|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:49
|
hoe deze heel dunne / zwaar aangekoekte zilveren munt kuisen ?
| Auteur |
Bericht |
|
Misfit
|
 Re: hoe deze heel dunne / zwaar aangekoekte zilveren munt kuisen ?
Die 'high tech' tip van spuug & alu komt van de man achter deze site: http://www.sterlingimitations.comWerkt bij mij ook altijd goed... beetje geduld nodig, maar veilig ! Op naar de volgende zilveren munt maar weer 
|
| 12 sep 2014, 22:52 |
|
 |
|
tntneon
Geregistreerd: 05 jan 2014, 11:53 Berichten: 1519 Woonplaats: zuidelijke nederlanden
|
idd heb de munt nogmaals 2 X in de spug gelegd maar wel wat langer (1.5u) en dan zag je toch grote verschillen , alu zag zwart  thx voor de tips 
_________________ Xp deus (2015) en backup : Garret 350 euro ace + pinpointer
|
| 13 sep 2014, 07:09 |
|
 |
|
Forbes
Geregistreerd: 09 jun 2012, 12:43 Berichten: 1618 Woonplaats: Friesland
|
tntneon schreef: Thx forbes Dat is 'm heb vanavond nog verder opgepoetst met spuug en alu folie , ziet er stukken beter uir Zonder de hulp van jullie zou het niet zijn geljkt denk ik , heb weer veel geleerd Morgen ga ik de fotos posten ben nu even te moe om me nog achter de pc te slepen En forbes na het weekend zal ik een trippel leffe blond opsturen als je je adres pm'd , belofte maakt schuld en je hebt hem verdiend Greetz tntneon Haha geweldig, ik heb me zelf voor gesteld door de weeks niet meer te drinken.. denk maar niet dat ik me daar volgende week aan ga houden 
_________________ Al is Fryslân plat, it hat syn hichtepunten.
>>>> Golden Mask 4 <<<<
|
| 13 sep 2014, 11:54 |
|
 |
|
Origineel
bodemvondstenwereld koning 2016
|
Waar is dat nou weer goed voor?  Door de weeks moet je ook drinken, anders droog je uit.. Mooi muntje tntneon gr sjoerd
_________________ Website: http://www.frisiandiggers.webklik.nl
|
| 13 sep 2014, 13:09 |
|
 |
|
tntneon
Geregistreerd: 05 jan 2014, 11:53 Berichten: 1519 Woonplaats: zuidelijke nederlanden
|
Je mag hem ook in de koelkast zetten tot in het weekend , is eentje die je rustig moet drinken of tis feest Grtz tntneon 
|
| 14 sep 2014, 12:28 |
|
 |
|
Forbes
Geregistreerd: 09 jun 2012, 12:43 Berichten: 1618 Woonplaats: Friesland
|
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Al is Fryslân plat, it hat syn hichtepunten.
>>>> Golden Mask 4 <<<<
|
| 16 sep 2014, 14:29 |
|
 |
|
tntneon
|
ja man moet je zeker doen , maar eerst goed koel hé , anders teveel schuim zoals ze hier zeggen " alé santé " grtzz tntneon
|
| 16 sep 2014, 20:36 |
|
|