoorn, even kijken waar het niet zo diep is aangezien m'n detector niet waterdicht is.  Het zeeuws knopje is idd rot,, de andere ring is aardig opgeknapt,, en de zilveren armband ( nu korstloos ) is ook mooi, al lijkt het door de korst op de foto minder. Het ondiep waterzoeken is tot 1mtr ongeveer prima te doen met een gewone detector. Ik zou het zeker niet laten, aangezien ik zelf flink wat ringen gevonden heb in 40 cm water,, tevens houden paps of mams de kleine van 2 vaak vast in dat ondiepe water met gevolg dat ze er nog wel`s een trouwring of gewone ring verliezen.
|
| 12 jul 2014, 22:43 |
|
 |
|
Axel
|
Trash schreef: Relaxed ziet het eruit, mooi avontuur... En lekker gevonden! Groeten, Trash Op je dooie gemakkie een beetje in de kano en op sommige plekjes even piepen is echt rustgevend soms,,, een aanrader
|
| 12 jul 2014, 22:44 |
|
 |
|
Graafmaarraak
|
leuke kano, welk merk/type?
|
| 12 jul 2014, 23:07 |
|
 |
|
Axel
|
Graafmaarraak schreef: leuke kano, welk merk/type? Merk is een mainstream sound 12,5 ,, simpele kano, licht om te vervoeren en de nodige bergruimte.
|
| 13 jul 2014, 12:42 |
|
 |
|
aeneas
|
Is zeker leuk om zo met de kano te gaan zoeken. Heb zelf ook al wat jaartjes een "zoek" kano waar ik wat strandjes mee af ben gegaan, waar je anders niet bij kan komen zonder boot. Heb zelf een opblaasbare, makkelijk overal mee naartoe te nemen.
_________________ Groeten Aeneas
|
| 13 jul 2014, 21:46 |
|
 |
|
Henri
|
Axel schreef: Henri schreef: leuke vondsten Axel  , jammer dat die ring met het zeeuwse knopje rot is ik wil binnenkort een keer waterzoeken in de meren bij giethoorn, even kijken waar het niet zo diep is aangezien m'n detector niet waterdicht is.  Het zeeuws knopje is idd rot,, de andere ring is aardig opgeknapt,, en de zilveren armband ( nu korstloos ) is ook mooi, al lijkt het door de korst op de foto minder. Het ondiep waterzoeken is tot 1mtr ongeveer prima te doen met een gewone detector. Ik zou het zeker niet laten, aangezien ik zelf flink wat ringen gevonden heb in 40 cm water,, tevens houden paps of mams de kleine van 2 vaak vast in dat ondiepe water met gevolg dat ze er nog wel`s een trouwring of gewone ring verliezen. dat dacht ik, ik hoop alleen meer oudere dingen te vinden. er is een compleet dorp weggespoeld met een dijkdoorbraak, dat is historisch erfgoed maar er zijn meer meren, ook eentje waar in een zij-slootje een keer een middeleeuws zwaard is opgebaggerd, nu nog een plekje vinden waar het niet te diep is... groeten
_________________ Xp goldmax Tesoro Tejón Tesoro compadre Minelab unox 800
|
| 14 jul 2014, 21:16 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|