|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:20
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Zilveren vondsten onder de rook van Utrecht
| Auteur |
Bericht |
|
los006
Geregistreerd: 17 maart 2013, 19:56 Berichten: 271 Woonplaats: Zwolle
|
 Zilveren vondsten onder de rook van Utrecht
Hallo allemaal, Als eerste het allerbeste nogmaals voor 2016.... Na een poosje rust hier weer eens een filmpje van mij op een zoektocht in de rook van Utrecht. Tijdens deze zoektocht zijn we met 7 man uitgenodigd door Lykle en worden er toch wel leuke dingetjes gevonden. Het onthaal was al perfect met koffie en koek en een praatje over de vondsten die reeds waren gevonden op deze akker. Het was weer een super ervaring. Lykle bedankt man, namens de hele club. Het was een topdag! Veel kijk plezier, hier een linkje: https://www.youtube.com/watch?v=iayfmLmvieQ
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Hunting Coins met de XP DEUS en filmen met de GOPRO 3+
|
| 11 jan 2016, 20:22 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
 Re: Zilveren vondsten onder de rook van Utrecht
Ja, kom effe mijn achtertuin leegtrekken, hatsjekidee !! Geintje, leuk filmpje, leuke vondsten Groet, Jan 
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 11 jan 2016, 21:04 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4136 Woonplaats: Breukelen
|
 weer leuk filmpje Marco. Was wel een baggerbak daar zeg! Groet Gert
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 11 jan 2016, 21:49 |
|
 |
|
los006
|
Jan Ooms schreef: Ja, kom effe mijn achtertuin leegtrekken, hatsjekidee !! Geintje, leuk filmpje, leuke vondsten Groet, Jan  Mwahahahaha, is dat een uitnodiging Jan...mwahahaha heb je een grote tuin? Bedankt voor het compliment man Groetjes Marco
|
| 11 jan 2016, 23:38 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
los006 schreef: Jan Ooms schreef: Ja, kom effe mijn achtertuin leegtrekken, hatsjekidee !! Geintje, leuk filmpje, leuke vondsten Groet, Jan  Mwahahahaha, is dat een uitnodiging Jan...mwahahaha heb je een grote tuin? Bedankt voor het compliment man Groetjes Marco Helaas een heel gewoon hoekhuis Marco Denk dat jullie aan de andere kant van Utrecht waren, richting Hilversum Lekker doorgaan met die filmpjes, zijn heel leuk om naar te kijken en geven een realistisch beeld van onze hobby Groeten, Jan
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 12 jan 2016, 11:06 |
|
 |
|
veteraan
|
Daar sluit ik me bij aan. Gr, Veteraan
|
| 12 jan 2016, 13:21 |
|
 |
|
los006
|
gertimmerzeel schreef: :goezo: weer leuk filmpje Marco. Was wel een baggerbak daar zeg! Groet Gert We gaan geen uitdaging uit de weg Ger, mwahahaha. Even lekker soppen in de drek..... op zo een zwaar doorzocht akkertje moet je het daar juist vinden denk ik... Thanks man, Groetjes Marco
|
| 12 jan 2016, 20:17 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|