|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 21:55
|
Mijn eerste unox vondsten.
| Auteur |
Bericht |
|
paul1984
Geregistreerd: 26 maart 2010, 13:23 Berichten: 1171 Woonplaats: Noord Limburg
|
 Re: Mijn eerste unox vondsten.
Mooie vondsten!! Grt. Paul 
|
| 09 okt 2020, 13:20 |
|
 |
|
Aluhoedje
Geregistreerd: 17 jan 2018, 12:49 Berichten: 699 Woonplaats: Hilversum
|
Mooie toppers Jan. Van harte.
_________________ Zoekt nu met de XP Deus II
|
| 17 okt 2020, 16:01 |
|
 |
|
IamHenkel
|
Haha ik heb gisteren ook mijn eerste Unox op de Equinox gevonden. Moest gelijk aan de jouwe denken.. Wel grappig, dus vond dat ik het even moest melden 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 19 okt 2020, 19:39 |
|
 |
|
huntius
|
Hahaha  na mijn unox blik begon ik pas goed te vinden, dus wie weet IamHenkel schreef: Haha ik heb gisteren ook mijn eerste Unox op de Equinox gevonden. Moest gelijk aan de jouwe denken.. Wel grappig, dus vond dat ik het even moest melden 
|
| 20 okt 2020, 09:50 |
|
 |
|
de munte
|
Ik zie op de foto dat jij op de akker zoekt in de beach mode? bevalt dat goed? Als ik al met de unox op een akker zoek dan zoek ik in park 2, 20khz. Alleen dan vind ik hem stabiel wat ik toe nu toe geprobeerd heb, en dan is hij ook wel goed. In het water vind ik hem top. Prachtige vondsten gedaan jij trouwens. de munte
_________________ zoekt met een DEUS 1, minelab equinox 600, & een tesoro lobo supertraq.
|
| 20 okt 2020, 13:59 |
|
 |
|
huntius
|
de munte schreef: Ik zie op de foto dat jij op de akker zoekt in de beach mode? bevalt dat goed? Als ik al met de unox op een akker zoek dan zoek ik in park 2, 20khz. Alleen dan vind ik hem stabiel wat ik toe nu toe geprobeerd heb, en dan is hij ook wel goed. In het water vind ik hem top. Prachtige vondsten gedaan jij trouwens. de munte Hallo de Munte, heb pas een paar keer gezocht met de unox en alle programma's een beetje geprobeerd en de beach mode 1 bevalt mij tot nu het beste staat gewoon nog op fabrieksinstelling maar heb daar nu al veel klein spul mee gevonden en zoekt relax zonder veel bijgeluiden, wel wat met de gevoeligheid gedaan. Maar moet ook nog de verdere mogelijkheden ontdekken.
|
| 20 okt 2020, 16:30 |
|
|