|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 14:14
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
Vier stuks vroeg-Romeinse fibulae!
| Auteur |
Bericht |
|
ckorteweg
Moderator
Geregistreerd: 28 maart 2014, 00:36 Berichten: 6358 Woonplaats: Alblasserdam
|
 Vier stuks vroeg-Romeinse fibulae!
Deze items vandaag, 22 oktober 2015, mogen vinden, in de modder, in de regen. De dag begon erg slecht, op een locatie waar een Romeinse vesting heeft gestaan, naar verluidt. Eindelijk bleek daar de mais eraf te zijn, in tegenstelling tot enkele andere locaties die ik op het oog had. Na ruim anderhalf uur lopen en zwaaien in de sluimerregen en slechts zo nu en dan het geluid van een spijkertje, ben ik er maar gestopt: totaal leeg gezocht in de afgelopen 30 jaar! Ik had op de heenweg echter een andere akker gezien en besloot daar nog een poging te wagen met deze fibulae als resultaat. Helaas kon ik niet erg lang zoeken op die laatste locatie in verband met sociale verplichtingen. Ik heb er waarschijnlijk veel laten liggen en morgen moet ik weer werken, dusssssss .... Aan de andere kant, lekker uit eten is natuurlijk helemaal top! Volgende keer weer verder graven.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Blijven zwaaien! Iedere zwaai is er eentje dichter bij een volgende topper!
Gr, Chris
|
| 22 okt 2015, 21:43 |
|
 |
|
eeric72
|
 Re: Vier stuks vroeg-Romeinse fibulae!
ckorteweg schreef: Helaas kon ik niet erg lang zoeken op die laatste locatie in verband met sociale verplichtingen. had dat iets te maken met jou verjaardag Chris gefeliciteerd ouwe ook met je fibula's 
|
| 22 okt 2015, 21:47 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|