|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 10:38
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
pinpoint
Moderator en erelid
Geregistreerd: 21 dec 2008, 12:33 Berichten: 4020 Woonplaats: Liemers
|
 Stadsmuseum zoekt items
Voor een nieuw Stadsmuseum te ' s- Heerenberg zijn we op zoek naar munten die daar geslagen zijn. Wie heeft er een dergelijke munt of kent iemand die een munt uit ' s- Heerenberg bezit. Aanvraag is op basis van bruikleen .Omdat dit museum onder toezicht van het Liemersmuseum valt zal veiligheid worden gewaarborgd.Ik zelf stel ook munten en andere voorwerpen beschikbaar maar helaas geen echte Berghse munt. Eventueel oud zilver uit Hedel , Stevensweert en Dieren is zeer welkom.! Een penning / denier van Adela van Hamaland zou helemaal top zijn !!
Groet , Pinpoint
_________________ COGITO , ERGO SUM
|
| 21 feb 2016, 16:41 |
|
 |
|
pinpoint
Moderator en erelid
Geregistreerd: 21 dec 2008, 12:33 Berichten: 4020 Woonplaats: Liemers
|
 Re: Stadsmuseum zoekt items
NOBODY Groet , Pinpoint
_________________ COGITO , ERGO SUM
|
| 25 feb 2016, 21:09 |
|
 |
|
hannibal
|
 Ed, kijk jij eens in je rommelbakjes.................. Volgens mij moet ik nog wel een slechte duit Stevensweert ergens hebben, zal eens in mijn ijsbakjes kijken, een zilveren zowiezo niet.....
_________________ gr Hannibal
|
| 25 feb 2016, 21:21 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11394 Woonplaats: Midden Nederland
|
Ha Pinpoint, Hier staat een mooie Portretdaalder van Hedel 1579 Frederik van den Bergh, Dieren. viewtopic.php?f=34&t=71266&hilit=StevensweertGeplaatst door Gerjan Verder staan er vooral duiten van Stevensweert op het forum. Groet, Jan 
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 22 maart 2016, 14:57 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
hannibal schreef: :07  Ed, kijk jij eens in je rommelbakjes.................. Volgens mij moet ik nog wel een slechte duit Stevensweert ergens hebben, zal eens in mijn ijsbakjes kijken, een zilveren zowiezo niet..... ik rommelbakkie zou het niet weten jij heb er wel een paar van je bewaard alles succes han
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
Laatst bijgewerkt door de ed op 22 maart 2016, 21:41, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 22 maart 2016, 19:22 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5401 Woonplaats: silvolde
|
St. Oswalddaalder (30 stuiver) z.j. 's-Heerenberg Voorzijde: gekroonde buste van St. Oswald tussen waardeaanduiding in parelcirkel SANCT OSWALD REX NVMVS ARGE 30 STVFE Keerzijde: klimmende leeuw naar links met wapenschild van Begrh aan een lint in parelcirkel GVIL CO D MON Z DNS D BIL HE BOX HO Z WIS Deze is wel mooi toch Pin ? Maar je kun deze alleen kopen pinpoint .. best veel geld http://www.knm.nl/Gelderland/nl/page/280/
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 22 maart 2016, 21:28 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|