|
|
Het is nu 05 maart 2026, 04:43
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
Shit nieuws. Goed nieuws!
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Shit nieuws. Goed nieuws!
Beste medezoekers,
Een dag na de verjaardag van onze kleine Nyatha(1) Werd onze auto voor de deur gestolen. Je raad het al. Al mijn zoekspullen in de auto. Laarsen,waadschep,detectorschep,twee topografische boeken,twee riemen,koptelefoon,enz......enz.....
Zoeken was er dus niet bij voor mij dit najaar. Tot eergisteren!! Ik kreeg een belletje van de politie met het bericht dat ze mijn auto hadden gevonden.
Kort verhaal: Bijna alle spullen lagen er nog in. Op een pakje sigaretten,wat kleingeld,trui na.
De auto heeft wel flinke schade: Deur ontzet,plastic onder het stuur weg,enz....
Al met al ben ik heel blij want de verzekering betaalde uiteindelijk maar 155 Euro uit.
Ik heb enorm gebaald maar ben nu wel heel blij dat ik nu weer kan zoeken.
Dagobert
|
| 12 feb 2009, 23:14 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
 Re: Shit nieuws. Goed nieuws!
dat is goed nieuws dago, ik ben blij dat je al je spullen weer terug hebt  . gr.joppie.
|
| 12 feb 2009, 23:18 |
|
 |
|
gert1111
|
 Re: Kut nieuws. Goed nieuws!
Wat een mazzel, Ze mogen alles van me stelen, laat thuis altijd de deur open, behalve van de schuur want daar ligt de metaaldetector in. Zolang ze daar maar van afblijven. Jammer van de auto, maar met jouw "goochelkunsten" moet dat geen probleem zijn. Groet Gert
|
| 12 feb 2009, 23:21 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 12 feb 2009, 23:22 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28579 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi Gerrit,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, dat is heel goed nieuws om te horen,ik heb het ook al meegemaakt ,je krijgt het vaak betaald maar om alles te regelen en na de garage en die hele shit. maar troost je dagobert schreef: ik heb enorm gebaald maar ben nu wel heel blij dat ik nu weer kan zoeken. we hebben de laatste maanden ook niet kunnen zoeken grt en weer mooie vondsten Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 12 feb 2009, 23:24 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
dan heb je nu twee auto's, want ik neem aan dat je al een vervangende auto had gekocht?
|
| 12 feb 2009, 23:26 |
|
 |
|
Adbas
|
goed nieuws dago  ik ben blij voor je, op die narigheid zit je niet te wachten gr ad
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 13 feb 2009, 00:15 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 13 feb 2009, 00:32 |
|
 |
|
viros
|
|
| 13 feb 2009, 08:52 |
|
 |
|
Mat
|
coinhunter chris schreef: hoi Gerrit,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, dat is heel goed nieuws om te horen,ik heb het ook al meegemaakt ,je krijgt het vaak betaald maar om alles te regelen en na de garage en die hele shit. maar troost je grt en weer mooie vondsten Chris  Is inderdaad een hoop shit, Heb begin December ook een vrachtwagen vanachter in de auto gehad. Wagen was 13 jaar oud, dus totalloss. Bracht nog 2750 euro op, maar heb het wrak terug gekocht en laten maken De wagen was nieuw door mij gekocht en had al zijn beurten ieder jaar gehad, dus deze was voor mij veel meer waard dan die paar euries. Maar de trammelant die je dan weer hebt, alsmaar wachten totdat de verzekering eens gaat uitbetalen gaat toch weer een paar maand overheen en je moet het geld dan toch maar weer voorschieten. Gr mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 13 feb 2009, 12:25 |
|
 |
|
dagobert
|
Dank voor de opbeurende woorden mannen(en vrouwen). Had het niet eerder vermeld omdat ik niet altijd met slecht nieuws wil komen op een gezellig forum. Nu mijn auto met spullen is terug gevonden dacht ik bij mezelf,ik zet het op het forum want mijn zoek spullen hebben toch ook met onze hobby te maken. De spullen die in de auto lagen hebben geen enkele waarde voor de dieven,en dat is maar goed ook. Mocht ik mijn spullen opnieuw hebben moeten kopen,hier een rekensom. Waadschep: 125/150 Euro Detectorschep: 40/60 Euro 2 topografische boeken: 80/100 Euro Zoekriemen: 25/40 Euro Koptelefoon: 80/90 Euro Totaal gemiddeld: +/- 300 Euro!!! En dan nog wat andere spullen die er nog in lagen(waar ze geen waarde in zagen). Wel is ontvreemd: Vol pakje sigaretten,wat kleingeld,nieuwe trui. Auto was een grote puinhoop,tank was leeg,accu was leeg,deur kapot,onder het stuur alles weggebroken. Al met al een nare ervaring die ik niet meer mee wil maken. Maar gelukkig kan ik weer zoeken Dagobert
|
| 13 feb 2009, 13:42 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
ha DAGO jammer van de diefstal , maar mooi dat er toch wat terug is gevonden zal wel joyrijden geweest zijn gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 13 feb 2009, 21:10 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
en nu zoeken 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 feb 2009, 22:00 |
|
 |
|
Jeroen
Geregistreerd: 26 jul 2008, 17:24 Berichten: 138 Woonplaats: Putten
|
Gelukkig dat je alles weer terug hebt!
Nu maar hopen dat je over een paar weken niet nog een onaangename verrassing krijgt van het CJIB Leeuwarden....aangezien de tank leeg was....
_________________ groeten Jeroen.
http://www.waterzoekers.nl
Metaaldetectie te water
|
| 14 feb 2009, 17:12 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|