Logo
Het is nu 04 maart 2026, 19:56

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
 Irritante oude berichten 
Auteur Bericht

Bericht Irritante oude berichten
Wat vinden jullie dat die oude berichten weer iedere keer bovenaan gezet worden?
Zelf irriteer ik mij hieraan, aangezien ik niet meer kan zien of het een oude of een nieuwe vondst betreft.
Zou aan degene die die iedere keer bovenaan zet of hij hiermede wil stoppen, aangezien dit geen verbetering van het forum is.
Het is beter om 2 nieuwe berichten na te kijken, dan 40 die oftewel al gedetermineerd zijn of niet te determineren.
GR Mat

05 feb 2009, 13:52
Profiel
Bericht Re: Irritante oude berichten
Is al aangekaart, als het goed is zal dat vanaf nu minder gebeuren, Mat!

05 feb 2009, 14:04

Hoe bedoel u

05 feb 2009, 14:43
Profiel
OP zich geef ik je wel gelijk,maar eerlijk gezegd zijn sommige topics nog wel de moeite waard om nog eens bekeken te worden. Een aanvulling van reacties kan soms dan alsnog een sluitende determinatie geven.

Ik zelf ga ook wel eens naar een topic op zoek die van mezelf is. Velen hebben dan gereageerd maar dan zie ik dat ik nog helemaal niet heb gereageerd. Zo zullen mensen ook op den duur wel denken,ik besteed aan hem geen tijd meer. Later zien ze alsnog dat je de moeite hebt genomen om ze toch nog te bedanken omdat je deze topic uit het oog bent verloren.

Een voorbeeld is een topic die ik gisteren naar boven heb gehaald. Er is een mooie aanvulling bij gezet waar ik veel aan heb. Had ik hem niet naar boven gehaald,miste ik dit :-( :-(

Dan heb je nog nieuwe leden. Als die op onze forum komen en er worden 6 berichten per dag geplaatst zijn ze volgens mij zo weer vertrokken??

Ik denk dat de persoon(tenminste,dat denk ik) in kwestie er geen foute bedoelingen mee heeft of heeft gehad??

Heel soms een topic naar boven halen kan geen kwaad maar elke dag 20 of 30 stuks kwam mijn oren ook uit.

Ik had al eens een persoon een bericht gestuurd om mijn topics niet naar boven te halen. Later hervatte hij dit weer. Ik heb de boel maar in ere gehouden om er maar niet meer op te reageren.

Ik plaats dan liever mijn eigen topic naar boven en niet door steeds dezelfde persoon(en).

Ik hoop dat mijn mening op prijs word gesteld. Ik ben zeker niet op haatzaaierij uit.
Uiteindelijk vind ik dat een heleboel bespreekbaar moet zijn op het forum mits er geen namen worden genoemd of direct een aanval naar een persoon.

Mat,in dit geval heb je het goed opgelost :10 :10 :10

Dagobert

05 feb 2009, 16:14
Wat ik ook nog kwijt wil is het volgende. Niet ieder is gelijk en denkt gelijk. Maar respecteer ten alle tijden een ander zoals hij of zij is. Soms zou je van een bepaald persoon meer moeten accepteren dan de geen die je tof vind.

Kliekvorming op een forum kost uiteindelijk een forum de kop,onthoud dit goed mensen!!!!

En gaat iemand te ver of hij doet anders dan gewenst is,vind ik dat dit afgehandeld moet worden via een pb,tje of een nette topic.

Ook hoop ik dat deze mening geaccepteerd word??

Dagobert

Uiteindelijk zijn we allemaal mensen met verschillende wensen en streken,ook jij!!!

05 feb 2009, 16:30
Inderdaad de persoon in kwestie heeft geen foute bedoelingen gehad.
Het is met de persoon in kwestie besproken en zal niet meer gebeuren.

Meer woorden gaan we hieraan niet vuilmaken

**KLONK**

05 feb 2009, 16:45
Beheerder

hoi beste mensen,.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ik vind het jammer dat Mat hier deze topic heeft geopend over deze kwestie terwijl ik o.a, van hem een pbtje heb gekregen of ik hier wat aan kon doen!!!heb hem geantwoord dat ik er werk van zou maken.natuurlijk mag iedereen zijn/haar mening geven,maar dit thread van Mat vind ik eigelijk overbodig gezien de pb aan mij om dit probleem op te lossen :06

nadien heb ik met de betrekken persoon vele pbtje gewisseld en hij ging moeiteloos mee akkoord zonder weergave en negatieve woorden. :10 :10 :10 :10 :10

hij had er alleen goeide bedoelingen bij en dacht nu het zo rustig op het forum is om wat oude dingen na boven te halen die op de een of andere manier geen aandacht hadden gekregen. 8-)

zelf heb ik geconstateerd dat er ook door hem gehoor is gegeven hieraan,ik zelf had hem nog een compliment gegeven op het forumfeest dat hij zeer veel voor ons forum betekent en we dat zeer waarderen,misschien daardoor is hij wat over ijverig geweest,maar dat is nu achterhaald doordat hij veel minder oude dingen naar voren haald.

grt Chris en laten we lekker forummen met ons allen:03 :07 :oo

beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

05 feb 2009, 17:00
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 7 berichten ]