|
|
|
|
|
|
Het is nu 24 apr 2026, 16:58
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
goede daad vericht met als resultaat kapotte schotel
| Auteur |
Bericht |
|
bobo
|
 goede daad vericht met als resultaat kapotte schotel
Net terug uit Sardinie, altijd m,n XP Deus mee voor op het strand voor de eurootjes, deze keer had ik m ook gereed gemaakt om in het water te zoeken , eerst een paar uurtjes op het droge zand wat me al 40 euro op leverde, De tweede dag ging ik de zee in . Na een kwartiertje kwam een vrouw naar me toe of ik er ook ringen mee kon vinden want haar zwager had de vorige dag zijn trouwring verloren,de plek was voor hun ook niet helemaal duidelijk waar de ring was verloren maar ik ging aan de de slag om een speld in een hooi berg te vinden... na een half uur een mooie piep het water stond ongeveer tot mijn middel en ik had alleen een klein zeef schepje dus de man (van de ring) moest met mijn zeefje een paar keer onder water en na 4x zat er een ring in het zeefje ! zijn ring notabene ! de tranen sprongen in zijn ogen, ongelofelijk wat een wonder in die enorme zee. Aan de kant gekomen overhandigde hij mij 50 euro als dank , echter toen hij weg was hoorde ik gesputter in mijn kop telefoon en even later helemaal niets ! gvd toch water in de schotel gekomen ! dus waterdicht is die schijf toch niet, kennelijk kan er toch water binnen komen en ik vermoed dat het binnendringt waar het lampje knippert in de schijf want dat is het enige onderdeel wat je los kan wrikken.dus wees gewaarschuwt als je met de Deus het water in gaat! hopelijk kan ik het laten repareren of valt het nog onder de garantie ?
|
| 26 okt 2014, 01:46 |
|
 |
|
Mara
Geregistreerd: 28 jan 2014, 22:58 Berichten: 1525 Woonplaats: West-Brabant
|
 Re: goede daad vericht met als resultaat kapotte schotel
Dat is balen zeg! Hopelijk is het te maken inderdaad. Maar geweldig dat je die trouwring hebt teruggevonden.
|
| 26 okt 2014, 09:28 |
|
 |
|
bennie
|
das altijd jammer dat het gebeurt met helpen van anderen, heb ook een keer geholpen in het water maar doe het niet meer dedetector naar zn grootje en een bedankje als je geluk hebt. Stuur ze nu door naar waterzoekers Hopelijk voor je is het garantie, want een schotel moet toch altijd waterdicht zijn ook bijvoorbeeld met nat gras succes 
|
| 26 okt 2014, 09:33 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Bobo Dat is jammer dat er dat er na gebeurt misschien een minelab excaliber voor de volgende keer. Ik heb ook eens de politie geholpen met zoeken van een vuurwapen dat bij hoge begroeiing ,dat heeft me ook de schotel gekost. Maar wat is het mooi in Sardinie ik ben er ook een poos geleden geweest maar jammer genoeg niet gezocht. Is ook niet zo verstandig om daar op de akkers velden te gaan zoeken op het strand geen probleem suc6 met je schotel grt antoninvs
|
| 27 okt 2014, 17:59 |
|
 |
|
bobo
|
De garantie kan ik vermoedelijk vergeten ik zelf het klepje waar het lampje flikkert opengemaakt met de gedachte verdere schade te voorkomen , dat ging overigens vrij makkelijk, de dealer beweert dat alleen vanaf de onderkant vd schotel dit geopend kan worden (bv vervanging accu) dus niet. had een onderwatersetje gekocht voor de xp deus , nu lees ik ergens anders waar dit setje te koop is dat ie alleen voor zoet water is....
|
| 27 okt 2014, 18:19 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|