|
|
Het is nu 03 maart 2026, 10:12
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
ruudguus
Geregistreerd: 01 jun 2014, 19:28 Berichten: 6 Woonplaats: Maastricht
|
 Schoonmaken?
Bijlage: 20150308_182404-1-1-1.jpg Waarschijnlijk hoort mijn topic hier niet thuis, maar ik kan zo snel even niet vinden waar ik dit zou moeten plaatsen. Vanmiddag deze hoop zooi gevonden. Lijkt mij een aantal munten op elkaar. Helaas heel erg aangekoekt en ik krijg ze dan ook niet los. Vraag is hoe ik ze het beste kan losmaken? Alvast dank, Ruud
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated
|
| 08 maart 2015, 19:40 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Schoonmaken?
gewoon laten zo
zijn verbrand
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 maart 2015, 20:26 |
|
 |
|
Misfit
|
Welkom op 't forum Ruud, misschien zou je jezelf in ons voorstel-gedeelte van het forum even willen introduceren ? Wat betreft schoonmaken: als De Ed zegt 'niet doen' tegen mij, zou ìk luisteren... die heeft d'r meer verstand van dan ik  Aan de andere kant, ik ben ook een nieuwsgierige eigenwijze drol, ik zou ook willen weten wat voor munten het zijn 
|
| 08 maart 2015, 20:32 |
|
 |
|
Druss
Geregistreerd: 08 apr 2014, 20:19 Berichten: 106 Woonplaats: Hoensbroek
|
Hoe bedoel je Ed ,zijn verbrand? Leg mij dat eens uit , dat begrijp ik niet
|
| 08 maart 2015, 20:37 |
|
 |
|
ruudguus
|
Thanks voor de reacties! Had ik me nog niet voorgesteld? Hmm, dacht van wel, maar ik zal het straks even doen.
Groetjes Ruud
|
| 08 maart 2015, 22:39 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
Druss schreef: Hoe bedoel je Ed ,zijn verbrand? Leg mij dat eens uit , dat begrijp ik niet Ik volg Ed in deze. Als gift mee verbrand bij bijvoorbeeld een crematie. Klontje zilveren denari?
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 08 maart 2015, 22:50 |
|
 |
|
sjoho
|
Mooie vondst en ook wel weer jammer
|
| 08 maart 2015, 22:52 |
|
 |
|
ruudguus
|
Er is een heel klein stukje waar ik iets meen te zien. Ik laat de muntjes ff weken in olijfolie en zal dan eens proberen een goede foto daarvan te schieten. Misschien dat iemand daarin iets kan herkennen.
Het is inderdaad jammer, maar aan de andere kant vertelt mij dit dat op dat veld meer moet liggen. Als dit er vanaf komt en een middeleeuwer is het de moeite waard om te gaan stofzuigen daar ;)
Dus Druss, wanneer gaan we?
|
| 09 maart 2015, 00:08 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Druss schreef: Hoe bedoel je Ed ,zijn verbrand? Leg mij dat eens uit , dat begrijp ik niet ha "Druss ik snap jou wel je ben nieuwsgierige maar zo als ik het kan zien van af de foto ik er niks meer op staat en het is net of ze in de brand gestaan heeft dat het is weg gebrand is het is aan jou de keus of je ze wil schoon maken of niet aan gezien ik wel meer van deze schatjes gevonden hebt ik ze ook wel wil de zien wat het was kwam er vaak niks uit dus is het mooier voor in je kast om hem zo te laten als jij kan ziet dat je kan zeggen het zijn top munten maak ze dan maar schoon ik ga af op de foto van jou wat ik dan zie veel succes Druss zal mijn foto er bij zetten
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 09 maart 2015, 00:15 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|