|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:00
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Tijd voor een nieuwe Detector
| Auteur |
Bericht |
|
chobbit
Geregistreerd: 18 apr 2008, 16:40 Berichten: 216 Woonplaats: Noordwijk ZH
|
 Tijd voor een nieuwe Detector
mannen het is zover. Ik ben inmiddels zo verslaafd geworden aan deze hobby dat ik bereid ben om er wat meer geld in te gaan stoppen. Mijn whites prizm II heeft er al een paar jaar trouwe dienst opzitten, maar hij begint nu behoorlijk wat kuren te krijgen. Vooral het geluid valt steeds weg en dat is erg irritant want je loopt af en toe over dingen heen. Pinpointen is helemaal een hel.
Vandaar dat ik heb besloten een nieuwe detector te kopen. Een betere, ik wil graag meer diepgang en een detector waar ik wat meer mee kan gaan spelen qua instellingen. Mijn prizm II zal ik nooit wegdoen, moet mijn vriendin namelijk nog steeds ompraten:p.
Zelf ben ik heel erg aan het twijfelen tussen een Fisher F75 en een Explorer II/SE. Nu is mijn vraag aan jullie wat raden jullie mij aan en wat zijn de argumenten daarvoor.
ik ben benieuwd want ik weet het niet.
mvg robin
_________________ Explorer SE Whites Prizm II
|
| 13 mei 2008, 20:57 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Re: Tijd voor een nieuwe Detector
simpel de EXPLORER SE met deze detector kun je overal zoeken,en heeft een enorme diepgang het duurt even voordat je hem door hebt ,maar dan........... ( P.S je verjaardag wordt gevierd in de verjaardagen rubriek) gr bubba (gefeliciteerd) 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 13 mei 2008, 21:01 |
|
 |
|
chobbit
Geregistreerd: 18 apr 2008, 16:40 Berichten: 216 Woonplaats: Noordwijk ZH
|
Hey bubba, ik zag het inderdaad bedankt voor het kaartje :D
Explorer lijkt me inderdaad een mooie detector volgens mij zoeken daar een heleboel experts mee. Ik meen me te herinnerren dat jij toendertijd bent overgestapt van de explorer naar de F75, heb je daar uiteindelijk spijt van ? of zoek je stiekem nog steeds met de explorer.
Ik dacht ik mag mezelf weleens verwennen voor m'n 19e verjaardag vind je ook niet :p
mvg robin
_________________ Explorer SE Whites Prizm II
|
| 13 mei 2008, 21:03 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
ik had de explorer II , en heb toen de fisher gekocht opzich een goede detector ,maar niet overal vind ik toen heb ik de explorer SE gekocht (de nieuwe versie van de expl II) deze is iets lichter ,en ziet er anders uit ,maar is nagenoeg hetzelfde als de expl II ben zeeeeeeeeeeeer tevreden hiermee gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 13 mei 2008, 21:18 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
hallo Chobbit
ik ben het helemaal met Johan eens
en mijn eigen mening is dat er op het ogeblik niets beters te koop is dan de expl II of de navolger er van
en ik vetrel je ook waarom,..28 frequenties
dus hij doet al 28 maal zo veel werk als een andere detector dit alleen is al redenen genoeg om hem te kopen
grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 13 mei 2008, 23:12 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|