|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 19:56
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
coinhunter zoekdag eigenlijk topdag
| Auteur |
Bericht |
|
slowstart
Geregistreerd: 21 dec 2013, 21:40 Berichten: 1414 Woonplaats: zoetermeer
|
 coinhunter zoekdag eigenlijk topdag
Vannochtend vroeg samen met mijn zoekmaat op weg naar scheerwolde aldaar aangekomen afgesproken met een top zoekclubje. Kwam Ed ook nog tegen was gezellig Ed. Wat een geweldig gezellige dag vandaag. Het begon slecht zeer slecht door wat miscomunicatie liep de gehele zoekersgroep op een klein veldje ik ben em toen gepeerd en op een weiland uitgekomen. Daar kwam als eerst een super aan gekoekten willemgulden omhoog. Later kwam er nog 4 x zilver omhoog op de zoekvelden met de voor als klapper twee kleine muntjes op elkaar geplakt waarschijnlijk spaans ergens 16 eeuw. De penningen leverden drie prijzen op chocola en een muntenboek kortom erg geslasgd hierbij de nog vuile vondsten
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 24 okt 2015, 20:59 |
|
 |
|
bentutti
Geregistreerd: 20 dec 2012, 00:19 Berichten: 1137 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
 Re: coinhunter zoekdag eigenlijk topdag
Mooi gevonden dat braakliggende terrein was vruchtbaarder dan de zoekvelden!
Grappig dat ik nu pas de nickname bij het gezicht kan plaatsen. Ik stond bij Ed toen je die Spaanse matjes lier zien.
Nogmaals mooi gevonden.
Gr. Marcel
_________________ Dutch Salvage, Industrieel antiek, mancave en curiosa https://www.facebook.com/dutchsalvage/
Ik verzamel alles wat met Amsterdam heeft te maken
|
| 24 okt 2015, 21:02 |
|
 |
|
slowstart
Geregistreerd: 21 dec 2013, 21:40 Berichten: 1414 Woonplaats: zoetermeer
|
Ah mooi heb er nu ook een gezicht bij top
|
| 24 okt 2015, 21:04 |
|
 |
|
Arieoorsmeer
|
Niks slechts aan ouwe gek Haha
|
| 24 okt 2015, 23:05 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bentutti schreef: Mooi gevonden dat braakliggende terrein was vruchtbaarder dan de zoekvelden!
Grappig dat ik nu pas de nickname bij het gezicht kan plaatsen. Ik stond bij Ed toen je die Spaanse matjes lier zien.
Nogmaals mooi gevonden.
Gr. Marcel zo was zeker top en gezellig slowstart jij ben 1 zoeker waar het geluk ook zit met zoeken dus top ja de ed wil de niet rennen bleef lekker dicht bij maar ja daar leg niks 1 piep gehad dus moet s het weer in de 2 de ronden oude west s jacht zo als vroeger en ja hoor 13 stuk s maar had er weer niks op bedankt mannen was weer top 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 25 okt 2015, 01:31 |
|
 |
|
mj xp
|
Mooi gevonden en mooi zilver.
Groeten Marcel
|